Voortreffelijk

Kwaliteit, vers en verantwoord vlees !!! Een echte aanrader !!!

zeer tevreden

producten en levering zeer goed

Prettige samenwerking

Goede kwaliteit en vlugge levering, perfect verpakt vriendelijke koerier.

Eind goed al goed

Mijn bestelling werd niet afgeleverd als vooraf afgesproken. Na een mailtje keurig opgelost en als goedmakertje wat extra’s gekregen. Keurig! Vlees was meer dan prima en heerlijk van genoten.

Goed en lekker vlees

Ondanks een storm die de levering uitstelde kreeg ik mijn vlees op tijd geleverd en was het van top kwaliteit erg blij mee.

Optijd afgeleverd en goed

Good delivery (with frozen packages and ice blocks) and superb meats

I enjoyed the meats a lot, very good taste

Is goed hoor

Levering ging perfect en de Iberico ribben zijn goed.

Good experience

discount voucher was not included as there was already some article with discount, this was a pity. Else satisfied with the order.

Alles was super goed geregeld, het vlees kwam mooi bevroren aan.

Mooie zaak met mooie producten!

Vriendelijk en kundig personeel die advies kan geven! Erg prettig! Tis een klein stukje rijden maar dan heb je ook wat!

Heel erg genoten van het prachtige vlees.

Het was voor ons de eerste keer dat we een bestelling deden bij LeJean, maar absoluut niet de laatste. Buiten dat het vlees van goede kwaliteit is, is het ook met veel zorg verpakt. Stevige verpakking omringd door icepacks. Het vlees is keurig op de door ons uitgekozen avond geleverd.

Correcte vlotte service over de grenzen heen

Lekkere rollade die in Belgie momenteel nergens te verkrijgen is

Vers en lekker

Het lever zat er niet bij, anders een 10

Excellent straightforward deliver, good quality

Super,snel, perfecte levering

Zeer tevreden, mooie stukken vlees en goed van smaak. Perfect verpakt.

Bestelling kalkoen

Perfect op tijd geleverd , 2 dagen voor bereiding. Ik had de 3 kilo kalkoen. Een nacht laten weken in water met zout, suiker en sap van mandarijntjes. Daarna droog maken en onder de huid ingewreven met boter en kruiden. 25 min per kilo en 30 minuten rusten, geen droge kalkoen echt heerlijk dank u wel

zeer tevreden over de levering, de service, PRIMA

Aanvankelijk was ik een beetje sceptisch , waarschijnlijk omdat ik de ervaring niet had van levensmiddelen online te bestellen. Maar nu ben ik heel tevreden en zal ik dat zeker nog herhalen. Vooral de manier van verpakken , transport en versheid voldeed aan de hoogste prijs/kwaliteitsregels. Dank daarvoor !

Alleen het allerbeste vlees!

Mooi bedrijf met top kwaliteit vlees!

Lekker vlees, fantastische service

Heerlijk buikspek besteld en gekregen. Alleen was door mijzelf de bezorgdatum een week te laat gezet… 1 mailtje en het werd gelijk nog op de dag van mijn mailtje geleverd. Erg fijn!

Prima bedrijf

Groot assortiment, snelle bezorging, super verpakt, hoge kwaliteit vlees. Praktische websitr

Snelle levering en super kwaliteit

Vanaf het eerste bezoek aan de site tot en met de levering was alles keurig in orde.

Prefect en degelijk verzorgd

Prettig als je een luxe en afgewogen bestelling maakt, het zo mooi en degelijk en ook goed verpakt en afgeleverd afgerond wordt. Mijn complimenten en het voelt zeer vertrouwd.

Voor herhaling vatbaar

Hazenrug en lamskoteletjes besteld. Machtig mooie producten. Goed verpakt, diepgevroren en voorzien van houdbaarheidsdatum. Keurig bezorgd op afgesproken tijd en datum. Alles wel prijzig, maar vanaf €50gratis bezorgd.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam