Alles seuper geregeld

Top snelle levering

Super service!

Door mijn eigen fout het pakketje niet aangevinkt voor afleveren maar afhalen. Na een snel telefoontje werd het geregeld en werd het pakketje tijdig bij mij bezorgd.

Vlot en perfect

Vlotte levering en netjes ingepakt

Steeds kwaliteit en snel geleverd!

Een duidelijke website met deftige foto's en zeer correcte prijzen. Wel een beperkter aanbod maar steeds voorradig wat dus een snelle levering betekent. Wanneer verschillende producten uit verschillende magazijnen komen blijft de verzendkost hetzelfde. Leuke webwinkel!

Das Material ist nicht geliefert worden.

Das Material ist nicht geliefert worden. Es wird behauptet ich hätte die Falsche Adresse angegeben. Mir sind erhebliche Kosten entstanden. Da ich das Material wo anders mieten mußte. Was sich nicht will. Der Kundenservice kümmert sich nicht darum, sonder schiebt die Schuld einfach weiter. Sehr , sehr, umprofessionell.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vakkundig geholpen aan de telefoon en diverse mogelijkheden geboden

prima snelle levering

makelijk bstel process snelle punctuele levering. gewoon prima site.

Zeer duurzaam door B Stock verkoop

Heb een mooi podium kunnen aanschaffen. Gekozen voor B Stock omdat dit duurzaam is en hierdoor producten niet weg hoeven te worden gegooid. Snelle service en goede bezorging!

Voor mij was het eerste keer toch goed ervaring.

Goed en snel geleverd.

Geweldig assortiment en prima service.

Mijn ervaring opnieuw, dat via een uitstekende website snel de benodigde materialen gevonden kunnen worden, die na een vlekkeloos bestelproces snel en volledig afgeleverd worden. Een aanrader.

Zending te laat

De zending kwam later als beloofd en helaas was de prijs een dag later wat lager.

Duidelijke Webshop

fijn dat er tekeningen van het complete product aanwezig zijn

Geweldig service

Geweldig service

hopeloos!

Eerst een verkeerde bestelling gekregen, wat gemail de bestelling gewisseld. Dan een onvolledige bestelling gekregen. Wanneer zou ik de rest krijgen?

Snelle levering, fijne website maar verder onbereikbaar voor contact.

Zoals de titel zegt. Fijne webshop. Fijne producten. Maar totaal onbereikbaar…

Snelle levering, prima materiaal

Last minute had ik een aantal zaken nodig voor een intern project. Via Stageroads zeer snel kunnen bestellen. Heel tevreden van het materiaal en de service, ik bestel zeker opnieuw.

Ruime keuze aan professioneel materiaal.

Vrijdag besteld, zaterdag in huis gewoon top!

Prima kwaliteit alleen opgegeven levertijd bleek niet haalbaar

Als je op zoek bent naar kwaliteitsmateriaal ben je hier aan het juiste adres. De regel voor 17:00 uur besteld morgen in huis gaat helaas niet op. op dinsdag 12:00 uur besteld en het laatste artikel werd op vrijdag 14:30 geleverd.

Briljant product voor het door ons gekozen doel!

Uitstekend vlotte levering van de FORTEX verstelbare podiumpoten 97 – 103cm. Deze zijn, in ons geval, bedoeld voor een klapbare werkbank. Het product is eenvoudig te bewerken omdat het is gemaakt van aluminium. Makkelijk waterpas te stellen. We zijn er blij mee, hartelijk bedankt voor deze perfecte oplossing.

Spullen zouden afgelopen vrijdag binnenkomen

Afgelopen vrijdag zou de bestelling binnenkomen. Nu nog steeds niks binnen. Chauffeur is gister langs geweest en heeft niet aangebeld

Snel en goed verpakt

De spullen zeer snel binnen gekregen, binnen 24 uur had ik de spullen al binnen. Het was goed verpakt en precies zoals op site stond beschreven.

Goed esite, mooie prijzen en snel geleverd.

Goed maar toch een kleine maar...

Zeer vlot geleverd alleen spijtig dat er een deel van mijn bestelling niet meer leverbaar is en dat dit niet op voorhand geweten was. Nu niet zo belangrijk maar kon ook minder leuk geweest zijn mocht het een ander deel van de bestelling geweest zijn. Vlotte terug betaling dus daar zeker geen klachten.

De ervaring bij het bestellen bij stage roads is altijd goed! Duidelijke beschrijving en goed geholpen door de klanten service, en altijd optijd verzonden!

Snelle levering wat voor mij heel belangrijk was.

Perfect.

Smirnoffweg 9

7602 RC Almelo

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.