Good turkey

Great turkey, merguez were too salty and ribs to much fat on them

Was eerst nog wat aarzelend om online vlees te bestellen maar ben uiterst tevreden over de kwaliteit van het vlees en de wijze van verpakken en verzending! Ben helemaal om! Bedankt!

Slechte Bavettes, 2-de zending ook niet goed, geen constante kwaliteit.

De Bavette moest grotendeels nog schoongemaakt worden, beide stukken kwamen in de verste verte niet overeen met de foto’s op de website. LeJeun heeft contact met mij opgenomen aangaande de eerste zending en vervolgens nieuwe Bavettes gestuurd wat ik echt weet te waarderen. De eerste Bavette was uitstekend! De tweede Bavette was een dunne lap die dubbelgevouwen was, deze heb ik maar in een vleesnet gestopt en op deze wijze klaargemaakt. Ik begrijp dit niet, waarom geen constante kwaliteit? Ik heb het bovenstaande ook per e-mail naar LeJeun gestuurd echter geen reactie mogen ontvangen.

zeker een aanrader

goed verzorgd vlees netjes verpakt en snel bezorgd. Zal het zeker iedereen aanraden

Alles op tijd, goed verpakt.

De bezorging is goed... Het vlees is heerlijk... Ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen!

Super kwaliteit vlees en goede bezorgservice

Al meerdere keren is er in onze familie vlees besteld. Dit bevalt elke keer zo goed dat we het amb iedereen doorvertellen. De kwaliteit is echt super.

Super kwaliteit vlees en goede bezorgservice

Super snel en super lekker

Super snel en super lekker

Erste keer

Goed vlees en netjes bezorgd ! Top

Mooie stukken vlees. Bezorging een minpuntje

Vier keer 800g angus steak gekocht. Mooie en goede stukken vlees. De bezorging was niet zo tof. Al wachtend op het pakket de melding gekregen dat het bezorgd was. Geen pakket, geen briefje waar hij dan wel is. De buurt geappt en na enig uitzoeken bleek het bij de buren bezorgd te zijn. Helaas was er al enige tijd verstreken, het vlees al ontdooid en had het pakket dichtbij bij een verwarming gestaan. (konden de buren niet wat aan doen zij wisten niet dat het bevroren vlees was). Het vlees opnieuw in gevroren.

Goed vlees en netjes bezorgd

Keurig op tijd en netjes bezorgd

Als eerste de zebra biefstuk geprobeerd en die was heerlijk.

Netjes en met zorg verpakt en top kwaliteit

Voor het eerst vlees besteld. En dat is prima bevallen. Het vlees en kwartel eieren waren met zorg ingepakt. Inmiddels ook het lamsvlees geproefd. De kwaliteit was prima en smaakte heel goed. Het bestellen van vlees zal niet bij deze keer blijven.

fantastisch en makkelijk te bestellen..

een snelle levering en word een goede kerst zo 2 lekker kalkoenen voor de family het zal ons wel smaken vermoed ik zeker

Levering in de avond op de minuut nauwkeurig

Heerlijke Black Angus Shortribs besteld op Black Friday. 1+1 gratis is nog eens een mooie deal!

Goeie service

Snelle reactie op mijn vraag en levering van het product

alles prima in orde

levering correct en op tijd. Ik ben heel tevreden.

Alles prima in orde

Lekker makkelijk 👍👍

Ziet er super uit!

Mijn eerste keer dat ik vlees online bestel, mooi volgens afspraak en op de aangegeven tijd aangeboden. Een aanrader!

Snelle levering,

Normale prijzen voor een mooi stuk vlees,

Snelle en goede levering

Besteld andere probleemloos in huis met juiste hoeveelheden. Zeer tevreden over kwaliteit.

Perfect.

Mooi op tijd & juiste hoeveelheid.

Lekker vlees, snelle levering.

Via via terecht gekomen bij Le Jean. Duidelijke website, snelle levering en het belangrijkste is een hele goede kwaliteit.

Super mooie producten

Snelle levering super goed vlees.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam