Service en kwaliteit!

Mooie producten en altijd stipt geleverd. Topservice!

Heerlijk vlees. Makkelijk om thuisbezorgd te krijgen en alles keurig verpakt.

Bestelling ribs

De bestelling is vlekkeloos verlopen. De beZorging is top, keurig op de hoogte gehouden van de verwachte aankomst/levertijd. Zelfs een telefoontje op het moment van bezorgen of het adres wel klopte. De verpakking is goed en netjes. Het vlees, afgelopen op de BBQ gehad, heerlijk. Al met al een zeer positieve ervaring.

Snel aan huis, lekker vlees, goed assortiment.

Topproducten geserveerd met een hoop service

Ik was getipt door mijn buurman. Eenmaal op de site was het aanbod voor een "niet-kenner", zeg maar gerust een amateur, me toch ff iets te groot. Een belletje naar Pieter bleek de oplossing. Met een paar vragen over m'n gezelschap, hoeveel tijd we hadden en waar we t vlees op wilden bereiden waren we er uit. Beter gezegd: heb ik het aan Pieter overgelaten. Volgende dag bezorgd in een keurige doos. Die ik vervolgens in z'n geheel in de koelkast had gezet. Pas op de dag van de BBQ (twee dagen later) ontdekte ik hoe goed e.e.a verpakt was. Moest nog moeite doen om het vlees op tijd op kamertemperatuur te krijgen. Tip: Pakketje tijdig uit de koeling halen. Smaak, geur en kleur van de producten zijn echt topklasse. Aanrader!

Top product, een keurige levering

Vlees was een mooi product, de vraag bij de bestelling keurig behandeld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk eten en snelle service!

Super geregeld en heerlijk vlees!

altijd een goede service en prima kwaliteitvlees.

dat je er altijd goed wordt bijgestaan als je een vraag hebt en ze leveren een goede kwaliteit en zoals afgesproken leveren ze thuis af.

Goed vlees goed bezorgd

Het is gewoon zo als het hoort te zijn

Dat zijn nou eens echte Hamburgers!

Heerlijk, en maak ook eens een spiesje biefstuk en Garnaal, zalig

Ruim assortiment

En snelle levering. was binnen de 24u in België.

Goed verpakt en ruim op tijd bezorgd

Heerlijk stukje vlees!

lekker stukje mals vlees Goed verzorgd

Topkwaliteit!

Mooie winkel in Stompwijk!

Top producten en afgeleverd zoals het hoort.

Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn, dat laten de medewerkers van Le Jean uitstekend zien. Producten top en mocht er iets zijn dan heb je snel en prettig contact met hun. Kwaliteit staat hoog.

Super lekker vlees en goede service

Fantastische service en goede kwaliteit producten.

Ik zocht naar goed premium kwaliteit vlees. Een familielid raadde mij toen met liefde aan Lejean. Die zelfde dag meld ik me daar aan, bestel heel gemakkelijk een ribeye pakket en vervolgens selecteer ik mijn gewenste datum voor levering. Paar dagen later in de avond heb ik de bestelling in ontvangst kunnen nemen. Daarna laten ontdooien en heb ik het de volgende dag kunnen bakken. En heerlijk was het! Kortgezegd, toppe service en producten. Herhalingvatbaar!

uitstekend

Vlees besteld, een uur later opgehaald. Wat prima verpakt en vlees van goede kwaliteit.

Groot assortiment en snelle levering

Lekker 8 kg aan low and slow vlees besteld, levering was een dag later. Helemaal prima

Top kwaliteit en snelle levering

Vlees van zeer goede kwaliteit en de volgende dag in huis.

Top! Levering netjes in tijdvak en super vlees!

Heerlijke black angus burgers besteld voor verjaardag. Super lekker vlees! Bezorging ook top. Bij bestellen kan je tijdvak kiezen, dag zelf een e-mail met definitieve tijd. Enige nadeel dat de burgers niet gekoeld leverbaar zijn. Aangezien ik een groot aantal besteld heb voor een verjaardag kan je wat over is niet nogmaals invriezen.

Goed prijs voor een zeer lekker vlees

Zeer tevreden met prijs, vlees en service kwaliteit

Zeer goede kwaliteit

Zal zeker nog is bestellen

Kwaliteit vlees precies op tijd geleverd

LeJean zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Gewoon precies wat je er van mag verwachten

Snell levering, vlees was tussen bevroren ontdooid in. Porties komen perfect overeen met wat er besteld was

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam