Vlees is diepgevroren bij levering

Al het vlees was diepgevroren waarbij ik mij de afvraag stel dat het wel degelijk vers vlees is. Wat de kwaliteit ervan is kan ik pas beoordelen wanneer ik het vlees zal klaarmaken.

Hoge kwaliteit vlees, bijzonder goed van smaak!

Begonnen aan het carbivoordieet. Verschillende soorten vlees besteld. Alles even goed en even mals.

Levering was mooi op tijd

Bestelling is mooi verpakt aangekomen en het zag er goed uit . Kwaliteit is ook erg goed

Goeie kwaliteit en netjes op tijd bezorgd

Eerste keer besteld via LeJean en erg tevreden. De producten waren goed verpakt en de bezorging was mooi op tijd binnen. Het vlees was van hoge kwaliteit.

Goede levering en goede producten

Goede levering en goede producten

Lekker genieten van goed kwaliteit

Lekker verse vlees en verpakking is uit de kunst werk.

Snel geleverd en goed geïsoleerd met ijs verpakt.

Snel geleverd en goed geïsoleerd met ijs verpakt.

Fijne slagerij

Vlees werd prima bevroren bezorgd en alles was apart verpakt, ook de ribbetjes per stuk geseald. Heerlijk vlees.

Goede waar behoeft geen krans

Perfecte kwaliteit en super snelle levering.

Fijne winkel met kwaliteitsvlees

Zeer tevreden, fijne webshop en goed vlees

Kwaliteit in alles

Het bestellen, nog een extra vraag, levering en uiteindelijk het vlees: alles met zorg en kwalitatief zeer goed.

Het vlees zag er goed uit, we hebben het nog niet gegeten Dus weten we de smaak nog niet.

Prima hazenboutjes

Snelle levering en prima hazenboutjes

Goede productie-informatie en duidelijke, snelle levering

Volledig naar wens

Uitstekende kwaliteit, en vacuum verpakt dus t kon zo in de sous vide!

goede producten

Snel geleverd volgens afspraak. Ik had per abuis de verkeerde afleverdag ingevuld. Dat werd meteen opgelost en gecorrigeerd en de bestelling kwam op het gevraagde tijdstip. Goed verpakt, kon zo de diepvries in.

Perfect geregeld

Uitgebreide keus, goede prijs en op tijd geleverd.

Positief, je krijgt wat je besteld. De kwaliteit is top.

Het wordt bevroren afgeleverd. Goed gekoeld verpakt. De afspraaktijd wordt nagekomen.

Good meat but I have not received my parcel yet

I have not received my parcel. The delivery company will deliver my parcel again today for the second attempt. The first time they said they cannot find my place which is a bit insane to say.

Boven verwachting

Vlees was goed, verpakking is echt top en levering ook keurig afgestemd, we gaan hier vaker gebruik van maken.

Ik ben zeer tevreden over de bestelling

De vriendelijke behandeling alles was goed verzorgden netjes verpakt

Super heerlijke vleesproducten

Supergoed bedrijf Le Jean. Heerlijk vlees! De saté is echt erg lekker. Alles werd na de bestelling snel en goed gekoeld thuis bezorgd. Ruime keuze in verschillende soorten vlees of kip. Ik heb BBQ producten besteld die waren stuk voor stuk heerlijk!!!!

altijd Top !!!

Vlees is altijd van top kwaliteit

Snelle levering perfect verpakt

Mooie stukken vlees. Goed diepgevroren geleverd. Snel in huis.

Stuk Bavette gekocht, super kwaliteit en keurige levering.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam