Goed service

Altijd snelle informatie en goede service

Bij vragen over de chat snelle en fot informatie. De bestelling is snel verzonden

Wat een geweldig behulpzaam bedrijf!

Wat een vriendelijk personeel. Met whatsapp, aan de telefoon. Zelfs nog terug gebeld. Goede uitleg en hulp bij het maken van de keuze. Super snelle service. De volgende dag al in huis. Ook na service werd aangeboden. Fijn dat er nog bedrijven bestaan, die service geven. En daarbij ook nog de beste prijs!! Petje af.

Vriendelijke chauffeur, perfecte aflevering!

Vriendelijke chauffeur, perfecte aflevering!

Goed komt afspraken na

Zeer te vreden

Van bestellen en advies tot aanleveren van een complete set is zonder enige problemen verlopen. de informatie die je erbij kreeg en de advies video op jullie site maakte dat we zonder problemen zelf de installatie konden doen Na 1 dag instaleren werkt de set zonder enige storingen. Perfect gewoon.

Flexibel en behulpzaam

Snel en goed geholpen, ook al ging het maar om twee klemmen. Retourneren geen probleem en geld snel ontvangen.

vriendelijk, nemen telefonisch alle tijd voor je, vlotte bezorging

Snelle levering en goede service van de vriendelijke bezorger. Aanrader!

Dik in orde

Baal er al van dat je bij de Enphase micro omvormers verplicht bent er een Envoy bij an te schaffen om de installatie werkende te krijgen. Maar daar kan Stralendgroen ook wijzig aan doen.

Aardige man die de spullen kwam afleveren

Met onze 4 panelen kunnen we precies "voor onszelf" zorgen. Heel leuk om via de app te kijken wat we aan stroom, bomen en uitstoot besparen. Wordt bijna een wedstrijdje met onze zoon en collega's:)

Top bedrijf

Omvangrijk assortiment, goede prijzen. Communiceren goed en snel. Deskundig. Fantastische aflevering van de bestelde spullen.

Communicatie via telefoon, efficiënt, I.t.t. de mail

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, snelle levering en tegen een goede prijs. Ik heb er meerdere bestellingen gedaan en daarbij is weleens wat misgegaan, maar als dat gebeurd dan lossen ze dat ook gewoon heel netjes en in goed overleg met je op.

Hebben heel goed geholpen duidelijk en neemen de tijd voor je

Snel en netjes geleverd , prijs-kwaliteit ook top

Een kundig en klantvriendelijk bedrijf

Eindelijk weer eens een bedrijf die je gewoon kan bellen en een vraag kan stellen. Zij vertelden welk product ik moest hebben. Uiteraard heb ik dit product direct besteld. Top.

Goede en snelle respons op vragen via de chat. Bestelling was snel verstuurd. Ik ben erg tevreden.

prima bedrijf

Mijn ervaring met stralend groen is als ik het in punten uit mag drukken een 10. prima bedrijf en mocht ik willen uitbreiden met zonnepanelen neem ik zeker weer contact op Vgr. Charles van den Akker.

Top merken

Veel voorraad, assortiment, vriendelijk personeel, alles op tijd en afspraak. Flexiebel

Snel en accuraat, beetje prijzig

Product was als verwacht. Voor draad was dit wel prijzig.

Voor mij perfect.

Materialen online besteld en met 2 dagen alles in perfecte staat geleverd door een uiterst vriendelijke en behulpzame chauffeur. Eén dingetje vind ik nog steeds jammer: de factuur wordt altijd nog in de doos met materialen mee geleverd. Het gaat mijn klant niet aan, wat voor inkoopprijs ik betaal! Elk ander bedrijf (in mijn situatie) stuurt een factuur per mail, of zoals ook bij Stralendgroen, terug te vinden op de site. Maar geen facturen opsturen naar klanten.

Prima informatie en service

Al het materiaal heeft een goede kwaliteit. Het is solide en eenvoudig te installeren.

Vlotte levering

Keurig verpakte zending, duidelijke informatie, goede kwaliteit van het product.

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek