Perfect.

Ik heb inmiddels bijna 10 keer besteld. Dat zegt uiteraard genoeg. Uitstekend vlees en prima verpakt en geleverd via Trunkr. Ik zou wel graag ook wat kleinere entrecotes of ribeye in het assortiment zien.

Keurig geregeld tot aan de bezorging toe!

Keurig geregeld tot aan de bezorging toe!

snelle levering, mooi verpakt

Eeenvoudige bestelling, betrouwbare levering volgens afspraak, alles mooi en koud verpakt.

Voor herhaling vatbaar

geweldig

De bestelling kwam op de afgesproken tijd aan en was uitstekend verpakt. Over de smaak kan ik nog niets zeggen aangezien ik de hertenrack heb besteld voor 1ste kerstdag.

Gans ziet er ook gevroren goed uit. Snelle levering

Alle meegeleverd hart en zo zijn apart verpakt, zodat men zelf kan kiezen of men die gebruikt. Dit vind ik super. Wij bestellen zeker weer een keer.

zeer snel en zeer goed verpakt

Het vlees was van prima kwaliteit, en netjes op de dag geleverd

Mooie stukken vlees

Mooie stukken vlees geleverd,netjes bevroren verpakt en volgens aangegeven tijd geleverd.

Zeer goed vlees en ook snel geleverd!

De titel zegt het al, het vlees was zeer mals en de levering was zoals overeengekomen.

Uitstekende service en adviezen.

Uitstekende kwaliteit, service en adviezen. Efficiënte en snelle aflevering.

Op tijd en compleet geleverd

Het is de eerste keer dat ik bij LeJean besteld heb en ik wist dus niet wat ik kon verwachten. Alles is op tijd in goede conditie en compleet geleverd.

Lekker vlees!

Interessant assortiment .

Gewoon goed

Voor herhaling vatbaar.

toppie

Volgens afspraak geleverd Alles was bevroren! top en kon zo verder de vriezer in Zeker voor herhaling vatbaar bedankt LeJean

Het was mijn eerste ervaring met LeJean Het was allemaal perfect. Bestelling exact op tijd. SUPER verpakt. Kwaliteit uitstekend. Ik was verrast met alles. Het hele plaatje was compleet, ook de bezorgdienst een pluim. BETER KON HET NIET.

Prima service, prima vlees

Na de eerste keer Picana te hebben besteld en deze bereid op de Big Green Egg, snel een tweede besteld. Verrukkelijk. Alles prima volgens afspraak verlopen. Zal zeer zeker nog vaker gaan bestellen.

Gewoon top spul

Kwaliteitje vlees Snelle levering Smaakte weer perfect

Vlotte levering

Mooi vlees, keurig geleverd in goede verpakking

Top ervaring!

Alles volgens afspraak verlopen. O.a. een gans besteld wat niet evident is daar er weinig aanbod is. Top kwaliteit en zeer lekker, niks op aan te merken. Zeer tevreden klant.

Alles naar wens

Direct al na ontvangst e .mail gestuurd met komplimenten voor correcte op tijd leveren en de uitstekende gekoelde doos

Mals smaakvol vlees

Het vlees was lekker mals en smaakvol. Leverong wad dezelfde dag dat ik bestelde perfect. Zal hier zeker vaker bestellen.

LeJean altijd top!!

Bestel hier al heel lang, altijd top!!! Ga zo door JeJean

Prima. Bezorgd in het tijdvak wat was aangegeven

Was netjes verpakt en bezorging was niks op aan te merken

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam