Jammer dat het half bevroren aankomt.

Mijn bestelling werd om 23.00 (!!) pas afgeleverd. Niet handig. Vlees blijkt (nog?) half bevroren te zijn. Ik bestel online om het zo vers mogelijk te hebben. Of zijn het de koelelementen in de doos? Vlees is wel goed van kwaliteit.

Gewoon top

Gewoon top jammer van het zwoerd erop was ik niet gewend

Prima sate voor een fijne prijs

Online sate stokjes besteld. Op de afgesproken dag bezorgd in een prima verpakking. Sateetjes waren lekker.

Website was niet makkelijk in gebruik (op mijn telefoon) chat/telefonisch contact heeft dit prima opgelost! Snelle levering! Heel tevreden!

Bij een spareribs was het vacuüm eraf

Snelle levering en heerlijk kangoeroe vlees!

Goede producten en prima services

BBQ producten en kolen besteld. Deze werden snel en keurig verpakt geleverd.

Goede kwaliteit, snelle service

Heerlijk vlees, vers, smakelijk en ambachtelijk.

Vlees kwam goed verpakt binnen en had een perfecte kwaliteit. Een aanrader!

Heel mooi stuk vlees

Mooi stuk vlees gekocht (Tomahawk). Goed advies gekregen voor de bereiding.

top!

duidelijke website, snelle levering (en goede service met handig portaal voor voorkeuren in te geven bij de levering zelf!)

BINNEN 24 uur!

snel vlees bestellen voor de 1e keer omdat vrienden onverwacht op bezoek kwamen en snel in marinade. BINNEN 1 dag geleverd, perfect, zelfs de bezorgers verdienen een grote vriendelijke pluim! jullie hebben mijn dag gered zonder haast de deur uit te moeten, bedankt! zeker voor herhaling vatbaar.

Duidelijke website, snelle levering en een top stuk vlees (hertenrack) wat in een goede verpakking geleverd is.

Top ribs, en een snelle levering

Top bedrijf, lekker vlees, vriendelijk geholpen.

Zie titel. Helemaal prima!

Heerlijk stuk vlees.

Zeer snelle levering( zelfde dag)

Vlees dik in orde en vlug geleverd

Heb verschillende soorten stuk vlees besteld van verscheidene rassen. Vooralsnog de Spaanse iberico ribfingers en de spareribs geproefd.De ribfingers waren heerlijk na een low en slow sessie, was mooi uitgesneden,hier en daar nog een klein beetje overtollig vet maar dit viel dus héél goed mee. De iberico sparerib, max gewicht van 800 gram genomen, was lang en smal waardoor het best was om de kleine stukjes aan de uiteinden weg te snijden.Hier ook low en slow en de rib was fantastisch goed!Zou leuk zijn om nog de buikrib ook aan te bieden. We waren ook wat aangenaam verrast dat het pakketje met vlees reeds op vrijdagavond toekwam nochtans we in België wonen en het op een donderdagnamiddag is besteld? Op de site staat vermeld dat er enkel op dinsdag en donderdag wordt geleverd in België. Was net voor het weekend waarbij prachtig weer werd voorspeld dus dit kwam wel héél goed uit! Bedankt daarvoor LeJean! Hier bestellen we zeker nog!!

Top levering

Erg tevreden over de levering. Product moet ik nog testen.

Uitstekende services, Heerlijk vlees

Heerlijk gegeten en voor herhaling. Ook onze gasten hebben genoten van dit vlees. Aanrader

Lekker vlees.

De levering was wel een dag later als gepland, spijtig. Maar het vlees is super. Ik dacht wel dat het vlees vers gekoeld was, maar het is ingevroren, dit geeft beperkingen i.v.m. herverdeling,g van de grote stukken van vb.: 800 gr.

Goed vlees en snel en goed geleverd

Een cadeau besteld voor een vriend. In het opmerkingen veld gevraagd of er een persoonlijk berichtje bij kon. Ik kreeg na de bestelling direct een bevestiging dat dit ging lukken. De vriend stuurde later een foto en toen zag ik tot mijn verbazing dat het ook nog eens heel tof was ingepakt.

uitstekend

ik had de beef ribs besteld. echt top kwaliteit.

snel, keurig afgeleverd en goed!

Voor het eerst besteld, piepkuikens. Werden keurig op tijd afgeleverd en waren heerlijk.

prima geregeld

eerste keer besteld, goede service en hulp bij het bestellen. mooie producten binnen gekregen en uitstekend verpakt. ga zeker vaker bestellen.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam