Goed verpakt bezorgd. Spareribs waren heerlijk mals genoten. Met zijn 5en 4 kilo was zo op

super product

Super product

Mooi vlees

Topkwaliteit tegen een eerlijke prijs Aanrader voor ieder BBQ feest

Mooi en heerlijk vlees. Aanrader en zal vaker hier bestellen

Snelle levering. Erg goed verpakt en de producten zijn heerlijk

Prima kwaliteit.

We hadden het luxe bbq pakket. Vlees was zeer mals met uitzondering van de black angus lapjes biefstuk die vonden we voornamelijk qua structuur wat minder. Maar dat kan persoonlijk zijn.

Topvlees!

Vlees dat is zoals het geadverteerd wordt. Met een goede bezorgservice. Voor premium vlees is dit mijn adres geworden.

Mooi vlees, bezorging liep helaas verkeerd

Op woensdag een bestelling gedaan van 3 stukken vlees, met een bbq weekend in het vooruitzicht. Donderdag op het laatste moment vanuit de bezorgdienst het bericht ontvangen dat de levering niet door kon gaan. Zojuist, op maandag, heb ik het pakketje ontvangen. De bezorging zelf was prima en het vlees ziet er erg goed uit, maar helaas niet op tijd voor de geplande bbq. Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar alsnog een beetje jammer.

Altijd goed!

Altijd goed! Zowel de kwaliteit, als de prijs en levering!

Helemaal super!!!

Rondom zoetermeer hebben we overal hamburgers geprobeerd,van de winkel tot de boer, maar nu we hier de hamburgers hebben gegeten halen we ze nooit meer ergens anders, echt super goed. Ook het bezorgen is erg makkelijk en precies op de afgesproken tijd. Al met al, zeker een aanrader!!

Prima service en heerlijk vlees en vis

Keurig geleverd

Vlees ligt nu op de BBQ En na 2 uur begint het hier prima te ruiken Nog een paar uur geduld

Uitstekend!

Dinsdagavond besteld, woensdag avond in huis. Keurig netjes met koelelementen in de doos !

Erg goede service, van begin (telefonische hulp + uitleg over het product) als tot het eind (de bezorging was top, omdat er tot laat bezorgd wordt kon ik aangeven of er op het raam geklopt kon worden waardoor mijn kinderen niet wakker werden. Ik had ossenhaas besteld deze werd keurig in een dubbelwandig doosje met koelpack afgeleverd) als met al zou ik LeJean zeker aanbevelen!

fantastisch

Uitstekende producten en levering.

Super kwaliteit, snel en heel lekker

Ik bestel het Ribeye pakket regelmatig, wat een super kwaliteit! Valt nooit tegen, wat mij betreft een must have in mijn vriezer

Geweldig vlees

Het vlees was top

Klasse

Top vlees, duidelijke en vriendelijke communicatie!

Perfect verpakt en goed vlees!!

Fantastisch vlees

De Iberico pluma die ik heb besteld was voortreffelijk. Dit prachtige stuk vlees had ik ooit gegeten op een Frans terras onder de platanen. Op mijn zoektocht naar de pluma kwam ik bij de site van Le Jean uit. Heldere site en snelle levering. Het vlees was perfect verpakt en was volledig bevroren bij aflevering.

Top vlees en altijd op de aangegeven tijd bezorgd.

Bestelling mooi op tijd ontvangen. Goed verpakt ennog steeds goed bevroren. Heb nog geen ervaring met de kwaliteit van het vlees, maar heb hier alle vertrouwen in.

Kwaliteit op tijd

Ben zeer tevreden over de snelle levering van de uitstekende producten

Goede producten, vers en betaalbaar.

Bestelling via website duidelijk. Aankondiging levering uitstekend. Vlees goed verpakt en zeer smaakvol.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam