Makkelijk te bestellen, snel geleverd in avond uren en heerlijk vlees

Correct in alle opzichten

Goede en snelle levering ( hetzelfde dag), goed verpakt . goede kwaliteit . Zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk vlees wat ook nog is snel geleverd wordt.

heel goed

Goede service !! De bison ribeye was subliem

Snel en correct

Heerlijk vlees en goed verpakt

Het vlees wordt keurig verpakt en gekoeld bezorgd. Het is genieten als je vlees of kip eet van LeJean!

super goed

snelle levering super goed vlees

Goede kwaliteit en snelle goede levering

Mooie stukken vlees!

Perfect geregeld ook met de levering!

Uitstekende service, verpakking en product.

Levering volgens planning. Zeer goed verpakt, voorzien van vriesblokken. Kwaliteit vlees ook top!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Service is geweldig en een oplossing aangeboden. We gaan genieten van van de Shortrib, en zullen zeker een bestelling gaan plaatsen. De kwaliteit van producten en service dragen hier aan bij

Het spijt mij, maar ik vond de kwaliteit zeer tegenvallen.

Over de hele linie teleurstellend. Lamsgehakt veel te fijn gemalen, schouder te taai,lamsneckfilet wel goed. Volgende keer weer naar mijn Turkse slager, beter en goedkoper. Jammer.

lekkere diamanthaas, teleurstellende kwartels, maar dit werd netjes opgelost.

Dinsdag bestelling ontvangen, perfect geregeld. Ik zal niet moeilijk doen over betalingsreminders kennelijk veroorzaakt door een storing bij de bank. Donderdag lekkere diamanthaas 8/10. Vanavond kwartel gebraden met tomaat en lenteui (een zeer favoriet gerecht wat mijn partner al zeker 35X heeft gemaakt).... Wat een teleurstelling.... Taai vlees, taai vel. Helaas heb ik in mijn enthousiasme 12 kwartels gekocht waarvan we er nu 4 min of meer hebben gegeten 8 over dus.. Cijfer voor de kwartels 2/10. Ben benieuwd naar de reactie.... Gelukkig kwam er een reactie. Kennelijk is er iets misgegaan, inmiddels is er een andere leverancier van de kwartels. Deze levert wel goede kwaliteit zoals wij vanavond proefden. Goed opgelost LeJean.

naar volle tevredenheid

perfect afgeleverd; uitstekende kwaliteit vis.

LeJean heeft volledig voldaan aan de verwachting. Conform de aangegeven tijd bezorgd en op een meer dan uitstekende wijze verpakt. De geleverde sockeye zalm als flamm lax gerookt. Voortreffelijk!

Goed verpakt super vlees.

Zeer goede kwalitijd mooi vlees en perfekte bezorging. Nog niet alles geproet maar dat gaat niet lang duren.

Super lekker en genoeg vlees

BBQ geregeld met een vleespakket van Le Jean. Super lekker vlees en iedereen had genoeg. Goed geregeld!!

Kwalitatief verrassend!

Goed product, en aan huis geleverd in zeer goede omverpakking zodat het product ook gekoeld aangeleverd werd.

Perfecte levering

Perfecte levering

Kwaliteit en snel geleverd

Voor de eerste keer hier besteld. Dinsdag een bestelling geplaatst en woensdag geleverd volgens planning. Het vlees komt goed verpakt aan en is van hoge kwaliteit. Top!!

Ze zijn goed en betaalbaar!

Perfect zoals altijd

Bestellen en snelle levering, maar vooral goede kwaliteit

Elandbiefstukken wisselende kwaliteit

Aanvankelijk had ik van de 6 elandbiefstukken er 2 die taai waren, terwijl de andere vier heerlijk mals waren. Telefonisch contact met LeJean gaf een plausibele verklaring voor de verschillen in de stukken wild en er werd een restitutie van de twee mindere stukken voorgesteld. De ook geleverde wilde zalm was perfect van kwaliteit. Verpakking en levering waren top!

Snel een goed bezorgd. Lekker vlees.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam