Snelle levering en goede kwaliteit van vlees.

De snelle levering is enorm gemakkelijk. Het vlees is val goede kwaliteit en heeft zeker en vast gesmaakt!

Mooie kwaliteit vlees

Het vlees was erg goed, super mals en smaakvol. De bezorging was ook goed verzorgd. Erg tevreden.

Voor het eerst iets besteld, op aanraden van een vriend. Pluma, lamsrack beide echt geweldig. Aanrader

Good turkey for Canadian Thanksgiving

I was very satisfied with my order for Thanksgiving turkey. The order was delivered on time and well packaged in a heavy duty box with ice packs. The turkey was moist and tasty. I also ordered some steaks and duck breasts, which all turned out nice. I would happily order from them again.

Wat een gemak en goede kwaliteit!

Besteld, bezorgd, super goed verpakt en goede kwaliteit. Als we het eerder hadden geweten, hadden we al veel vaker besteld!!

Snelle levering en goed verpakt

Nog niet gebruikt maar vervolg komt nog!

Levering op tijd volgens afspraak

Kwaliteit van het vlees is perfect

Heerlijk Argentijns Ripeye steak! Pure klasse!

Geweldige kwaliteit

Mijn vrouw is Braziliaanse dus wij zijn gek op BBQ. In de Nederlands supermarkten wordt het vlees vaak ingespoten met zout water en het vlees is smakeloos. Bij LeJean kopen wij geregeld picanhas, lamsbouten en varkensnek om op de kamadoo te BBQ'en. Bestellen en bezorging top geregeld. Vaak ook acties.

Lekker vlees!

Ik heb dit bedrijf per toeval ontdekt. Ben er heel tevreden over. Bestellingen worden netjes verpakt aangeleverd. Vlees is van goede kwaliteit en lekker.

Vlotte levering, goed diepgevroren en goed verpakt. Kwaliteit super.

Uitstekend verpakt

Heerlijke vis! Goede grootte porties

Fijn bedrijf.

Zeer tevreden met de snelle levering en uiteraard ook met de geleverde producten.

Heel tevreden

Heel mooi vlees, netjes toegekomen.Ik zal zeker nog bestellen

Snelle en goede levering

Waren diepvriesproducten, dus kan de kwaliteit niet beoordelen. Producten waren goed verpakt met koelelementen

Helemaal top

Netjes optijd geleverd in de juiste verpakking!

Snelle en goede levering

In goede conditie en op de afgesproken tijd.

Dit was een test bestelling en het ging prima en op tijd. Ben wel benieuwd waar het depot van de bezorger is?

Gewoon goed

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima producten.

Goed assortiment aan exotische vlees producten.

vlotte en accurate bezorging

Ook het kleine foutje werd zeer correct en vlot afgehandeld

Kwaliteit en goede service.

Iberco spareribs besteld van zeer goede kwaliteit. Bestelling goed verpakt en werd mooi op afgesproken tijd geleverd. Volgende keer weer.

Geweldig vlees en service is top

Voor een grote barbeque hadden wij vlees besteld, onze gasten waren vol lof over de kwaliteit van het vlees. Ook het advies om minder te bestellen klopte wij hadden ook nu nog vlees over. Echt een aanrader om hier je vlees te bestellen.

Service was erg goed. Via de mail makkelijk en snel een wijziging kunnen doorgeven wat betreft mijn bestelling. Bezorging was op tijd. Meer dan tevreden over de kwaliteit van bestelde producten!

heel s'makelijk

er zijn geen problemen, met het geleverde vlees, maar wel met de levering aan huis, ik werd maar verwittigt dat er vergissing gebeurd was rond 21.30uur

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam