Snelle levering, alles prima

Had met spoed nog wat kabels nodig. Direct verstuurd, volgende dag geleverd. Top!!

Goede prijs en snel bezorgd.

Had een paar beugels besteld voor plaatsing van micro omvormers en die waren de volgende dag al binnen. Helemaal tevreden.

Snel en super service

Goede prijs, heldere communicatie, goed advies

Heldere configurator op de website, even kort contact voor een paar vragen. Geleverd in de gewenste week met duidelijke communicatie. Perfect.

Goed advies en levering volgens afspraak

Ik heb een paar keer advies nodig gehad voor het aansluiten en ingebruikneming van de installatie. Telkens professioneel en duidelijke uitleg waardoor ik snel weer verder kon.

best geregeld

Snel besteld, Snel geleverd genoeg informatie op de website. minder betalen was nog een ster erbij ':)

vriendelijk, netjes en snelle reparatie na een klein defect

vriendelijk, netjes en snelle reparatie na een klein defect

Top product

Prima en compleet product. Mijn zonnepaneel staat nu stevig met de beugel van stralendgroen op een platdak.

G9ede service en zeer goede ondersteuning

Zowel goede kennis van solar , batterijen, en instellingen daarvan, bij een vraag zeer deskundig geholpen.

Goed en compleet

Prettig geregeld

Vriendelijke

Bestelling word snel gedaan en verwerkt

Prima panelen voor een prima prijs

Ik heb zelf de panelen gehaald uit Westerbroek. Fijn geholpen bij het inladen. De panelen geven ook bij helder weer zonder zon een goede opbrengst. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering, goede prijs

Nav eerdere bestellingen weer bij stralengroen besteld. Afhandelinkg correct en vlot.

Alles perfect voorelkaar en snelle levering.

Goed geregeld.

UItstekend

Alles aanwezig, heb gekozen voor zelf ophalen.

Vlot en easy

de levering was zeer vlot en de plaatsing va de pannelen en omvormer heel easy . Ook de hands on filmpjes zijn zeer praktisch.

Top website, snelle levering en een goede service!

Top website, snelle levering en een goede service!

Service, producten en prijs allemaal prima

Vanaf het bij elkaar klikken van het systeem, tot het daadwerkelijke bestellen en de levering goed begeleid. Ook de prijs is zeer competitief dus niets te wensen verder.

Top bedrijf met goede service

We hebben al een tijdje een installatie draaien geleverd door stralend groen echter kregen we een probleem en dit is keurig en snel afgehandeld door jullie goede service en vriendelijk personeel maken het een goed en betrouwbaar bedrijf

Goede en snelle service

Snel geholpen

Snel en doeltreffend en vriendelijk.

Niet goed geleverd

Ik heb eerst een kleine bestelling gedaan drie midden klemmen en 4klembouten en dat was niet goed het waren 3 klembouten van 50mm en 1 van 20mmdus niet goed verpakt heb er niets aan

Goede prijs en prima begeleiding.

Onze bestelling is goed gecontroleerd op juistheid. Ook bij vragen was de communicatie snel en goed. Heel prettige ervaring!

deskundig

goeg geholpen