Voor het eerst en zeker niet voor het laatst!

Voor het eerst hier besteld en eend zelf in de oven klaargemaakt. wat een succes. Ook bezorging prima!

Geweldig product

Mooi product en zeer nette bezorging. Vlees is goed gekoeld verpakt en efficiënte levering

Klantvriendelijk, uitstekende service en goede kwaliteit vlees en gevogelte.

Over de transporteur ben ik wat minder te spreken. Goederen kwamen een dag te laat binnen en dit ging ten koste van de voorbereiding. Door onzekerheid of een en ander überhaupt geleverd kon worden persoonlijk naar LeJean gereden om een en ander op te halen. Service ter plekke was zeer vriendelijk en meer dan goed.

Heerlijke lamsbout, prima bezorging

Voor de tweede maal voor Kerstdiner via LeJean lamsbout laten thuisbezorgen. Echt goed vlees en keurige bezorging, netjes gekoeld. Volgend jaar weer!

Perfecte kalkoen

Snel en vers

Topvlees en perfect volgens afspraak geleverd

We hebben genoten!

Overheerlijke hertenrack

Overzichtelijke website van LeJean; snelle reactie telefonisch en per e-mail van LeJean; goed te vinden locatie van LeJean in Stompwijk waar ik snel en vriendelijk geholpen werd; en tot slot een Nieuw Zeelands hertenrack van topkwaliteit, heerlijk sappig en smaakvol en dat na zo'n lange reis per schip, ingevroren en vacuüm verpakt. Geweldig!!

Wat was het vlees mooi koel verpakt, ik was heel verbaasd toen ik de grote doos zag, maar bij openen begreep ik het heel goed. En het bestelde vlees was heerlijk.

goede service en uitstekende kwaliteit

Dank voor de goede service ! Het vlees is uitstekend ! Zeer goed !

Levering zoals gehoopt.

Bestelling kwam ietwat later dan 22 uur, vanwege kerstdrukte. Alles nog goed bevroren. Kwaliteit laat niets te wensen over.

geweldig

hoeft niet lang op je vlees te wachten en is keurig verzorgt.

Vlees Besteld, vragen werden goed beantwoord die ik nog had over het vlees. En het gerecht was perfect!

Lekker vlees, jammer van de bezorging.

Ik had het vlees besteld voor bezorging op de 23e. Helaas kwam het pas de 24e en heb ik op kerstavond een ander menu gefabriceerd. Paar dagen klantenservice aan de lijn gehad en alles is netjes opgelost.

goed geregeld!

Ik vond de telefonische gesprek ook erg prettig en gaf me vertrouw gevoel. De verpakking was ook erg goed!

Heb al eerder eens besteld

Was een dag later .Maar het was keurig verpakt .We hebben heerlijk gegeten.

Prima kwaliteit vlees (Ribeye black angus - Australian)

We hadden de Ribeye een week van te voren besteld, helaas kon het niet worden afgeleverd op 23/12 maar pas 24/12 rond 21:00 uur. We hebben helaas het vlees niet kunnen gebruiken voor het eten van kerstavond. Echter was dit voor ons niet echt een probleem. Het is een top stukje vlees, zeer aan te raden.

Super lekker vlees

Steeds weer een succes. Super goed verpakt en uitstekende aflevering! En vooral lekker vlees. Leuk ook om af en toe iets nieuws te proberen: runderwangen waren heerlijk!

Het vlees was heerlijk! Een echte aanrader.

Bestellen was niet helemaal goed gegaan. Maar na een telefoontje kwamen ze in de avond nog 1 kalkoen brengen. Top goede service.

Heerlijke kalkoen

De kalkoen was heerlijk en voldeed compleet aan de verwachtingen. Hij was supergoed verpakt waardoor hij goed vers werd bezorgd.

Mooie stukken vlees!

We hebben ervan genoten. Goed verpakt. Werd wel een dag later besteld dan aangekondigd. Maar toen eenmaal bij verzendbedrijf was bezorging goed te volgen

Prima service! Goede kwaliteit!

Erg lekker vlees. Levering was prima in orde.

Heerlijk!

Alles was helemaal prima. Goed verpakt en keurig op tijd in huis.

Verukulluk

De kalkoen is fantastisch gelukt...heerlijk gegeten

Makkelijk bestellen, snelle reactie bij vragen, super verpakt en het belangrijkste, heerlijk vlees.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam