Mooi stuk vlees en heerlijk mals

Top kwaliteit vlees en service!

Ik bestel al jaren bij LeJean en iedere keer weer naar volle tevredenheid. Het vlees is van top kwaliteit en goed verpakt. Ook de service is goed. Ze geven goede adviezen en over recepten kunnen ze veel vertellen. Als je dit vlees gewend bent, wil je in een restaurant geen vlees meer bestellen. Laat het bbq seizoen maar weer beginnen

Fantastisch , dit was genieten

Wij hadden op het laatste moment konijnenbouten bij jullie kunnen bestellen. Zowel het vlees en de prijs waren uitstekend. Snelle en zeer goede aflevering in een doos met zorg verpakt. Kortom het was een feestje. Wij hebben konijn in het zuur gemaakt. Limburgs recept. tot de volgende bestelling. Chapeau

Netjes optijd.

Zelf gehaald lag al klaar, ik had 6 Argentijnse biefstukken besteld, diep gevroren. Land van herkomst, verpakkings datum vermeld. Prachtig vlees, heerlijk van smaak. De prijs is prima en ga er zeker nog een keer bestellen

Voor herhaling vatbaar

Bezorging was top en het vlees was heerlijk. Het smaakt zeker naar meer

Heerlijk vlees! Prima bezorging

Helemaal top. Meerdere keren besteld maar altijd lekker

uitstekend

snelle levering en prachtig producten

Snelle levering en lekker wildvlees

Eerste keer dat ik bestel, dat ging prima en de levering was conform de afspraak. Het wild vlees is prima.

jammy

Fijne grote lamsrack daar heb je ook wat om aan te pakken i.p.v. dat je bang moet zijn om niet in je vingers te bijten.... {lekker mals en tender, goed gedaan}

Bestelling na een dag bezorgd, vlees was perfect verpakt. Volgende keer zeker hier weer bestellen!!

Heerlijk vlees

Erg lekker stuk lamsbout zonder bot besteld. Aanrader!

heerlijke aardappeltjes gebakken

poelier, komt na Pasen terug en dan ga ik voor het eerst canard confit in de ecostoof maken,ben benieuwd, fijne pasen janny rijnhoud

Al vaak besteld,altijd goed

Kwaliteit vh vlees top ,bestelling komt keurig netjes op tijd

Een konijn bestelt helemaal top

Konijntje besteld helemaal top lever niertjes en ik denk het hard erbij helemaal tof op de bbq gelecht smaakte heerlijk.

Alles was goed gekoeld

Behalve het opruimen van de verpakking, perfect. Aardige koerier, fantastisch vlees! Dank!

Toen we 30 jaar geleden in Leiden woonden was Le Jean een begrip! Die naam maken jullie nog steeds waar, dank. Ik kwam op jullie site terecht omdat ik op zoek was naar kleine hammetjes. Het lijkt me lekker en bijzonder om bij de komende aspergestijd ipv een paar plakken ham een klein hammetje te presenteren. Maar de hammetjes die ik gisteren bij de asperges maakte waren te overheersend bij asperges. Hoe zou je een van een oerhammetje een piepklein beenhammetje kunnen maken? Ben benieuwd! Groet, Gonny Tacken.

Prima spareribs

Tot nu toe goede spareribs ,de rest moet nog maar ze zien er goed uit, ze waren prima verpakt en in goede verpakking aan gekomen.

Overzichtelijke en fijne site, lage drempel voor gratis bezorgen en goede service. Er was een foutje bij de bezorging maar dat werd meteen en volledig rechtgezet. Dank

Voor herhaling vatbaar.

Altijd prima vlees, en bezorging is ook perfect.

Wat kan ik zeggen? Ben uiterst tevreden over de kwaliteit. Goede website, lekkere recepten.

Good

Ziet er goed uit nu nog proeven!

Kwaliteit

Vlees van uitstekende kwaliteit. Echter 2 stukken van 1,9 kilo besteld deze waren verdeeld over 1,9kg 1,7kg en 200gr. Die 200 gr voor pulled pork was niet te gebruiken. En het vacuüm was gebroken van beide grote verpakkingen. Dit was geen probleem verder aangezien ik het de volgende dag al gebruikt heb. Bovenster de reden dat ik geen 5 sterren geef.

Goed kwaliteit en prijs

Goed kwaliteit en prijs, aan te raden.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam