Prima, kon niet beter!!!

De bestelling is in zeer goede staat bezorgd. Perfect en voor herhaling vatbaar!

geweldig

alweer heel netjes verpakt. Altijd goede kwaliteit vlees.

goede artikelen en vriendelijke levering

goede artikelen en vriendelijke levering

Al vaker besteld altijd tevreden mooi vlees voor mooie prijs

Krokodilicious

Het werd bevroren met allemaal koelelementen bezorgd. In de koelkast gelegd en volgende dag opgegeten. Was wel apart.

Zeer goed, al is het geheel aan jezelf om het uiteindelijk te maken of krake. Op de bge was het top

Zie hierboven

Keurig op tijd en verpakt geleverd.

Kwaliteit kan ik pas na de Kerst beoordelen.

fantastisch

ik mijn 2 e tot nu toe bestelling gedaan bij LeJean voor alvast met de kerst en geen gezeur voor. achter het net te vissen en gewoon een goede kwaliteit . een lekkere Kalkoen voor op het bord.. Tevens gewoon thuis geleverd niet meer slepen met dingen en binnen 1 of 2 dagen in huis ..

Super kwaliteit en goede service

Heerlijke kwaliteit kwartels, fanzant en entrecôte van Le Jean besteld. Ideaal dat er zelf een dag gekozen kan worden. De producten kwamen zeer goed verpakt aan.

Prachtig vlees, snelle levering, goede prijs!

Zeer tevreden over mijn bestelling bij LeJean. Snelle levering en top kwaliteit vlees. De runderwangen zijn van superkwaliteit en maken de meest malse runderstoof ooit. Tri-TIp en de entrcote ga ik snel op de BBQ leggen.

Altijd goed

Kwaliteit van vlees is echt goed, levering Vorden goed gekoeld geleverd.

snelle levering van kwaliteit producten

een snelle levering op de aangegeven tijd in een super koelbox waar de producten goed door gekoeld blijven

Heerlijk goed verzorgd vlees!

Snelle service. Zeer goede kwaliteit

Super geregeld.

Vlees voor de feestdagen besteld goed verpakt afgeleverd. Laat jullie nog weten hoe het vlees was. Ik wens jullie fijne feestdagen.

Kwaliteit en goed verpakt

Was bijzonder verrast hoe goed de verpakking was.

Was erg duidelijk wanneer het aan zou komen.

Snelle levering en product is zoals omschreven

Ik heb hier voor 2 jaar terug ook besteld voor de kerstdagen en het vlees was super goed en super mals en heb dus nu weer besteld voor deze kerst 2020

Alles naar wens

Alles naar verwachting

Topvlees met goede levering

Altijd mooi vlees van hoge kwaliteit en de levering gaat altijd netjes

Zeer makkelijk, en snel besteld en geleverd.

Lekkere verse kalkoen tegen goede prijs

Kalkoen zelf opgehaald in Stompwijk. Vriendelijke ontvangst en ondanks de wegwerkzaamheden voor de deur goed bereikbaar. Voor herhaling vatbaar.

Prima service en uitstekende kwaliteit!

Mooi aanbod in webshop en ruime keuze.

Uitstekend!

Prima kwaliteit vlees, wordt ook keurig (gekoeld) bezorgd.

Heel goed vlees en service

Kwaliteit voor een goeie prijs

Netjes verzorgd en geleverd volgens afspraak

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam