gevraagd om ontdooide gans, maar hij was toch toch bevroren

Een prima gans, met zakje ingewanden, iets zwaarder dan het aangegeven gewicht, zeer goed verpakt en op de aangegeven tijd bezorgd. Helaas was er niets gedaan met met verzoek om een ontdooide gans te leveren, omdat ik hem snel wilde klaarmaken. Waarom is er een vakje voor opmerkingen, als daar kennelijk niet naar gekeken wordt?

Uitstekend?

Prima vlees. Goed verpakt.

Dag van te voren besteld, stond de volgende dag kleurig klaar

Ik ben de bestelling af gaan halen omdat het bedrijf nog geen 10 minuten van ons vandaan is en nieuwsgierigheid. De ontvangst was prettig en ongedwongen en bestelde producten stonden klaar.

Goede prijs en kwaliteit...

Chuck eet steak goed.. prima smaak en goed te bereiden. Picanha erg taai. Meerdere keren gegeten, maar deze was stug. Spare ribs nog niet bereid. 17-11-2020 aangepast... Ben benaderd door een medewerker van LeJean. Heel goed gesprek gevoerd en die heeft een nieuwe Picanha toegestuurd... Top actie..

Wij hebben chateaubriand en gans besteld, allebei waren van goede kwaliteit en lekker. Fijn dat de gans met ingwanden komt. De communicatie en levering was duidelijk en alles klopte.

Ja ik kon weer de culinaire blits maken op de whiskyavond. Heerlijk vlees.

Beide hompen 350gr Argentijnse Ribeye smaakten geweldig. Iedereen was lyrisch. Nogmaals dank voor de correcte en snelle bezorging. Ik blijf gewoon reclame voor jullie maken, kwaliteit moet worden beloond.

Betrouwbaar, snel en innovatief.

Beschikbaarheid van de producten is seizoen onafhankelijk. Voor ieder wat wils het gehele jaar door.

Goede kwaliteit en service

Al meerdere keren bij leJean vlees besteld. Komt altijd goed aan en is bijzonder goed van kwaliteit.

Geweldig vlees

Sinds dag 1 enorm tevreden, prijs kwaliteit is top!

Altijd goed

Altijd goed

topkwaliteit en service

Ik bestel regelmatig bij LeJean. Heerlijke lamsrack , Ribeye ,de hamburgers zijn ook super. Ook de shortribs zijn werelds. Snel geleverd en ook als je wat vraagt wordt je goed geïnformeerd . Gewoon een goed bedrijf met goede prijs /kwaliteit verhouding. Mag het van harte aanbevelen aan mensen die van kwaliteitsvlees houden.

Heel goed vlees

Het vlees is niet goedkoop maar wel van hele goede kwaliteit. Het vlees wordt goed ingepakt en de versturing gaat heel goed. Al met al ben ik heel tevreden met Lejean!

Goede levering

Heel goede levering nog helemaal bevroren En het vlees ziet er goed uit

Heel verzorgd

Levering was super. Vlees heel goed gekoeld bezorgd

Precies volgens afspraak

Keurig verpakt vooral het milieu vriendelijke vond ik een pre. Mooi vlees, levering volgens afspraak. Zeker een aanrader.

Super kwaliteit en op tijd.

Bestellen is eenvoudig. De kwaliteit is top, maar daar is de prijs ook naar. Gebruik maken van de aanbiedingen! Verder niets dan lof. Topkwaliteit en altijd snelle en tijdige levering in uitstekende verpakking.

Hier word ik blij van!

Het begint met een goeie overzichtelijke internetsite. En de levering komt zoals afgesproken netjes optijd en keurig ingepakt. Dit was mij tweede bestelling maar zeker niet de laatste

Keurig op tijd geleverd volgens afspraak.

Misschien iets duidelijker aangeven dat de producten diep gevroren worden geleverd.

TOP

Altijd top kwaliteit vlees voor een goede prijs

Prima verzorgde levering.

Zending redelijk op tijd en on uitstekende verpakking aan. Alles was prima ingevroren

Top Vlees van Top (online) Slager

Kwaliteit en bezorging zijn weer zoals verwacht TOP !

Top bedrijf!!

Goede service en een hele goede kwaliteit vlees. Zelfs het verpakken en bezorgen is van topkwaliteit

Uitmuntend in elk opzicht

Werkelijk waar nog nooit spijt gehad van een bestelling bij Le Jean. Het ruime assortiment, de hulp via chat, de kwaliteit van de producten, de manier van leveren in een ECO-box, of je vraag naar afwijkende gewichten, alles klopt gewoon van top tot teen. Vrienden, collega’s en buren zijn al snel verkocht, wanneer ze bijvoorbeeld de ribeye van Australische Black Angus bij je gegeten hebben of je een paar baby back ribs laat proeven. Ik zweer bij Le Jean!

Buiten gewone producten en service

Snelle correcte levering en goed oplossen van vragen

Het vlees was super mooi en lekker van snaak. Veel vlees op het bot netjes het gewicht wat ik heb besteld.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam