Goed bedrijf, snelle levering

Ik vond de website prima en het was eenvoudig om eem dhz pakket samen te stellen. Ook direct antwoorden via whatsapp op mijn vragen.

goede adviezen

Het heeft heel veel gepuzzel gekost om de juiste zaken bij elkaar te vinden omdat ik voor een deel de oude panelen wilde behouden die ik al had. Maar door flink te informeren links en recht en de adviezen van Stralend Groen ben ik er uiteindelijk uitgekomen met 5 bestaande en 12 nieuwe panelen met optimizers en een Solaredge 3 fase omvormer. De oost-west georiënteerde panelen leverden na 10 dagen bouwen en sleutelen stroom. Hierdoor is ons huis nu samen met een warmtepomp energie neutraal.

Overzichtelijke site en materiaal snel geleverd.

goed en snel geleverd zo als ge mailt

goed en kundig advies erg blij mee.

Fantastisch!!! Goede service, zeggen wat ze beloven en prima kwaliteit, alles keurig aangeleverd

Gebeld, bestelling doorgegeven en bezorgd, werd prima geleverd, traject helemaal te volgen en vtv gebeld voor aflevering! Klasse!!!

Goed georganiseerd

Goede informatie omtrent bestellingen en levering . Garantie op product werd zeer snel afgehandeld, top.

Correct

Correct en snel

2e keer voortreffelijk geholpen

Prima set(voor de 2e keer i.v.m.verhuizing).Probleemloos zelf gemonteerd en in 4 uur al opbrengst

Prima producten, dito service en het werkt bijna als plug & play.

Heb even gewacht met het geven van een review totdat mijn meterkast aangepast zou worden en ik alles kon koppelen. Dat is vandaag 20 juni het geval en het werkt zonder problemen. Het lijkt allemaal redelijk complex maar als je de handleidingen leest en de YouTube filmpjes bekijkt dan kan het eigenlijk niet fout gaan. Heb op deze wijze toch aardig wat geld bespaard door de panelen zelf te installeren.

Snelle levering en niet duur

Geweldige service en goed advies

Voor mij was het heel belangrijk dat mijn bestelling binnen zou komen voor een bepaalde dag. In overleg stond de zware bestelling, die met eigen transport werd geleverd, 2 dagen na het bestellen al voor de deur. Vooraf had ik een aantal vragen die vakkundig per telefoon konden worden beantwoord. Dit is de service die je graag wil bij een online winkel, maar waar dat zelden het geval is. Stralendgroen is een aanrader.

Echt heel goed. De prijs is de scherpste op de markt (ik heb goed vergeleken). Ik had een vraag die binnen 5 minuten goed werd beantwoord en de verzending was letterlijk de volgende dag al in huis terwijl ik eigenlijk niet op tijd had besteld! Product ook super, topbedrijf!

Snelle response, nette prijzen, prima levering

Ik kreeg binnen 1 uur antwoord op mijn vragen inclusief offerte, aanpassingen werden snel en compleet doorgeveord. Levering volgens afspraak en compleet !

Super klantgericht, perfecte service en zelfs na de koop nog ondersteuning

Super klantgericht, perfecte service en zelfs na de koop nog ondersteuning

Everything was great.

Order received really fast!

Uitstekende organisatie, gelijk was het gevoel al goed, to the point.

2x zonnepaneel besteld, advies in de vorm van youtube video (leuke dame met zeer duidelijke uitleg), zeer snel geleverd, live tracking chauffeur, belt ~30 min. van te voren wanneer hij ter plekke is, samen panelen naar achteren gebracht, dit straalt gewoon vertrouwen uit, aan iedereen die wat wil in de energietransitie, STRALENDGROEN !!!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, goede prijzen en hulpvaardige deskundige medewerkers.

Zeer te vrede

Snel geleverd, breed aanbod in topmerken !

Goed snel en duidelijk

Paar keer spulletjes besteld. Top geregeld 1 keer beetje onduidelijkheid over de zending maar 1 telefoontje en was geregeld top bedrijfje

Super goede service!

Wat een toppers bij dit bedrijf! Al mijn vragen werden professioneel en snel beantwoord. Je bent hier geen nummer, maar een klant die ze graag zo goed mogelijk helpen. Er wordt goed meegedacht en advies gegeven en alles werd snel en compleet klaargezet om af te halen.

Zeer goed. Betrouwbaar. Snelle levering.

Stuur al lange tijd iedereen die wat op gebied van PV panelen en/of thuisbatterijen nodig heeft naar deze site. Goede ondersteuning en heldere instructie filmpjes

Omvormer

Werkt prima! Simpele instalkatie

Snel verzonden, product naar verwachting

Goede ervaringen!

Meedenkend bedrijf, goed bereikbaar, service na verkoop top

Gewoon goed en betrouwbaar.

Heb er nu 4 keer een set besteld. Is altijd goed gegaan en ze zijn prijstechnisch ook prima. Laatste bestelling had ik twee klemmetjes te weinig. Dat ging op de dag dat ik het meldde al op de post naar mij. Ze zijn goed bereikbaar en de service is dus prima.

s

Rijksweg west 18