Fantastisch!!!

Heerlijk vlees voor een scherpe prijs en de levering was goed verzorgd.

Goed vlees en netjes bezorgd

Bestelde vlees was goed verpakt/gekoeld en netjes op tijd bezorgd. Vlees was van goede kwaliteit

Goed vlees

Goed vlees, botermals. Keurig en gekoeld verpakt en keurig bezorgt.

Positief verrast!

Onze kennismaking met de producten van LeJean was unaniem positief. Heerlijke smakelijke spare-ribs, goeie hamburgers (die kan niet iedereen goed maken), shaslicks om je vingers bij af te likken, kortom, voor herhaling vatbaar!

prima vlees

vlees is prima. Vindt het wel wat prijzig. 1 negatief puntje. bepaalde stukken vlees waren al licht ontdooid waardoor ik het niet in de vriezer kon doen. Wellicht toch beter verpakken.

Goed bevallen

Had niet anders verwacht, levering na bestelling ging heel goed en snel

Goede kwaliteit

Levering zoals afgesproken

Top kwaliteit en duurzame verpakking

Kwaliteit vlees van dieren die goed voer hebben gehad en ook langer hebben kunnen groeien en dat proef je.

Snelle levering en mooi vlees.

Goede kwaliteit en levert snel.

Goede kwaliteit en levert snel en top verpakt voor bezorging.

Snel, correct en zoals het hoort

Ik bestelde vanuit België het exotisch pakket en kreeg dit zoals beloofd vrijdag aan de deur geleverd. Alles correct zoals besteld en je kon de levering in real time volgen tot op 10 minuten. Zeer tevreden over aanbod en service.

Uitstekende producten ontvangen, zeer goed verpakt.

Ik vond de webshop beetje moeilijk te navigeren, maar het is kwestie van wennen denk ik. De vervoerder kwam laat, hij kon het adres niet vinden en belde mij voor instructies. Gelukkig was hij dichtbij en kon ik mijn pakket snel ontvangen. (Het was niet geheel zijn schuld andere bezorgers hebben soms ook moeite de huisnummers te vinden.)

Ben heel blij met mijn bestelling bij LeJean. Alles is heel goed verpakt en ik heb alles keurig op tijd ontvangen.

geweldig

perfecte levering en super verzorgd

Veel keus voor de barbeque'er

Makkelijk om producten te vinden, ruim aanbod, makkelijk betalen en laten bezorgen.

Uitstekende service en kwaliteit

Ruime keuze / mooie selectie producten. Duidelijke en informatieve website. Prachtige resultaten behaald met het 'low en slow' garen en roken van een aantal klassiekers...ook de vis en garnalen zijn aan te raden!

We zijn er super mee tevreden!

Heerlijk vlees, netjes en zorgvuldig ingepakt en absoluut op tijd afgeleverd!!!

Prima vlees, goed en koel verpakt.

Vond de hamburgers uitzonderlijk.

Heerlijk vlees

Levering volgens afspraak en genoten van de heerlijke spare ribs..

Zeer goed vlees en fijne bezorging

Vlees was erg mals en de stokjes heerlijk gekruid. Goed verpakt en fijn hoe je je bestelling kan volgen. Wij zijn fan!

Professionele levering en top quality

Ontzettend veel keus, vlees van zeer goede kwaliteit. Goed verpakt. Het leveren, het zelf kiezen van het moment en het op de hoogte gehouden worden van bezorging is echt ontzettend fijn!

Hallo . Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling Bedankt voor je snelle reactie en snelle levering. en in de toekomst zou ik volledig vertrouwen op uw producten. groetjes H.Rangeliv

Perfecte afhandeling en Excellente kwaliteit!

Gekozen voor de bizon entrecôte Wat een tractatie! Geweldig

A+++

Gewoon vers geleverd gekregen wat er besteld was. Zonder problemen qua bestellen, betalen en verzenden. Zonder klachten dus achteraf en zo wil je het eigenlijk altijd hebben.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam