goed verzorgd

Prima goed verpakt.

Helemaal super!

Besteld, geleverd en helemaal tevreden. Gewoon doen!

Ge-wel-dig!

Top vlees, keurig netjes verpakt en op aangegeven datum bezorgd. Fijne eerste ervaring genoten.

Heerlijk vlees super kwaliteit

Prima kwaliteit erg prettig dat bezorgen s avonds is

een echte vleesspecialist

uitstekend vlees voor een prima prijs

100% volgens bestelling en afspraak afgehandeld

Mijn ervaring met Me Jean was TOP. S,middags besteld, volgende avond in huis. Wat wil men nog meer ?!!

Mooi vlees, super goed en veilig verpakt. We gaan smullen

De bezorger was veel later dan gepland maar hij moet ook in Amsterdam centrum bij mij afleveren. Altijd oponthoud en onmogeljke situaties in die stad. Word er zelf ook af en toe niett goed van. Ik had eigenlijk echt met de bezorger te doen, maar die was snel weg! Ook dat snap ik want van veel mensen krijgt zo iemand nog een grote mond op de koop toe. Ik echter, zou hem wat in de hand gegeven hebben. Complimenten voor iedereen die bij deze levering zo zijn best gedaan heeft.

Makkelijk te bespreken, hele goede kwaliteit en op de site ook nog heerlijke recepten. Snelle levering, goed verpakt en goede track and trace.

Mooie producten en snelle levering

Vlees bestelling geplaatst welke de volgende avond keurig verpakt en gekoeld geleverd is. Prima ervaring en zal hier zeker vaker gaan bestellen

Goed en snel

Gehele afhandeling vanaf bestelling, betaling en vezorging is goed. Ook goed verpakt!

Goed spul, perfecte levering!

Heerlijk lamspakket besteld, datum van ontvangst kunnen aangeven en dat ook op het gewenste tijdstip/datum ontvangen. Prima verpakt, stijf bevroren. Het vlees ziet er heel mooi uit, maar natuurlijk nog niet geproefd.

goed verpakt vlees prima en smaakvol

lekker vlees goed verpakt en op tijd bezorgf

Verkopen heerlijk vlees als er iets niet op voorraad is door een foutje bellen ze meteen en bespreken netjes de opties door echt super aanrader zeer klant vriendelijk!

Fantastisch vlees

Ik heb al een aantal keer besteld bij LeJean. Het vlees wordt altijd keurig verpakt en op tijd geleverd. Echt lekker vlees voor een goede prijs.

Perfect product en levering

Prachtige wild en bijzonder zorgzaam geleverd

Top. Zeer correct bezorgd

Goede en juiste info

Goede kwaliteit, snelle en correcte levering

Ik was op zoek naar struisvogelvlees zoals ik dat in Zuid-Afrika zo vaak heb gegeten. Het is hier schaars, dus ik was blij dat le jean dit zo snel kon leveren en het vlees ook echt heel goed was! De ingevroren porties werden snel en correct in een koeldoos geleverd.

Prima,

na een kleine hik-up, keurig netjes bezorgt.

Gewoon. Goed!

Producten op de aangegeven datum, goed ingevroren en vakkundig verpakt,bezorgd.

Van begin tot eind alles goed verzorgd. Niet teveel emails, goede communicatie. Goede producten, goed verpakt. Goede levering, tijdige updates wanneer het pakket verwacht kan worden.

Excellent!

Altijd mooie producten, altijd op tijd en altijd lekker! Bedankt Le Jean, ga zo door!!

Geweldige verpakking met ijs-pakken gekoeld,kwaliteit en snelle levering

L.S Geweldige kwaliteit en sublieme verpakking gekoeld met ijspakken. Snelle levering. ‘N voorbeeld voor andere leveranciers. Bedankt voor deze service. J.a.f. Overmeer.

Prima levering

Prima vlees voor eerlijke prijs

Naast ruime assortiment, snelle en goede levering

pracht product

alles goed