Mooie site snelle levering

Makkelijk te bestellen en de keuze in levermomenten

Voldoet aan de verwachting

Prachtig product tegen redelijke prijs

Uitstekende kwaliteit en levering

Uitgebreide keuze, snelle levering keurig verpakt en top kwaliteit.

Prima bezorging en service, hele mooie kwaliteit vlees.

Goede site, makkelijk bestellen en prima kwaliteit vlees. De spare ribs met extra vlees zijn een echte aanrader , net als de picanja en hamburgers. Zo kan ik wel doorgaan.

Vriendelijk, snel en goed contact en bestelling goed en verzorgd . Kleine opmerking : misschien even aangeven hoe de bijgeleverde zakjes ,in mijn geval bij de haas, te gebruiken zijn. Kon dat nergens vinden maar kon ook iets gemist hebben . Ik ben zeer tevreden.

Prima keuze

Mooie producten en vlotte levering. Artikelen waren goed verpakt.

Perfecte levering

Een snelle en perfecte levering.netjes verpakt in het ijs.goed verpakte konijnenpoten in vacuum .ziet er echt smakelijk uit.voor herhaling vatbaar.

Mooi kwaliteit’s product, keurig netjes en veilig verpakt.

Na even zoeken, gelukkig gevonden. Wij zijn blij jullie te hebben mogen vinden. De producten worden prima verdragen, zijn ook zeer smakelijk. Ook de service is altijd begripvol en wordt als zeer prettig ervaren. Wij hopen dat we elkander ook in de toekomst deel uit te maken, van dit keurige en absoluut klantvriendelijke geweldige bedrijf. Alvast fijne en gezonde feestdagen toegewenst. Mvg Fam Roos.

Fijn en netjes

Wij wonen 5 hoog in Amsterdam, de bezorger kwam het pakket zelfs omhoog brengen: wat aardig!!!

Top vlees!

Goed vlees, correcte bezorging!

Wederom uitstekend

Persoonlijk contact en prima producten Keurig verpakt geleverd!

Top kwaliteit, met veel aandacht en bijzonder zorgvuldig geleverd.

Zoals altijd perfecte kwaliteit

N.a

uit stekend goede service

super

Alles klopte !!!!

Hele goeie ervaring, het vlees is top de levering is super en de communicatie is keurig netjes. Echt een aanrader.

Snelle levering, goede klantenservice, lekker vlees

Ik bestel hier regelmatig en beveel lejean ook aan kennissen en vrienden aan.

Heel goed Vlees uitstekend levering geweldig

top service

vlees werd snel bezorgd en zeer goed verpakt in een ecologische koelbox, super!

De bezorging is perfect gegaan

Het vlees werd uitstekend gekoeld bezorgd op de aangegeven tijd ondanks de drukke corona periode.

Een super vriendelijke aardige bezorger!! Graag doorgeven, fijne feestdagen gewenst.

prima kwaliteit.

excellent quality food and delivery service

Everything we have ordered so far was excellent. The meat and poultry selection is high quality and not easy to find in the Netherlands. In addition, all products have arrived perfectly cooled/frozen, and we much appreciate the Eco-box for packaging. Highly recommended!

SUPPER!!!!

Snel en goed geregeld

Prachtig stuk vlees volgens afspraak thuis afgeleverd

Ik geef nog geen 5 sterren omdat de kwaliteit nog niet is beoordeeld. Zou dus zo 5 sterren waardering kunnen worden.

Geweldige service in bijna een te mooie doos

Fijn en snel geregeld en het vlees ziet er al (ingevroren) top uit

Al mijn verwachtingen werden voldaan.

Goed product voor de juiste prijs en een snelle levering.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam