Kwaliteit en goede service

Prima service en kwaliteit. Wat je besteld krijg je op het afgesproken tijdstip.

Prachtig vlees en goed bezorgd

Prachtig vlees en goed bezorgd

Fantastische ervaring.

mooi vlees afgeleverd, in goede verpakking, binnen beloofde tijd.

Uitstekende producten en service!

Snel besteld en geleverd. Mooie kwaliteit wilde eend

Super kwaliteit vlees en bezorging

Ik had diverse stukken vlees besteld En een franse barbarie eend De eend was echt top kwaliteit En het vlees ook prima eer betrouwbare online slager

Vlotte bestelling, vlotte levering!

Zeer makkelijk te bestellen, vlotte en gemakkelijke levering. Even verwarring dat mijn bestelling zou geannuleerd zijn, maar toen kwam ze er toch vlotjes aan. Geleverd door een zeer vriendelijk chauffeur.

Topkwaliteit

Heel goed verzorgd

Lekker vlees en heel goed verzonden

Goed, snel en efficient

Zie boven

Snel geleverd, goed verpakt, alles bleef goed bevroren, top!

Veel keuze, ook nog biologisch en prijzen zijn ook goed. Zal echt vaker bestellen.

goede kwaliteit en verzorgd

Product is van goede kwaliteit en zeer verzorgd en snel bezorgd.

Op tijd, goed verpakt…ga zeker vaker gebruik maken van deze vlees atelier…super

Keurig verzorgd en volgens afspraak op het gewenste moment bezorgd.

Super positief

Zeer correcte firma met zeer degelijke informatie en zeer goede producten, die met super zorg, en zeer snel geleverd worden. Echt een aanrader!

Een tevreden klant!

Mijn bestelling eendenvet heb ik afgelopen week gedaan. Eerst telefonisch contact gezocht en ik werd daarbij zeer vriendelijk geholpen. Twee potjes opsturen was totaal geen probleem! Daarna on line de bestelling gedaan. De volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. De koerier houdt je precies op de hoogte van het moment van levering. Het wordt bovendien 's avonds geleverd. Top! En het eendenvet heb ik inmiddels al gebruikt in een recept. Het was heerlijk! Dus daarom: EEN TEVREDEN KLANT!

Top kwaliteit voor nette prijs

Via een tip van de kamado Facebook groep hier iberico ribs besteld. Woensdag besteld en donderdag avond al geleverd. Keurig in een dood met frostbags erin. Dus goed bevroren geleverd. De kwaliteit was echt heel erg goed. Super mals vlees!!! Vanaf nu heb ik een vast adres waar ik mijn vlees besteld.

In uitstekende staat ontvangen

Heerlijke malse konijnenbouten!

Netjes naar verwachting

Keurig diepgevroren en verpakt geleverd. Kwaliteit was top, we gaan binnenkort weer een bestelling plaatsen.

Helemaal geweldig dik tevreden

Keurig afgeleverd

Goede afwikkeling wat betreft levering,de Iberico haas was heerlijk.

zoals verwacht mocht worden

Omdat ik op Texel woon duurt de toezending per Post.NL een dag langer, waardoor het niet meer echt diepgevroren arriveert en op kort termijn geconsumeerd moet worden; dit is van tevoren besproken en ik heb de order op mijn eigen verantwoording geplaatst. Dus alles is Oké! Bedankt voor jullie service !

Heerlijk

De eland steak werd perfect gebracht , en was perfect van kwaliteit en smaak. Een aanrader .

Soepele en snelle bestelling

Groot assortiment dat duidelijk is onderverdeeld in eental categorien, snelle levering waarbij er nog de mogelijkheid de exacte levering enigzins aan te passen/te sturen, goede kwaliteit hazenvlees en kipfilet.

Professioneel en goed

Goede levering op de afgesproken datum, vlees was heerlijk!

Bentevreden

Veenpoldersweg 22