Snel geleverd en een nette prijs

Binnen een paar dagen geleverd en zowel nette verzendkosten als een nette prijs voor de panelen en onderdelen. Ook heel fijn dat je vrij precies weet wanneer ze komen. Absolute aanrader wat mij betreft.

Snelle levering, goede info

Helaas bij ontvangst enkele birdblocker strips gebroken . hiervoor netjes nieuwe opgestuurd gekregen. prijs is goed en je kan per meter kopen ipv een hele doos wat op andere sites wel zo is . Stralend groen kan ik aanraden .

Alles prima in orde

Goede info op de site, concurrerende prijs en snel geleverd.

Erg goede uitleg en service

Een set panelen gekocht nadat ik de uitgebreide video's had bekenen en telefonisch contact had gehad. Bij het installeren heb ik wat uitdagingen gehad en daarbij werd ik snel ondersteunt.

Alles super geregeld.

Heb twee panelen besteld op internet. Na een dag als een mailtje, dat ik een afhaalmoment kon afspreken en aldus gedaan. De volgende dag opgehaald en een pallet eronder was geen probleem. Bleek bij inladen dat het geheel goed beschermd was ingepakt met dik karton en plastic. Werkelijk geweldig. Een dikke plus. Prijstechnisch was het overigens ook dik in orde.

Zeer klantvriendelijk en weten waar over ze praten.

Ben zeer goed geholpen en werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Altijd snelle informatie en goede service

Bij vragen over de chat snelle en fot informatie. De bestelling is snel verzonden

Vriendelijke chauffeur, perfecte aflevering!

Vriendelijke chauffeur, perfecte aflevering!

Goed komt afspraken na

Zeer te vreden

Van bestellen en advies tot aanleveren van een complete set is zonder enige problemen verlopen. de informatie die je erbij kreeg en de advies video op jullie site maakte dat we zonder problemen zelf de installatie konden doen Na 1 dag instaleren werkt de set zonder enige storingen. Perfect gewoon.

Flexibel en behulpzaam

Snel en goed geholpen, ook al ging het maar om twee klemmen. Retourneren geen probleem en geld snel ontvangen.

Snelle levering en goede service van de vriendelijke bezorger. Aanrader!

Aardige man die de spullen kwam afleveren

Met onze 4 panelen kunnen we precies "voor onszelf" zorgen. Heel leuk om via de app te kijken wat we aan stroom, bomen en uitstoot besparen. Wordt bijna een wedstrijdje met onze zoon en collega's:)

Top bedrijf

Omvangrijk assortiment, goede prijzen. Communiceren goed en snel. Deskundig. Fantastische aflevering van de bestelde spullen.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, snelle levering en tegen een goede prijs. Ik heb er meerdere bestellingen gedaan en daarbij is weleens wat misgegaan, maar als dat gebeurd dan lossen ze dat ook gewoon heel netjes en in goed overleg met je op.

Hebben heel goed geholpen duidelijk en neemen de tijd voor je

Snel en netjes geleverd , prijs-kwaliteit ook top

Een kundig en klantvriendelijk bedrijf

Eindelijk weer eens een bedrijf die je gewoon kan bellen en een vraag kan stellen. Zij vertelden welk product ik moest hebben. Uiteraard heb ik dit product direct besteld. Top.

prima bedrijf

Mijn ervaring met stralend groen is als ik het in punten uit mag drukken een 10. prima bedrijf en mocht ik willen uitbreiden met zonnepanelen neem ik zeker weer contact op Vgr. Charles van den Akker.

Top merken

Veel voorraad, assortiment, vriendelijk personeel, alles op tijd en afspraak. Flexiebel

Voor mij perfect.

Materialen online besteld en met 2 dagen alles in perfecte staat geleverd door een uiterst vriendelijke en behulpzame chauffeur. Eén dingetje vind ik nog steeds jammer: de factuur wordt altijd nog in de doos met materialen mee geleverd. Het gaat mijn klant niet aan, wat voor inkoopprijs ik betaal! Elk ander bedrijf (in mijn situatie) stuurt een factuur per mail, of zoals ook bij Stralendgroen, terug te vinden op de site. Maar geen facturen opsturen naar klanten.

Vlotte levering

Keurig verpakte zending, duidelijke informatie, goede kwaliteit van het product.

Losse panelen gekocht, ruim aanbod tegen goede prijzen. Duidelijk instructies over plaatsen ed. Video uitleg over diverse soorten panelen top. Prima communicatie over orderstatus. In eigen beheer afgeleverd, altijd een pluspunt. Prima bedrijfje.

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek