Snel en netjes in vriesdoosje met elementen afgeleverd

Lekkah

Echt super! Hele snelle levering. In de mail vragen voor de bezorger(heel apart en netjes). Hier ga ik zeker nog eens snel bestellen, en dat vanuit Limburg. Geweldig!!

Het liet niets te wensen over!!!

Netjes

Netjes verpakt snelle levering Heerlijk vlees

Ik had snel kippen karkassen nodig voor het maken van een heerlijke bouillon, gelukkig kreeg ik de juiste hoeveelheid de volgende dag aanel geleverd en kon het op tijd gebruiken voor mijn recept

mooi assortiment en uitstekende service

Bestelling is zeer eenvoudig en ook de levering is zeer stipt. Uitstekend op de hoogte gehouden van het moment van levering tot 30 minuten nauwkeurig.

Goede kwaliteit vlees en snelle levering.

Zorgvuldig ingepakt, goede kwaliteit vlees en snelle levering.

Kwaliteitskip

Goed verpakte, Nederlandse kip. Ziet er goed uit!

Gewoon goed

Keurig verpakt, op tijd geleverd en goede kwaliteit

Netjes

Netjes in een koelbox bezorgd. Het product was nog bevroren toen ik het in ontvangst nam.

Slechte bezorging

Ik was thuis. Zag de bezorger komen. Voordat ik de voordeur open had reed hij weg. Pakket was bezorg zij de mail. Geen pakket gezien. Later bleek het bij de buren voor de deur te staan. Zonder aan te bellen. Waarom? Kan die bezorger niet lezen? Wij wonen op 8 enniet op 6. Eerste en laatste keer geweest. Ben gewoon thuis. Ikzelf aanziet bij de buren afgeven. En dan dit ??? Overigens moet wel gezegd...mooi vlees en prima verpakt. Prima kwaliteit prijs verhouding. Met vriendelijke groet. Marita

Goed product, snel geleverd, goed verpakt.

Heb alleen bio kip besteld. Ander vlees is de afkomst geen bio?

Correct

Het produkt voldoet aan mijn verwachtingen en het werd snel geleverd. Prijs - kwaliteit Ok!!

Correcte afhandeling en kwalitatief hoogwaardig product

De bestelling, betaling verliep vlot. De afhandeling was snel en goed. Het aangekochte product voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Snelle levering, goed verpakt

Veel keus, snelle levering

snel geleverd en prachtkwaliteit

Prachtige bestelling dikbevleesde Spareribs. Goeie prijs kwaliteit verhouding En keurig op tijd geleverd in een hele goede verpakking. Voor herhaling vatbaar!!!

Makkelijk bestellen en prima afgeleverd.

Een zeer goede ervaring.

De eerste keer besteld bij LeJean en een echte aanrader . Ik heb 4 fazanten besteld die ik ga klaarmaken voor mijn zussen . De levering en communicatie waren echt super , alles mooi verpakt en op de gezegde tijd afgeleverd voor mij 100% tevredenheid Stul Inge

Goed vlees

Varkenswangetjes & kippenlever waren lekker. Handig online bestellen om dan af te halen. Perfect geregeld

Onbetrouwbare pakketleverancier.

Je zit thuis, bewust een dag gekozen waarvan ik zeker weet dat ik thuis zou zijn, op verzoek van de pakketdienst. Klokslag 19.00 uur zou het afgeleverd zijn volgens het online volgsysteem. Ik heb niemand gezien, ook geen busje en ook geen formulier in de brievenbus. Eerst maar eens rond het huis gelopen. Dan maar contact zoeken met de pakketdienst, en dat is zeker niet eenvoudig. Een chat overleg met een medewerkster. Op haar verzoek ga ik naar mijn buren om te informeren of daar een pakketje is afgeleverd. Nee dus. Terug naar mijn chat overleg. Dit is afgesloten omdat ik geen antwoord meer gaf. Nogal bij de hand ik was immers bij de buren om te informeren. Volgende ochtend ontdekte ik per ongeluk op het volgsysteem van de vorige dag dat het pakket opnieuw zou worden aangeboden. Vervolgens een nieuw chatoverleg gehad met een andere medewerker. Het heeft mij zeker 2, zo niet 3 hele klokuren gekost om iets te kunnen overleggen met de pakketdienst. Ondertussen denk je dat je opgelicht bent. Geld weg en niks ontvangen.

Aanrader

Heerlijke Hazenpeper. Mooi overig assortiment, bestel hier zeker nogmaals!

goed product, goed verpakt

Product goed ontvangen. Goed product. Goede prijs/kwaliteit.

1 ste x online vlees besteld. Keurig verpakt. Snelle levering. Aanrader. Volgende keer bestel ik weer.

Zo lekker en puur! En supersnelle levering! Samengevat: top service!

Gewoon een goed stuk vlees

Wij waten op zoek naar een tamme gans en als een van de weinigen boodt Le Jean deze aan op hun website. Goed verpakt een dag later binnen en a.s. zaterdag gaan we met onze eetclub genieten van deze delicatesse.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam