Héééérlijk!!!

De gevulde kalkoen werd keurig verpakt bezorgd (vriendelijke bezorgster) met een omschrijving erbij, dus heel gemakkelijk te bereiden.

Uitstekend!

Prima vlees, op tijd geleverd ondanks kerstdrukte!

Prima service, mooie stukken wild ontvangen.

Snelle levering en prima product

Op zoek naar een kerstkalkoen kwam ik uit bij Le Jean. Naast de kalkoen bestelde ik ook een fazant en wild zwijn nek. Mijn bestelling werd duidelijk en snel geleverd in een gekoelde doos. De producten voldeden volledig aan mijn verwachtingen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit

De bestelling kwam een dag later dan besteld. Maar de manier van verpakken perfect. De eend was ook zalig.

Kwaliteitsvlees

Had mijn bestelling gedaan op 19-12 met leveringsdatum 23-12, helaas op deze datum, helemaal niets 24-12 direct gebeld en hoor een bandje afspelen dat deze vol zit en geen boodschap kan achterlaten. Vlees besteld en betaald voor de kerst en niet binnen. Vond het best spannend worden. Nogmaals gebeld, krijg een vriendelijke meneer aan de telefoon legt uit dat vervoerder meerdere pakketten was vergeten/ niet aan toe gekomen was maar dat er vandaag een track and tracé code rond half 4 binnen moest zijn. Om 11 uur heb ik deze ontvangen en op kerstavond werd mijn pakket afgeleverd. Super goed ingepakt afgeleverd. We hebben genoten van het heerlijke vlees en in het vervolg zullen we nogmaals graag gebruik maken van jullie dienst

Lekkere kalkoen, alleen was de huid compleet kapot

Over het algemeen hele smakelijke kalkoen. Er was echter wel een erg groot minpunt: de huid van de kalkoen was over de hele borst op allerlei verschillende plekken helemaal gescheurd, voordat ik er ook maar iets mee gedaan had. Daardoor kon ik het geplande recept plots niet maken, en stond ik met voorbereide ingrediënten waar ik niks meer mee kon (moesten tussen huid en vlees, konden niet bovenop omdat dat compleet verbrandt).

Dankjewel voor de geweldige service

Dankzij het vlees is onze kerst naar een hoogtepunt getild.

snel geleverd en goed product

snelle levering en een goed product. De eendjes mochten voor mij wel iets groter zijn maar waren wel van goede kwaliteit.

Top bedrijf en heerlijk vlees

Leuke hulp en goede uitleg voor het bereiden

perfect

Alles ging prima

perfect geregeld

Gevulde kalkoen was heerlijk, duidelijke beschrijving hoe te bereiden en het bezorgen was geweldig geregeld.

Heerlijk

Kwaliteitsvlees keurig geleverd volgens afgesproken tijdstip. Alles netjes verpakt. De chateaubriand was de ster in mijn beef wellington met kerst!

Voortreffelijk

Goed vlees met een heerlijke smaak Bestellen is simpel en bij afhalen stond de bestelling klaar. Heel graag tot ziens.

Heerlijk vers en de bezorging helemaal top

Eenvoudig en snel online besteld, keurig op tijd geleverd en waanzinnige kwaliteit vlees. Helemaal top!

Vlees zoals vlees hoort te zijn.

Heerlijk, uitgebreide keuze. Snel geleverd. Communicatie goed. Kwaliteit super. Mijn kerst was super. Ik ga nooit meer vlees kopen in de supermarkt.

Uitstekend verzorgd

Bestelde kalkoen van +/- 2,60 kilo werd 3,33 kilo. Geen probleem. Verpakking d.m.v. coolbox degelijk.

Goede kwaliteit van de gans,op tijd bezorgd,prima!!

Kwaliteit bewaard

Produkt zijn in uitstekende temperatuur afgeleverd.

Zeer duidelijke overzichtelijke site Snelle uiterst hygiënische levering dat is toch heel erg belangrijk

Uitstekende producten voor een faire prijs en perfect verpakt

Een goede keus aan producten, tegen een faire prijs. Wat opvalt is de verpakking diener voor zorgt dat de spullen in perfect bevroren of gekoeld toestand bij je aankomen. Bij onze laatste bestelling ging bij de bezorging iets verkeerd in de kerstplanning. Vervelend voor iedereen. Maar uiteindelijk kwam alles goed en het is juist dan wanneer responsiveness van de leverancier of transporteur van belang is. Dan ervaar je dat er betrokken mensen werken bij Lejean die hun best doen om het probleem te managen en hun klant daardoor tevreden houden.

Topkwaliteit!

Kalkoen besteld duidelijke beschrijving erbij en snel geleverd. Keurig verpakt ook! Top!!

Goed verpakt en vers

Ondanks een dag te laat geleverd ivm auto pech was de kalkoen vers en goed verpakt.

Lekker vlees duurt lang

Dit is mijn 3e bestelling bij LeJean, het vlees is goed weet ik van de overige bestellingen. Echter laat de 3e bestelling op zich wachten, zou gister avond geleverd worden maar heb nog niets.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam