Uitstekende organisatie, gelijk was het gevoel al goed, to the point.

2x zonnepaneel besteld, advies in de vorm van youtube video (leuke dame met zeer duidelijke uitleg), zeer snel geleverd, live tracking chauffeur, belt ~30 min. van te voren wanneer hij ter plekke is, samen panelen naar achteren gebracht, dit straalt gewoon vertrouwen uit, aan iedereen die wat wil in de energietransitie, STRALENDGROEN !!!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, goede prijzen en hulpvaardige deskundige medewerkers.

Zeer te vrede

Snel geleverd, breed aanbod in topmerken !

Goed snel en duidelijk

Paar keer spulletjes besteld. Top geregeld 1 keer beetje onduidelijkheid over de zending maar 1 telefoontje en was geregeld top bedrijfje

Super goede service!

Wat een toppers bij dit bedrijf! Al mijn vragen werden professioneel en snel beantwoord. Je bent hier geen nummer, maar een klant die ze graag zo goed mogelijk helpen. Er wordt goed meegedacht en advies gegeven en alles werd snel en compleet klaargezet om af te halen.

Zeer goed. Betrouwbaar. Snelle levering.

Stuur al lange tijd iedereen die wat op gebied van PV panelen en/of thuisbatterijen nodig heeft naar deze site. Goede ondersteuning en heldere instructie filmpjes

Omvormer

Werkt prima! Simpele instalkatie

Snel verzonden, product naar verwachting

Goede ervaringen!

Meedenkend bedrijf, goed bereikbaar, service na verkoop top

Gewoon goed en betrouwbaar.

Heb er nu 4 keer een set besteld. Is altijd goed gegaan en ze zijn prijstechnisch ook prima. Laatste bestelling had ik twee klemmetjes te weinig. Dat ging op de dag dat ik het meldde al op de post naar mij. Ze zijn goed bereikbaar en de service is dus prima.

Heb u een vraag per mail gestuurd bij nieuwe levering maar nog geen antwoord . Er is een foute berekening gemaakt bij mij panelen prima maar om panelen te plaatsen was de bedoeling 6 naast elkaar helaas lukt dat niet dus twee moeten in de breedte. Heb nieuwe onderdelen besteld deze worden zaterdag geleverd kunnen Heb dus delen over kunnen die terug genomen worden was mijn vraag????

Een uitstekend bedrijf.

Bij het bestelen had in een opmerking geplaatst maar deze wet niet helemaal naar behoren uitgevoerd. Ik heb hier over contact opgenomen met het bedrijf en hadden over het hoofd dit gezien. Zij hebben zich netje verontschuldigd voor dit voorval en zouden dit intern bespreken voor toekomst. Ik het de excuses aanvaard.

Duidelijke en snelle antwoorden/hulp

Inmiddels als vaker wat besteld en iedere keer erg goed geholpen bij het kiezen en gebruiken van de producten.

Je wordt goed geholpen als je vragen hebt en de medewerker hebben er verstand van, als je een bestelling plaatst wordt het nog een keer nagekeken of het wel allemaal bij elkaar past wat je besteld . Super

Snel geholpen en weer top geregeld!

Er weer goed meegedacht en uitgewerkt wat ik nodig had. Dit was mn 3e bestelling en werd wederom top geholpen.

Goede begeleiding van koop tot installatie!

Het begeleiden van type paneel op beperkte ruimte tot en met de installatie op het dak en de meterkast. Men wist waar ze het overhadden ze hebben veel ervaring.

Hallo luitjes, Alweer n geweldige service, een snelle levering vd zonnepanelen. Wat wil je nog meer, alles goed geregeld. Heel veel succes met jullie bedrijf en hopelijk gaat snel de zon meer schijnen. Groetjes aan Rinus Liefs van Nico en Sandra van der Zwaag.

Snelle levering, alles prima

Had met spoed nog wat kabels nodig. Direct verstuurd, volgende dag geleverd. Top!!

Goede prijs en snel bezorgd.

Had een paar beugels besteld voor plaatsing van micro omvormers en die waren de volgende dag al binnen. Helemaal tevreden.

Snel en super service

Goede prijs, heldere communicatie, goed advies

Heldere configurator op de website, even kort contact voor een paar vragen. Geleverd in de gewenste week met duidelijke communicatie. Perfect.

Goed advies en levering volgens afspraak

Ik heb een paar keer advies nodig gehad voor het aansluiten en ingebruikneming van de installatie. Telkens professioneel en duidelijke uitleg waardoor ik snel weer verder kon.

best geregeld

Snel besteld, Snel geleverd genoeg informatie op de website. minder betalen was nog een ster erbij ':)

vriendelijk, netjes en snelle reparatie na een klein defect

vriendelijk, netjes en snelle reparatie na een klein defect