vlees nog niet gegeten, maar alles op tijd geleverd.

Elk jaar voor de kerst bestellen ons vlees bij Le Jean. het is nog nooit tegengevallen en we blijven dit doen.

Voor het eerst van Le Jean.

Een minpuntje, de eigenlijk te late levering, maar goedgemaakt door levering de andere dag, zij het dat ook hier nog een minpuntje te ´verdienen´ valt, omdat wij geen extra bericht gekregen hebben over het tijdstip van levering. Pluspunt(en), de wijze van verpakking, PERFECT, kan niet beter, zullen de aparte ¨koelelementen¨ zeker weten, nog wel vaker gebruiken, door de bijzondere kwaliteit er van.

Iets minder goed fan verwacht doordat de vervoerder het liet afweten.

Helaas verliep de levering niet zoals gepland. De vervoerder maakte er een potje van waardoor ik naar de winkel in Stompwijk moest rijden voor mijn bestelling.

Bezorging ging mis, maar keurig opgelost

Ruim op tijd besteld voor kerstavond, maar helaas ging de levering 2x mis. Erg jammer voor het kerstdiner, maar gelukkig heeft Lejean het als alsnog keurig opgelost. Binnenkort opnieuw proberen want het assortiment ziet er top uit.

LeJean top

Had eerst een (heel) negatief review, betreffende een niet geleverde bestelling. Maar één ding kan ik zeker zeggen. Bij LeJean, staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Ga in januari zeker weer bestellen en LeJean aanraden bij familie en vrienden. LeJean.....bedankt

Tijdens de feestdagen ging het even mis.

Altijd prima service. Helaas ging het met de feestdagen mis met mijn levering. Ze hebben het netjes opgelost.

Zeer goed verpakt om koel te blijven

Topkwaliteit en topservice

Het hele bestelproces van website tot levering is goed ingericht. Continue updates over levertijd, goed verpakt, en topkwaliteit vlees!

Eerste keer besteld

Levering was goed, alles nog goed bevroren. Voor de rest nog geen oordeel

De bezorging was niet geweldig maar de producten zijn mooi.

Prima levering

Zeer vlot en goed verpakt geleverd. Het bestelde vlees bleef buiten onder de overkapping nog zeker 2 dagen bevroren in de goed geïsoleerde en van vrieselementen voorziene doos. Tot mijn verrassing zat er zelfs meer vlees in dan ik besteld had. Hoe het smaakt weet ik nog niet. De komende dagen ga ik uitgebreid genieten van de barbecue.

Geweldig!!

Prachtig verpakt. Op de afgesproken tijd afgeleverd

Zeer netjes

Bestelling vanaf zee gedaan, waarbij de betaling mislukte. Kreeg netjes direct antwoord op mn mail met een link om alsnog de betaling te doen. Nog dezelfde avond alles netjes thuisbezorgd.

Goed service, goede & snelle levering.

Heb bestelling in goede orde ontvangen, levering en verpakking was goed. Heb de producten nog niet kunnen beoordelen, maar ga er vanuit dat dit ook wel in orde is.

Goed zaken doen met LeJean.

Voor de eerste keer besteld. Ik ben enthousiast. Mooie stukken vlees. Keurig verpakt. Horeca kwaliteit voor een hobby kok.

Snelle levering met een mooie kwaliteit

Speciaal naar Le Jean gegaan om meer exotisch vlees te krijgen en niet teleurgesteld. Verpakking is degelijk en ondanks dat de levering helemaal aan het eind van de dag was, was alles nog kei hard bevroren. Daarnaast is het vlees van uitstekende kwaliteit dus nergens over te klagen!

perfecte service

Makkelijk en duidelijk te bestellen. Vervolgens is de levering stipt en de verpakkingsmethode zorgvuldig zodat de waar in perfecte staat is aangekomen. Hetzelfde als vorig jaar!

Vlees zoals beloofd

Voor tweede keer vlees besteld en erg tevreden, het aantal gr wat ik heb besteld klopt, verpakking is met isolatie en Cold packs uitstekend te noemen, smaak van het vlees uitmuntend. Krijg tips voor andere aanbieders maar ik wijk niet meer af van le.

bestellimg was precies op tijd en goed verpakt

Met mijn bestelling van eerdere jaren werd een ontdooingsaanwijzing en een vleesthermometertje geleverd, soms zelfs een flesje wijn, heel kerstig. Nu wordt niet eens de inhoud op de items vermeld. Een heel verschil in verzorging van de levering. Nu maar hopen op de kwaliteit van het verleden

DE perfecte online slager !!

Uitgebreid assortiment en kwalitatief super goed! Een aanrader.

Mooi vlees en top levering

Geweldige service!

Keurig verpakt met diepvrieselementen in kartonpapier, nooit eerder zoiets gezien, maar een prima idee. Bestelling kwam keurig op tijd aan. Was mogelijk om voor kloppen/bel te kiezen, verder een adres bij buren aan te wijzen bij niet-thuis. Ik vind dat Le Jean hiermee zijn tijd vooruit is.

Mooie kwaliteit vlees uit een ruim assortiment voor een goede prijs.

Verschillende soorten vlees besteld en het de volgende dag netjes geleverd al in je vriezer hebben liggen, ik houd ervan!

Erg goed vlees, goede service, veel kennis en schappelijke prijzen!

Pieter heeft veel kennis van zijn producten, weet waar het vandaan is en wat je er voor moois mee kan doen. Het assortiment is divers en wordt goed verpakt verzonden. De kwaliteit van het vlees is ronduit uitstekend en de prijzen zijn zeer concurrerend. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en de service is prima.

Super vlees en bezorging uitstekend

We hadden struisvogel biefstuk besteld. Ten eerste was het heerlijk en ten tweede was het met zoveel zorgvuldigheid verpakt, dat het echt diepgevroren aankwam. Ook tijdstip van levering was exact zoals beloofd. En dat is in deze tijd toch echt bijzonder te noemen.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam