super

super

Vlees bij lejean is top!

Al diverse kreten Shortribs gemaakt op de smoker. Pichana, brisket, spareribs etc en elke keer top kwaliteit vlees.

Zeer goed, goede isolatie.

Prima vlees, altijd goed.

Topvlees, accurate levering

Topvlees, accurate levering

Netjes op tijd geleverd

Netjes goed verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering, goed verpakt

Zeer tevreden over de levering. Deze was snel en goed verpakt. Verder kan ik nog geen uitspraken doen over over het vlees want het ligt nog in de vriezer

Klasse!

Op tijd geleverd, goed verpakt, nog diepgevroren bij aankomst...

Keurig verpakt, goed op tijd

mijn bestelling werd netjes op de doorgegeven tijd geleverd. vlees netjes verdeeld en keurig verpakt in isolatiedoos met koelblokken.

Goed vlees en snelle bezorging

Runderwang subliem! Snelle goede levering!

Heb wel wat vet en het buitenste vlies verwijderd, geen idee of dat hoort, vlies zag er taai uit, net als bij spareribs. Vlees In grote brokken gesneden. Helft van het verwijderde vet uitgebakken in beetje olie. Daarin de stukken vlees lekker goed bruin gekleurd en vervolgens met wat botten bouillon, teentje knoflook en 2 sjalotjes voor 30 min op max in de hogedrukpan gestoomd. Nadat de pan van druk af was (gewoon gewacht om aroma in pan te houden), vlees eruit, jus gereduceerd en vlees nog kwartiertje gesudderd met laurier en peper en zout. Resultaat: zeer smaakvol, botermals draadjesvlees met gelei. Totale bereidingswijze: 1,5 uur! Heerlijk! Vlees komt super hard bevroren aan in speciale verpakking van recyclebaar materiaal.

Zeer goede kwaliteit, perfecte levering

Fijne duidelijke nieuwsbrief. Ook voor de kleinere consument goede service.

Heerlijk

We hebben nog niet alles geprobeerd, maar de hazerug was in ieder geval al geweldig

prima vlees en vlot geleverd

zoals gebruikelijk prima vlees. deze keer voor het gemak ook eens voorgegaarde spareribs genomen: kwaliteit vlees prima; de marinade niet. 13-in-een-dozijn smaak. verder geen klachten!

Zoals altijd alle sterren voor LeJean

Alles is perfect aan deze winkel. Kwaliteit vlees, communicatie, verzending! Ik koop hier nu sinds een jaar en 100% tevreden.

Snelle en uitstekende service en heerlijk vlees

Ik bestel al jaren bij Le Jean. Het gaat snel en makkelijk. Tegenwoordig wordt het geleverd in een mooie gekoelde doos. En mooie kwaliteit. En ik word helemaal blij van bepaalde acties.

Keurige service en vlotte aflevering

Bestelde wild van uitstekende kwaliteit en zorgvuldig gekoeld verstuurd. Al eerder besteld bij LeJean, maar tekens vol lof over de service en de keuzemogelijkheden

Too bedrijf!

Klantgericht, snel, vakkundig, prijs kwaliteit heel goed. Voor mij is er tot op heden geen betere.

Lekker vlees en komt afspraken na.

Prima kwaliteit vlees. Al meerdere keren besteld. Komt afspraken qua levering goed na.

Gemakkelijk en snel en nog lekker ook!

Bestelproces prima, lekkere dingen besteld. Nu kan genieten beginnen.

Mocht iets sneller gelevers zijn (7 dagen)

Het was vers en van top kwaliteit

Het vlees was in perfecte conditie Maar de af levering door door de chauffeur was rampzalig want in plaats op 7 af releveren bij de Buren op 8 af te geven terwijl ik tot 23uur op was.

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Zoals afgesproken stond de bestelling klaar.

Geweldige service

Netjes en goed verpakt. Jasmijn heeft me goed geholpen om een vergeten artikel nog toe te voegen. Top vlees geleverd, vanavond op de barbecue

prima kwaliteit en prijsverhouding

Voor ons zit Lejean vlakbij Zoetermeer, dus afhalen is geen probleem. Kon dezelfde dag. DE kalkoen en buikspek waren van prima kwaliteit.

Toen er vorig jaar iets niet helemaal goed bleek is dat ook snel en uiterst servicegericht opgelost: ik benieuwd erg tevreden!!

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam