Aanrader

Top advies (telefonisch), top levering (diep gevroren en op tijd) en top kwaliteit vlees (chateaubriand)!

Lekker en tegen een goede prijs

Snel verzonden, goede kwaliteit vlees alleeen jammer dat alleen avonbezorging mogelijk is daarom 1 ster minder

Is altijd perfect!! en goede service

Complimenten!!

super goed vlees en snelle levering

Mijn Top slager

Netjes verpakt, goede kwaliteit vlees!

Perfecte picanha!

Dik te vreden

Goede kwaliteit Netjes aangeleverd en heel fijn verpakt.

Geweldig zoals altijd!

Dit is niet mijn eerste keer dat ik bestel bij lejean.nl en het was weer geweldig. Dit keer heerlijke carpaccio gemaakt van de Black Angus Zijlende.

Grandioos

Prachtige patrijsjes heb ik mogen ontvangen. Binnen 24 uur, geweldig verpakt en in zeer goede staat. Vriendelijke en snelle behandeling van de bestelling.

Top.

Vlees was goed. Levering was punctueel. Uitstekende service!!

Deze ervaring kin niet in een zin

Ik had in herfst 2020 al een keer producten zelf gehaald ook gelijk voor de feestdagen dat beviel prima dus hebben we nu via internet besteld ook dat is keurig gedaan perfect goed gekoelt netjes bezorgt en hebben in middels al gebuikt dus ook de yelow chikken oftewel maiskip supreme smaakten prima daar en dan de varkens vlees /nekstuk daar heb ik heerlijke lappen van gesneden gekruid en voorgebraden en daarna een 2 uurtjes in de oven heerlijk en zo gaar als boter perfect zal ook in de toekomst wel meer bestellen een 10 met een griffel ook voor de bezorging netjes verzorgt af geleverd Met vr gr hr a.pothof

prima service. heel goed vlees

Is al ingevuld. verder geen toelichting nodig

Prima levering

Netjes bezorgd op afgesproken tijd. Goed en netjes verpakt. Nog niet geproefd maar vlees ziet er goed uit

Altijd service, altijd kwaliteit

Vraag wat je wilt hebben en ze leveren het. Soms bellen ze nog even na om zeker te zijn dat je krijgt wat je wilt. Vast adres voor mijn bbq vlees.

Snel bezorgd en goede kwaliteit.

Prijs kwaliteit in balans

Heerlijk vlees voor een eerlijke prijs Goed verpakt en diepgevroren geleverd

Dat kan zelfs in.1 woord, Perfect

Zag er goed uit, ook de.verpakking

Goede kwaliteit, snel geleverd

Super kwaliteit vlees, veel variatie en snel geleverd op dezelde dag

Heerlijk vlees voor weer lange uurtjes bij de bbq.

Bezorging altijd volgens planning en zeer goede producten.

uitstekende producten en keurige levering

Voor het eerst besteld. Zeer tevreden. Mooie producten, levering uitstekend gekoeld en binnen aangegeven tijdvenster.

Top geregeld en volgens schema

Altijd op tijd en zeer netjes verpakt en niet te vergeten de kwaliteit van het vlees top

Prima maar duurder

Boer Robbie is 20% goedkoper met hetzelfde product.

Super netjes verpakt en heerlijke spareribs

Voor het eerst spareribs besteld en dat zag er top uit en waren ook super lekker.

Perfect bevroren afgeleverd, op tijd als afgesproken en top kwaliteit vlees.

Denk dat eerste zin duidelijk is. Top!!

Iberico Pluma

Great customer service!

Prima kwaliteit

Ribeyes besteld en in de Green Egg bereid.Zeer mals en smaakvol!

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam