product geleverd komt niet geheel overeen met de beschrijving

Ik bestelde een lambschouder met schenkel en kreeg een lamsvoorkwartier inclusief nek en (deel van de) borst. Verder prima kwaliteit en goede levering.

Super verpakt en super vlees.

Super verpakt en super vlees

Top kwaliteit vlees en goede bezorging!

Meerdere bestellingen gedaan en altijd goede kwaliteit vlees. De bezorging voldoet ook aan de verwachting, het vlees is goed verpakt. Mvg Mark Vos

Keurig op tijd, gekoeld en perfect verpakt

aanrader, voor volgende keer

Top vlees!

Vlees werd zeer goed diep bevroren geleverd! Vlees is van top kwaliteit voor een zeer goede prijs

alles volgns belofte

alles prima

Super mals vers vlees!

Ik kook graag maar wil dan ook de beste kwaliteit hebben. Deze keer Kangaroo besteld. Het was super!

geweldig mooi vlees.

De picanha ligt op kamertemperatuur te komen. De chimichurri is op smaak. Vanavond genieten van een mooi en lekker stuk vlees.

prima afgeleverd

Goed product en ook netjes gekoeld verpakt.

Gewoon top!

10 kilo spareribs besteld. De prijs was namelijk zeer goed. Via de chat werden mijn vragen snel beantwoord en ook de verzending was goed voorelkaar. Ik was bang voor een lastig wegtewerken piepschuimen pakket maar gelukkig kwam het aan in een speciale doos met daarin een isolatiemateriaal van gemalen karton of iets dergelijks. Ook aan het milieu gedacht dus. Ik bestel hier snel weer.

Mooi lekker vlees, goed verpakt , kan zo de vriezer in

Snel en betrouwbaar .

Het bestelde vlees komt altijd snel en goed verpakt aan ! Ik heb ook geen nix te zeiken over de kwaliteit van het vlees die is altijd hetzelfde Gewoon goed vlees !

Kwaliteit binnen handbereik!

LeJean is voor mij online de beste leverancier van kwalitatief vlees. Ik gebruik het voor op de GreenEgg en elke keer is het weer een groot feest. Naast de kwaliteit van de producten is de levering ook top geregeld. Vooral zo door blijven gaan!

Alles is perfect

Goede kwaliteit tegen een goede prijs

Top vlees top levering

Had short ribs besteld en het was heerlijk vlees om mee te bbqen. Na het 6 uurtjes het langzaam te laten garen was het perfect op temperatuur.

Heerlijk stukje vlees en prima op tijd geleverd!

Heerlijk stukje vlees en prima op tijd geleverd!

Zeer goed!

Zeer goed en lekker

Altijd perfect

Een bestelling plaatsen bij LeJean is altijd een pretje. Een fijne overzichtelijke webshop met uitzonderlijk mooi vlees. Vooral het Australische vlees is een aanrader. Voor 9 uur besteld op vrijdag en 's avonds nog geleverd! Mocht er iets niet kloppen aan je bestelling ( foutje kan altijd gebeuren) werken ze graag mee aan een passende oplossing!

Super goed verzorgt

producten zijn keurig netjes verpakt. Kwaliteit en smaak zijn heel goed.

Super kwaliteit

Super kwaliteit en netjes verzorgd goed ingevroren en verpakt en altijd op tijd bezorgd

Super kwaliteit en snelle levering

Verpakking maakt het geheel een cadeautje!

Afspraak is afspraak!

Prima aanbod, goede service en smaakvol vlees.

Super goede service

Binnen de afgesproken tijd geleverd in een milieu vriendelijke verpakking. De ribs zagen er voortreffelijk uit en hopelijk smaken ze zo oom

Heerlijk vlees, op tijd geleverd, prima prijs prestatie

Heerlijke ervaring

Le Jean is top

Zeer goede producten en een prettige bezorging die klantvriendelijk is, zo weet je waar je aan toe bent. Het vlees was verbluffend !

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam