Perfecte service

Fijne website, snelle levering en mooi vlees.

Geweldige kwaliteit en service !!

De beste kwaliteit tegen een mooie prijs. Snelle levering en super service!

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Gewoon topvlees.

Snelle levering Keurig verpakt Goed doorregen vlees (wat ook wat mag kosten) Vraagje: Kan er ook vlees van Nederlandse bodem verkocht worden? Bv van Schotse hooglanders? Die vrij hebben rondgelopen in Nederland enzo? Ben benieuwd.

Klant is koning kwaliteit subliem

De bestellibg snel bevestigd veel contact met de bezorg dienst gekoeld de bevroren aangeleverd spareribs. In recyclebare verpakking.

Mooie prijzen met veel keus, niet alleen vlees maar ook gevogelte

Mooi verpakt, aardige bezorger, alles was nog bevroren en zeer goed verpakt

Topservice

Snelle levering correct geleverd goed op de hoogte gebleven met de track en trace

Prima service. Als ik een vraag heb dan krijg ik snel een antwoord. Goede levering. Produkt was met zorg ingepakt.

slecht

we hebben met de gesiers een salade gemaakt. alleen sla, (verse) spekjes, tomaat, komkommer, walnoot en wat olie en azijn. Enkele uren later moesten 2 van ons gezelschap (4) overgeven. De volgende dag hadden we allemaal diaree. Met de verloopdatum was niks mis (23-3-2024). Ook de smaak en geur was goed. Toch lijkt de oorzaak bij de door u geleverde gesiers de canard confits te liggen

Top en snel

Maandag besteld, dinsdag in huis. Mooi op afgesproken tijd geleverd

Tracker ontvangen voor de bezorging, lekkere kwartel.

Weer snel en netjes thuis gezorgd .

Weer mooi en heerlijk vlees.altijd blij als wij de bbq weer aanzetten. Het was weer genieten afgelopen weekend.

Super kwaliteit vlees netjes bezorgd!

Bestel met veel plezier bij LeJean, heb ook andere webshops geprobeerd maar dit is voor mij de beste kwaliteit. De prijs voor de sommige grotere stukken vlees lijken misschien hoog, maar ze zijn het waard! Zeker als je nog een leuke aanbieding kan meepakken.

Prima levering.

Prijs, kwaliteit top! Ook levering snel en correct

Mijn ervaring met LeJean is "goed verzorgd".

De service en producten van LeJean waren zeer goed.

Een stuk Tri-Tip besteld en deze was super!

Al meerdere keren vlees afgehaald en is elke keer heel goed bevallen.

Geweldig !!!

Ik heb al vaker besteld bij jullie en was erg blij en tevreden super lekker vers mals en lekker

Snel geleverd en goed gekoeld.

Mooie kwaliteit vlees. Snel geleverd en netjes geleverd. Een aanrader

Mooie producten en netjes geleverd

Zoals altijd is het weer goed verzorgd na bestelling bij LeJean. Goed vlees en netjes ingevroren komt het aan. 1 minpuntje, blijkbaar is er nog wat oude voorraad ribeye, stukken van ruim 1 jaar oud nog niet eerder gezien.

Goed vlees en fijne bezorging!

Naast dat de kwaliteit van het vlees erg goed was, is de service en de bezorging bij Le Jean altijd goed geregeld en wordt je op een fijne manier op de hoogte gehouden van de levertijden.

Goede bezorging jammer van de ribs

De bezorging van jullie producten is top. Zeker met dat je van te voren een melding krijgt wanneer de bezorger in de buurt is. De short rib en de pig wings zijn ook dik in orde. De iberico spareribs die ik besteld zijn ook van prima kwaliteit.

Kwaliteitsvlees milieubewust verpakt en snelle levering

Kwalitatief goed vlees, snelle en zeer goed te volgen (live tracking) zending. Degelijk maar milieubewust verpakt Zeer tevreden en zeker heerlijk genieten van een mooi stuk vlees. Top.

Verwachting kwam niet overeen met het geleverde

Met name de spareribs weken sterk af van een eerdere levering. Wellicht een andere soort/kwaliteit?

Mooi vlees, goed en koel verpakt. Bezorgdienst is ook goed geregeld.

Doen wat je belooft en wat een kwliteitsproduct

Communicatie over levering excellent, levering zoals beloofd en perefect verpakt. Product geweldig!

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam