Snelle levering van een super lekker product

De gans die ik had besteld was zeer snel geleverd en het voldeed volledig aan de verwachtingen, meer zelfs. Alles was nog perfect bewaard.

Lamsvlees

Uitstekende kwaliteit en beste prijs en alevering

Top vlees product

Het vlees was erg goed, enkel de bezorging hiervan liet zeer te wensen over. Het vlees werd tot 2 keer toe niet geleverd waardoor onze plannen aangepast moesten worden. Ook na contact met de bezorgdienst die ons 2 keer toe verzekerde dat het vlees bezorgd zou worden, had geen resultaat.

Vlees was ontzettend lekker. Alleen de bezorger was te laat en enorm onbeschoft

Ontzettend lekker vlees en vers!

Kwaliteit vlees

Snelle levering, lekkere kwaliteit vlees. Meer moet het niet zijn.

Prima snelle levering

Dikbevleesde spareribs besteld voor de 1e keer op deze site. Keurig op tijd bezorgd en netjes ingepakt, de spareribs worden binnenkort gebruikt voor op de BBQ. Op basis van de dikte van de spareribs wordt het een hele kluif om ze op te eten maar daar zijn ze ook voor besteld. Prima service !!

Uitstekend product

Product is uitstekend alsook de levering was zeer coed

Waanzinnig snelle service én een kwaliteitsproduct!

Heel tevreden van mijn bestelling

Super delivery service!

Goed verpakt, prima vlees, beetje korte saté stokjes verbrande snel.

Goede snelle service

Binnen 1 dag al netjes en op tijd bestelling geleverd

Heel snelle en correcte levering, goede en smaakvolle kwaliteit.

De avond ervoor besteld, dag nadien reeds geleverd. Mooi ingevroren in aangepaste verpakking. Product dat hier moeilijk verkrijgbaar is, kan gemakkelijk bij LeJean besteld worden.

SUPER

Vlees was super

boven verwachting

Heb voor het eerst hier een bestelling geplaatst en heb dit als prima ervaren. Het zijn mooie stukken vlees die netjes verpakt waren. In de toekomst ga ik zeker hier nog eens bestellen.

Gewoonweg Topvlees

Gewoonweg topvlees en perfecte verzending

goede kwaliteit vlees

op tijd geleverd volgens afspraak.

Jammer 1 dag te laat geleverd

Bestellen ging heel makkelijk Vlees ziet erg goed uit Netjes verpakt Voor 10.00 uur besteld dezelfde dag bezorgd als je geluk hebt Helaas kregen wij ‘S avonds om 22.10 een mail dat ze niet konden bezorgen. De volgende dag pas geleverd dat was een beetje jammer

erg blij met mijn vlees

heb met een groep vrienden gebarbecued, wat kangoeroefilets, krokodillenstaartfilet en wildzwijnnek gehaald. Ik ben onder de indruk van de levertijd, ze leverden in slechts één dag al het vlees was goed ingevroren en verpakt. de eerste keer dat ik al dit vlees probeerde, was de kangoeroe heel zoet en mals, het wildzwijnvet smaakte erg goed en de krokodil was oké, waarschijnlijk hebben we een beetje te gaar gekookt, maar ik geloof dat het een kwestie is van het vinden van het juiste punt en het juiste recept ervoor . compleet succes van een barbecue. zal het in de nabije toekomst zeker nog een keer proberen.

Food!

Nette overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en erg fijn dat jezelf kan bepalen wanneer het aankomt. Zeer netjes en zorgvuldig verpakt

2e zending wel aangekomen op adres

Eerste zendindG was afgeleverd door Trunckrs in een kompleet andere wijk dan t adres. Support van Trunkrs leverde niks op en moest wachten tot woensdag voor contact met LeJean. Na een gesprek met Pieter en zijn onderzoek was een nieuwe bestelling gestuurd en die is gisteravond ontvangen. De chauffeur had de doos voor de deur gezet en net lang genoeg gewacht dat de deur open was om te zwaaien. De oplossing van t pakket was super. Dus inhoud pakket was top de levereing abominabel.

Het vlees is gewoon "Top!" Voor herhaling(en) vatbaar <3

Snelheid en kwaliteit

Binnen anderhalf uur een berichtje dat het vlees klaar lag. Kwaliteit is uitmuntend!

Sneller kan haast niet

Ze doen precies wat ze beloven, supersnelle levering en alles keurig en gekoeld verpakt! Wat ik erg goed vind is dat je verschillende keuze krijgt om je bestelling in ontvangst te nemen. Top!

Fantastisch.

Eindelijk heerlijke struisvogelfilet net als in Zuid Afrika. Snelle bezorging en goede verpakking. Heb jullie al aanbevolen aan onze vrienden.

Excellent product and delivery!

Excellent

Veenpoldersweg 22