Heerlijke kalkoen, bereiding voor iedereen te doen! (dat rijmt!)

Wij hadden de gevulde kalkoen besteld en waren met 4 personen. Het klaarmaken van de kalkoen is voor iedereen goed te doen, dit omdat er een duidelijke stap voor stap beschrijving bij zit en het op deze manier niet fout kan gaan. De smaak en textuur van de kalkoen was heerlijk. Super sappig, smaakvolle kruiden en vulling en ruim voldoende qua hoeveelheid (ook voor 6 personen). Als wij de volgende keer een kalkoen bestellen is het weer bij Le Jean.

Goed en Snel!

Al een keer of 3 besteld, prima geregeld bij Lejean. Snel geleverd en zeer netjes verpakt. Kwalitatief goed en lekker vlees. Gewoon doen!!

Bijzonder klantgericht en klantvriendelijk

Na problemen met het leveringsbedrijf persoonlijk contact en uitstekend afgehandeld door Lejean

Topvlees

Heerlijk vlees geleverd. Was prima bevroren en precies op tijd. Zeker aan te bevelen.

Fantastisch verzorgd

Goede kwaliteit en de levering was zeer zorgvuldig. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering al met al een aanrader

Goed uitmuntend

Goed vlees

Had dik bevleesde spareribs besteld. Werd netjes optijd geleverd, maar bij uit pakken bleken er een paar gewone spareribs bij te zitten. Verkeerd gepakt Mail gestuurd werd gelijk gebeld en is goed opgelost. Super service ga zo door

Top vlees

Echt top kwaliteit vlees! Heerlijk op de BBQ. Daarnaast ook goed verpakt en bezorgd!

Goede kwaliteit producten tegen een goede prijs en een correcte levering

Ik heb meerdere producten nu gebruikt en het is mooi vlees van een hele goede kwaliteit. Ik ben zeer prettig te woord gestaan en ik ga zeker vaker bestellen. Laatst zag ik bij het ophaalpunt ook hoitskool staan. Dat is makkelijk, want dan hoef ik alles maar.op 1 plaats te halen.

100% tevreden klant

Was mijn eerste keer en ga ik altijd doen

Gewoon zoals je het mag verwachten.

Kwaliteit vlees goed, alleen ontdooid ontvangen

Om deze reden heb ik alles direct achter elkaar moeten opeten. Ik had het liever gespreid over een maand opgegeten. Voor de rest zeer tevreden over de kwaliteit en dienstverlening.

Kalkoen was gaan vliegen

Helaas werd deze keer onze bestelling niet tijdig geleverd door transport moeilijkheden in de drukke dagen. Wel duidelijk uitleg gehad over de situatie en een fijne compensatie. Volgende keer weer beter, gelukkig is dit de eerste keer nog maar na al die tijd.

Snelle en hoogwaardige levering

Allereerst was de website erg duidelijk met een groot assortiment aan keuze voor fantastisch vlees. Na het afronden van de bestelling, is het de dag erna direct verzonden en bezorgd. De bestelling zat erg professioneel in een gekoelde doos met coolpacks en was nog helemaal bevroren bij aankomst. De bereiding van het vlees ging super en smaakte fantastisch. Ik ben heel erg tevreden over LeJean, ik raad het iedereen aan voor een vlotte en keurige levering van een heerlijk stuk vlees!

Het beste wildvlees dat ik ooit heb gegeten!

Een hertenrack besteld voor kerst. De levering ging niet helemaal zoals gepland maar uiteindelijk was alles op tijd voor het diner. Het hert was prachtig rood, vol van smaak en (echt waar) ongelooflijk mals! Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering met track en trace incl. sms service voor exacte levertijd ivm vriesproducten. Uitstekende verpakking. Fantastisch vlees. (hazebout)

Vlees is goed, de levering niet

Mijn bestelling kwam 3 dagen te laat en ik moest er zelf twee keer achteraan bellen en mailen. Vlees kwaliteit was wel goed.

Bijzonder een vlees atelier.

Zoekende naar gesiérs kwamen we terecht bij Le Jean. Een ware ontdekking wat daar allemaal te koop is.

Kerstavond zonder kerstkalkoen

We hadden voor kerstavond (o.a.) een kalkoen besteld. Expres met bezorgdatum 22/12, zodat er niks mis kon gaan. De 22e kregen we een mail en telefoon dat er autopech was. “Geen zorgen”, stond er echter: hij wordt zeker morgen (23/12) bezorgd. Helaas bleek niets minder waar: de kalkoen werd kerstavond om half 8 bezorgd. Ook nog eens bevroren trouwens (terwijl op de website toch echt “vers” stond). Lejean neemt weinig verantwoordelijkheid: “onze bezorger heeft ons ook laten zitten”. Dit was de eerste, maar helaas ook de laatste keer dat we hier besteld hebben.

Delivery super done, quality of product super, fineshed dish uitstekend.

Levering te laat (zonder communicatie hierover)

Levering kwam een dag te laat binnen, zonder hierover geïnformeerd te worden. Ik heb zelf contact gezocht, maar hierop ook geen reactie ontvangen. Levering zelf is goed en naar behoren verpakt. Hopelijk volgende keer beter! Aanvulling: Le jean heeft contact met met mij opgenomen over bovenstaande en een compensatie aangeboden. Goede service en welgemeende excuses!

slecht

mijn gans heeft 2 levers 2 nekken en 4 magen,alleen maar om het beloofde gewicht te behalen,bah bah

Geen berichtje in mijn brievenbus achtergelaten

Hallo, ik heb de bestelling toch ontvangen maar het was bij de buren afgeleverd, Aangezien mijn buurvrouw depressief is kwam haar vriendin van morgen bij mij aan de deur met een doos wat helemaal doorweekt was, want het heeft schijnbaar een paar dagen bij haar in de gang gestaan

afwachting

zou je ff kunnen wachten want ik heb de bestelling die op 22-12 geleverd zou worden nog niet binnen

De keuze was ruim voldoende

Heerlijk gegeten van de hazenrugfilet. We hebben wat extra's besteld omdat we echte wildfans zijn en we gaan er zeker nog een keer terugkomen voor andere heerlijkheden.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam