Goede kwaliteit

Het vlees is goed verpakt, het ziet er keurig uit. Volledig incl koelelementen. De ribs zijn prima, lekker dik bevleesd. Kortweg: goede kwaliteit voor een goed prijs!

Heerlijk goed exotisch vlees

Heerlijke zebra steak besteld voor de bedrijfs bbq. Dat is weer eens wat anders dan kip, sparerib of rond. Enthousiast ontvangen. Mooi vlees, heerlijk van smaak en zo klaar! Goede snelle levering. Dit was niet de laatste bestelling!

De levering was volgens afspraak en het vlees smaakte voortreffelijk! Een echte aanrader

de verpakking was buitengewoon verzorgd

snel geleverd en zorgvuldig verpakt

Absoluut een aanrader en zeker nog een keer bestellen

2e bestelling bij LeJean. Nu 3kg procureur en 3 kg brisket... Beide van goede kwaliteit, netjes verpakt, goed bezorgd.

Goede service, heerlijk vlees...TOP

Genoeg keus en leuk om eens wat anders te proberen.

Het was goed

De bestelling was mooi op de afgesproken tijd en volgens verwachting

Super snelle bio kip en kwarteltjes

Wat een snelle levering. Heerlijke bio kippen en kwarteltjes.

Goed stuk vlees

Alleen jammer dat het was bevroren omdat we het wilden halveren om te bereiden voor de bbq

Vlees was perfect!!

Alleen jammer dat jullie er niet bij zeggen dat je het vlees bevroren mee krijgt. Kwam ik thuis pas achter.

Goede eerste ervaring met LeJean

Voor een feestje voor het eerst online vlees besteld. Bestellen ging makkelijk, toen ik de dag voor de verzenddatum erachter kwam dat ik iets vergeten was werd om 21:00 nog de telefoon opgenomen en kon ik mijn vergeten stuk vlees nog aan de lopende bestelling toevoegen. Ook lekker veel betaalmethodes waaronder AMEX.

Keurig verpakte bestelling op tijd geleverd

Na n simpele manier van bestellen, de bestelling op tijd, volgens afspraak afgeleverd

Goede kwaliteit en vlot geleverd.

Product werd op tijd en goed ingevroren ontvangen dankzij de uitstekende verpakkingsmethode.

Goede bezorging en uitstekend verpakt.

Prima vlees, slechte bezorging

Het vlees wat ik binnen heb gehad is van top kwaliteit, allen tijdens het afleveren van mijn pakket werd er niet eens de moeite gedaan om aan de deurbel te trekken en het vlees gewoon buiten voor de deur op straat werd neergezet en ik dat helemaal geen nette service vindt ook omdat het voedsel is wat naar de klote kan gaan als ik het niet doorhad dat het buiten voor de deur stond

Zoals verwacht.

Gewoon goed.

Kwaliteit

Goed verpakt, keurig op tijd bezorgd en goed sateh vlees.

Afspraak niet nagekomen

We hebben een bestelling gedaan die keurig werd geleverdin een mooie over doos met diepvries zakken erbij alles werd keurig bezorgd.. Mvg Marco Gerrits.

Goed en makkelijk

Makkelijke site, zeer goede kwaliteit

Heel mooi stuk vlees!

Ik had een Boston Butt van ruim 4,5 kilo. Een stuk dat je niet zomaar overal kan krijgen. Kwaliteit van het vlees was top. Prijs ook in verhouding met wat je krijgt. Na ruim 11 uur op de Bastard was het eindresultaat een heerlijke pulled pork. Het was mij niet helemaal duidelijk dat dit stuk met zwoerd kwam, waardoor je rekening moet houden dat je er zeker nog wel wat gewicht vanaf gaat snijden. Daarnaast is het stuk mét bot. Dat is ook wat ik graag wilde hebben, maar goed om te weten als je dit stuk wilt bestellen.

wisselend

dit is onze 2 x dat wij een bestelling hebben gedaan bij LekJean bestellen gaat makkelijk produkten zijn prima eerste bestelling was prima op tijd tweede bestelling was te laat (23.15 uur ) - ik wil complimenten maken voor de chauffeur die zo laat het pakje bracht: top - als er een tijd wordt toegezegd is het makkelijker als er een telefoontje volgt als je het niet haalt ( nu de hele avond zitten wachten )

Erg goed bevallen !!!!!

Prachtige hertenbiefstukjes ontvangen !!! goed verpakt en zeer snel verzonden (in de avond van de vorige dag besteld en in de avond van de volgende dag ontvangen). De hertenbiefstukjes waren keurig geportioneerd en smaakten na bereiding (sous vide) voortreffelijk !!! ik kan LeJean dus echt aanbevelen.

Vlotte afhandeling

Duidelijk communicatie.

Alles ok.kan nog niets zeggen over kwaliteit vlees, nog niet gebruikt.na verkeerde levering toch alles snel en goed afgeleverd.

Heerlijke konijnenbouten

Deze bouten zijn momenteel bijna nergens meer verkrijgbaar en daardoor vrij prijzig. Bij LeJean kun je ze wel kopen en krijg je geweldige waar voor je geld. Het vlees wordt in een speciale doos met binnendoos en koelelementen thuisbezorgd en de plastic verpakking met 4 apart ingevroren konijnenbouten kan zo diepgevroren de vriezer in. Ik heb ze inmiddels gebraden en gestoofd a.d.h.v. een zeer oud Limburgs recept (met appelstroop en ontbijtkoek). Ze smaken heerlijk want het vlees is zeer mager en mals. Het hele proces van bestellen, betalen en bezorgen verliep zeer soepel. Een echte aanrader!

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam