De bezorging was prima

De struisvogel biefstuk viel tegen. De stukken waar erg verschillend van dikte en het vlees was taai. Totaal niet wat ik ervan verwacht had.

super!

Snelle, zeer correcte levering, goed te volgen via update mails ... en tijdslot was ook correct, vriendelijke chauffeur .. het vlees is lekker, goed verpakt... alleen beetje prijzig voor sommige soorten... in elk geval super tevreden en een aanrader!

Superlekker struisvogelvlees

Wat een service! 's Avonds vlees besteld en volgende dag reeds bezorgd. hier bestel ik nog

geweldig

jullie bedrijf en de bezorging vonden wij heel goed. Hier komt vast een volgende keer op. nog maals bedankt. vr gr Botte Boomsma.

Heel goed verpakt met koelelementen! Netjes in een doos. En het was heeeerlijk

Keurig verpakt en een snelle levering.goed vlees

Zie boven!!!!

Mooi en heerlijk vlees

Wat een mooi en heerlijk vlees ontvangen van Le Jean. Pakket goed koel ingepakt en de levering via Thrunks ook goed en netjes. Kom zeker nog terug bij Le Jean.

Prima vlees en netjes op tijd geleverd

Kwalitatief prima maar de prijzen zijn iets hoger dan andere online slagers. Het assortiment is okay maar niet heel uitgebreid. De opzet met ook een fysieke winkel is wel fijn en ik ga er dan ook zeker een keer langs aangezien het in de buurt is.

Top vlees

Onze nieuwe favoriete zaak, super lekker vlees ! Met dit mooie weer zie je ons snel weer terug!

Snelle service en goede kwaliteit van vlees

Vriendelijke bezorger, heerlijk vlees en goed verpakt met koelelementen.

snel

snel geleverd, goed verpakt, goed vlees

De zalm is heerlijk van smaak tegen een goede prijs,u heeft er een klant bij.

Lekker vlot en flexibel!

Was op zoek naar struisvogelvlees. Op vrijdag besteld, zaterdag gemaild met de vraag of het dubbel kon, zondag antwoord en maandag geleverd in een kartonnen mini-koelbox. Super!

Kwaliteit

Snelle levering en kwaliteit. De Franse kip en de jalapeno worstjes waren heerlijk en een goede prijs/kwaliteit. Verder nog niets geproefd, maar ik ben er van overtuigd dat alles lekker en goed zal smaken.

Perfect!

Zeer vlot, geen enkele hapering!

Lekker biologisch vlees

Kwaliteit en snelle levering, zelfs naar België.

Mooie producten en wordt erg goed en zo milieu vriendelijk mogelijk verpakt

Top goed geleverd

Werd mooi in een doos geleverd goed bevroren Top dus Zeker aan te raden!!

Heerlijk

Op dezelfde dag nog geleverd en het was heerlijkkk

goede service

netjes geleverd op afgesproken tijd

In de ochtend besteld en nog geen 12 uur later bezorgd! Netjes te volgen via track en trace. Je wordt keurig op de hoogte gehouden. Product netjes bezorgd volledig in het ijs! De volgende keer bestellen wij hier zeker weer!

TOPPIE

MOOI VLEES EN ZEER GOED VERZORGD.

Goed vlees, en snelle levering

Goed assortiment vlees, voor een nette prijs. Levering opties voldoende

Mooi stuk vlees

Goed stuk vlees. En wordt netjes verpakt

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Groot en ook bijzonder assortiment. Kwaliteit was meer dan prima en de bezorging snel en correct.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam