Prima kwaliteit en een goede levering!!

Vlees is van goede kwaliteit en levering wordt gedaan volgens afspraak. Prima geregeld!!

Uitdtekend

Bezorging met info vooraf,zeer goed. Wisten vooraf hoe laat zending zou arriveren, dus goed geregeld

Snelheid,en produkten naar tevredenheid

Vandaag besteld, morgen in huis ,klopt Produkten naar verwachting en zeer goed verpakt in isolatie bescherming

Alles zoals beloofd

Prima gekoelde verpakking , duidelijke productlabels, Op aangekondigde tijd geleverd. Resteert alleen nog hoe het allemaal “bereid” gaat smaken : the proof of the pudding is in the eating …..

Erg goed!

Super lekker vlees. En de levering is altijd top! Goed in koele verpakking.

vlotte levering

vakzak

Prima, kan niet beter

Perfect allemaal

Uitstekende kwaliteit en service

Alles zoals beloofd en een super kwaliteit brisket. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Door snel schakelen en flexibiliteit is een wijziging op reeds bestelde artikelen is bij Lejean alles op tijd en goed uitgevoerd.

Goed vlees, nette prijs en behulpzaam!

Mooi assortiment aan goede kwaliteit vleesproducten en aanverwante artikelen voor een nette prijs. Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Perfect aangeleverd en keurig op tijd

Prima ervaring met het bestellen bij LeJean, Aanleveren ging perfect ,was keurig verpakt en goed koud. Vlees was ook top. Wij bestellen hier vaker

Nog niet geproefd, zit in de vriezer, maar service o.k. Verpakking top!

Perfect !

Uitstekend verpakt en goede begeleiding tot aan aflevering !!!

Snel geleverd en mooi vlees

Erg tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Een snelle levering waarbij ik goed op de hoogte werd gehouden m.b.t. De status. De kwaliteit van het vlees is erg goed.

geen op of aanmerkingen

Alles is heel goed verlopen van bestelling tot bezorging Niets op aan te merken. Top

Goed verpakt, op tijd geleverd en prima product.

Goed verpakt, op tijd geleverd en prima product.

Altijd op tijd bezorgd en topkwaliteit

Super vlees

Fantastische service

Vriendelijk en behulpzaam bij de bestelling. Zo netjes verpakt en precies op tijd het bizonvlees ontvangen. Dank!

Prima vlees

De bestelling is netjes verpakt , goed gekoeld en op tijd afgeleverd

Uitstekende service en goede kwaliteit vlees

Top service en bedrijf! Uitstekende kwaliteit vlees en hebben er enorm van genoten.

super

Via chat goed advies gekregen en super snelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt . In prima staat ontvangen

Gewelige snelle levering in een verantwoodre koelbox

Al jaren bestel ik mijn vlees bij LeJean, uitstekende kwaliteit, ruime keuze en snelle levering. Zelfs al meerdere keren exotisch vlees uit nieuwsgierigheid besteld en bereid wat verrassend goed beviel

Lekker en eerlijk vlees

Eerste keer , top ontvangen

Super vlees

Kost wat meer, maarrrr dan hebbie ook echt wat!!

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam