Zeer lekkere Nieuw-Zeelandse hertenrack

Vlees werd mooi op tijd geleverd. Kwaliteit vh vlees was super!

Mooie eendenboutjes diepgevroren en zoals vooraf gemeld op tijd geleverd. Klasse!

Heerlijke hazenrug

Ook perfect diepgevroren afgeleverd. Topkwaliteit

Heerlijke wangen

Bestellen verliep prima. Genoeg keuzes qua bezorgen. Keurig op tijd bezorgt. En het belangrijkste de varkenswangen smaakten heerlijk.

Prima gans, redelijke prijs

Prima verzorgd, keurig op de afgesproken tijd geleverd

Heerlijke kalkoen

De bestelling was op de afgesproken tijd en de kwaliteit van de kalkoen was super. Dus voor herhaling vatbaar

Alles ging perfect, simpel te bestellen, levering comgo afspraak en super kwaliteit vlees. Wij gaa zkrt opnieuw bestellen.

Kwaliteit prijzen en bezorging toppie

Top kwaliteit vlees prijzen zijn Oke En bezorging toppie

Service

Dit jaar het kerstvlees bij hen besteld. Helaas had de bezorgdienst van de oranje pakjes niet alles afgeleverd. Dat is door lejean keurig opgelost door het ontbrekende stuk vlees per koerier van ene kant van NL naar de andere te laten brengen. Ik ben ze daar zeer erkentelijk voor en zal er zeker vaker bestellen!

Op tijd alles geleverd

De producten zien er prachtig uit, de levering was goed. Ik was al enige tijd nieuwsgierig naar dit bedrijf en heb nu eindelijk een bestelling geplaatst voor kerst. Ik ben er heel blij mee, volgend jaar weer

Goede omschrijving op de website, ruime keuze qua leveringstijden en perfecte aflevering

Prima service en kwaliteit.

Prima vlees en snel geleverd.

Erg tevreden

Het zag er mooi en vezorgd uit en werd op de juiste tijd afgeleverd

Mooie en goed vlees

Ik ben fantastisch geholpen . En de bezorger was netjes op tijd Wat wil nog meer met de druke feestdagen

Mooi vlees en netjes verpakt.

Mijn verzoek om op een andere dag te leveren, was niet goed doorgevoerd bij le jean, maar dat hebben ze helemaal goed gemaakt met een extra biefstukje.

volgens afspraak geleverd

zeer prettige service

Alles prima in orde: goede telefonische informatie. Zeer duidelijke aankondiging bezorging. Netjes verpakt. En nu smullen maar!

Snelle en makkelijke bestelling en verzending

Advies: verpakking in piepschuimdoos met ijsblokjes in plastic houdt inhoud veel beter ingevroren. Baseer ik op ervaring met ander bedrijf die vis zo opstuurt.

Goed vlees, netjes verpakt en netjes bezorgd

Snel en goed advies

Krokodille vlees besteld voor de kerst. Snel ingeleverd en goed verpakt!!!

prima!!!

Anytime again. We found this business by researching the internet. I was looking for a reliable, fair priced supplier of Christmas Goose. We ordered for the first time and all expectations were met. The products arrived fast, on-time and fresh (cooled). We will order again in the future no doubt and can recommend this company to anyone.

Keurig netjes verpakt geleverd.

Post nl bracht dit in een gesloten koelbox netjes aan de deur.

Mooi product voor een goede prijs.

Toen mijn bestelling de eerste keer niet helemaal klopte. Heeft Martijn het zsm meer dan perfect opgelost.

Lekker stukje vlees!

Nadat "onze eend" kwijt was geraakt bij Post NL kregen wij een aardige reactie en werd ons pakket opnieuw kosteloos opgestuurd: een mooie oplossing! en bijzonder lekker vlees!

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam