Ribeye & short-ribs + recept waren geweldig!

Gewoon goed

Snelle bezorging en super kwaliteit!

Duidelijke communicatie wanneer de bezorging plaats vindt en het vlees ziet er prima uit.

Mooi op tijd geleverd over kwaliteit kan ik non niet oordelen heb t nog niet geconsumeerd

Top vlees

Bestellen gaat super makkelijk Snelle levering En het vlees is echt geweldig !!! Zoveel smaak! Je ziet al meteen aan het uiterlijk dat het goede kwaliteit is.

Uitstekend.

Mijn eerste ervaring was uitstekend. Jammer dat de kipspiesjes ook niet per 3 stuks gerold zitten net als bij de vakenspiesjes. Zeker omdat ik vaak voor ouderen kookt, dan is zo'n portie van 3 heel makkelijk.

Heerlijke Gans

Door verkeerde afleveringen van post nl food was het bijna niet gelukt om deze heeeeeerlijke gans op tijd in de oven te krijgen. Toch gaan we zeker weer bij Le Jean bestellen en andere soorten vlees bestellen.

Super tevreden

De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd, maar de inhoud klopte niet. Via telefonisch contact, men is zeer goed bereikbaar, is dit naar tevredenheid heel goed opgelost. Bedankt, LeJean. Tot de volgende bestelling. We zullen zeker reclame voor jullie maken.

Perfecte levering!

Bestellen en leveren ging weer als een zonnetje. Bedankt LeJean!

geweldig

voor het eerst een bestelling gedaan. goed verpakt en optijd geleverd.

ik had een vraag over een bestelling. Snel werd er contact opgenomen. Top geregeld.

Super meegedacht geweldig vlees!

Ieder kan ik aanraden als je een diner voor 50 personen wil organiseren om contact op te nemen met LeJean

Heel goede kwaliteit vlees, heel goede service!

Perfecte reebout, tot op t bot van genoten! Aangebraden in mooie eendenvet, heerlijk van smaak en textuur!

Top kwau

Heerlijke hazerugfilet en biefstuk! Wij hebben eerste kerstdag van genoten, we gaan hier zeker vaker bestellen en afhalen.

Mijn tweede bestelling verliep niet helemaal goed

Helaas ongevraagd een dag eerder geleverd ivm kerstdrukte maar hierdoor heb ik een gepland bezoek aan kennissen af moeten zeggen, het vlees werd op de nieuwe datum geleverd, ik had voor de kerst verse entrecote besteld maar er is diepvries geleverd door een fout van de vervoerder. Inmiddels heeft Lejean een mooie oplossing geboden. Het vlees was uiteindelijk heerlijk en we hebben er van genoten. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Weer een heerlijk stukje vlees (Picanha) met 2de kerstdag op de BBQ.

Tegen verwachtingen in konden we voor de kerstdagen nog een mooi stuk vlees laten bezorgen. We hadden Picanha besteld en deze werd op zondagavond bezorgd. Dinsdagochtend de Picanha uit de vriezer gehaald, om deze op donderdag 2de Kerstdag te kunnen bereiden. 2de Kerstdag 16.00 uur starten we de BBQ op. Rond 16.30 uur is de temperatuur rond 130℃ en leggen we de Picanha op de BBQ. Als het 18.30 uur is staat de kerntemperatuur op 45℃, gauw van de BBQ. De BBQ op stoken naar 200℃ om de Picanha na het rusten op te stoken naar een kerntemperatuur van 50℃ á 52℃. Het zogenaamde affakkelen hebben we met gesloten deksel gedaan. De Picanha elke keer 2 min met de vetkant op directe hitte te plaatsen tot dat we een krokant korstje hebben. De Picanha op tafel aangesneden en was heerlijk rare en werd vol enthousiasme ontvangen. Een eerlijk en heerlijk stukje vlees zonder veel op smuke, behalve dan natuurlijk de chimichurri, die dit afmaakt. Weer vol lof aan het team van LeJean.

Erg goede kwaliteit

Goede kwaliteit vlees en keurig op afspraak geleverd

Een heerlijk stuk vlees.

Toen de picanha werd bezorgd zag het er al zeer smakelijk uit. Toen het uit de oven kwam en in plakken gesneden was, was het alsof er een dozijn engeltjes over je tong fietste. Wat was dat lekker.

Heerlijke hazenrug gegeten met kerst

complete hazenrug en hazerugfilet besteld voor de kerstdagen, en de kwaliteit was perfect. Ga zo door

Geweldig goed vlees

Goede kwaliteit, en op tijd bezorgd

Fantastisch, prima service en verrukkelijke reebouten!

Vanaf het eerste contact hebben we prima advies en overleg gehad. Top communicatie en levering.

Heerlijk mals vlees

Het geleverde vlees, hertenbiefstuk, was echt super mals. Mooie porties en mooi per 2 stuks verpakt. Echt top kwaliteit!

Gans is heel lekker en veel vlees . Iedereen heeft genoten

Super mals

Superieure ossenhaas en Iberico varkenshaas. Zeer mals en gewoon erg lekker vlees.

Bizon entrecote

Heerlijk van smaak en boterzacht. Grote Klasse! Recept klopt helemaal.

Heerlijk mals en smakelijk!

Netjes verpakt en geleverd en goede kwaliteit.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam