Een woord top

Lang gezocht eindelijk gevonden. Top vlees en evenzo de levering. Ook het verschil dit is de eisbein. Goed verpakt kan zo in de vriezer. Eindelijk een slager die het met liefde doed blijf hier bestellen.

Bestelling en bezorging ging zonder problemen.

Goeie service!

Super goed vlees, tijdstip van ophalen super geregeld

Top bestelling en levering

Keurig op tijd netjes verpakt geleverd. Twee stukken gegeten, echt top.

Topstuk Ribeye en mooi formaat!

Prachtig stuk gemarmerd vlees van bijna 1100 gram en keurig uitgesneden. Klaargemaakt door het vlees op kamertemperatuur op de BGE indirect met een roostertemp. van 110 naar 45 graden te brengen. Goed ingepakt en temperatuur omhoog gebracht naar 300 graden. 8 minuten rondom ruit gegrild en toen nog even een kwartiertje laten rusten. Getrancheerd en toen afgemaakt met grof zeezout en peper. Pure perfectie met een stevige rode wijn er bij!

Naar tevredenheid

Bestelling goed ontvangen koel was het prima

Het konijn smaakte uitstekend.

De bestelling en levering: uitstekend. De bestellingsprocedure mag wel aangepast worden. Het bestellen van de kwartels ging niet erg makkeljk.

Groot assortiment

Veel keuze, verassende producten,snel geleverd, goed ingepakt. Helemaal top!

Mooie producten voor dito prijzen

Ruime sortering op een fijne website. Le Jean doet wat het belooft.

Altijd op tijd en altijd goed vlees!

Zeer prettig

Alles goed gegaan

Bestellen en betalen ging prima. Snelle reactie op contact per e-mail over halal vlees. Pakketdienst leverde netjes af en was op tijd. Recyclebare verzenddoos en icepack is een topidee en het vlees was goed bevroren. Overall een goede winkelervaring. Het vlees was smaakvol. Enige opmerking wat we hebben; na het bereiden van de gildehoen kwam er wel veel vocht vrij. We hebben nog geen idee waar dat aan ligt en gaan binnenkort hierop letten als we nogmaals gildehoen bereiden.

Heerlijk vlees en een goede en snelle service

Tijdens onze vakantie in Zuid Limburg waren we voor de bbq op zoek naar halal Picanha Black Angus. We kwamen uit op jullie site en waren aangenaam verrast dat jullie inderdaad de volgende dag leveren in het uiterste zuiden van Limburg! Heerlijk en goed vlees! Vlees was goed gekoeld verpakt en het volgen van de levering is erg handig,

Van bestelling tot betaling tot aflevering werkt top. Leverancier levert het netjes aan de deur. Product is top aangekomen

Mooi vlees en perfect service.

Voldoende keuze. Mooi geportioneerd. Levering was punctueel (en goed verpakt)

Snel, professioneel en zeer goed.

Ben zeer tevreden over het vlees. Jammer van de hoge bezorgkosten.

Zeer goede kwaliteit vlees en vriendelijke service

Een absolute aanrader voor degene die een goed stuk vlees kan waarderen.

perfect

Moois stuk vlees, voldeed aan verwachting, levering was zoals beloofd.

Goede keus en goede kwaliteit gepaard met realistisch advies

Mijn eerste keer een Tomahawk grillen was best spannend omdat het een groot stuk is en voor veel mensen. Je wilt toch goed uit de keuken komen op zo’n moment! Ik kreeg tips en hints waardoor het vlees zeer smaakvol op de tafel kwam en de gasten het erg waarderen.

Goede service!

Ik was in eerste instantie niet helemaal tevreden over een klein deel in de bestelling. Na telefonisch contact is dit zeer goed opgelost.

uitstekend

lekker vlug . alleen de bezorger zet de doos voor de deur neer ik had aan gegeven 3 adressen als ik niet thuis was hoe kan hij weten dat ik thuis ben. als ik niet thuis was stond het pakket zo maar voor de deur. er zitten veel zwervers voor mijn deur dus je weet wel wat er kan gebeuren

Goede en snelle levering

Altijd goed kwaliteit van het vlees wij zijn zeer tevreden

Goed gekoeld op tijd geleverd

Goede produkten. De dag van afleveren kan gekozen worden. Het pakket is te volgen en komt goed gekoeld binnen

Leveringen zijn echt heel duidelijk te volgen. Netjes op tijd en je kan veel opties aangeven.

Prima smaak, zenig.

De bison entrecotes waren heerlijk van smaak. Helaas bevatten ze vrij veel zenen.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam