Gewoon goed

Prima producten, goed bezorgd.

Terecht predicaat “premium”

* Overzichtelijke webshop * Voldoende optionele opties voor bezorging * Bezorging volgens afspraak in de avonduren * Keurig diepvries verpakt, met nuttige productinformatie * Top kwaliteit vlees Angus beef - en lamsburgers deden absoluut niet onder voor restaurant kwaliteit. En zijn vele malen beter dan wat je krijgt bij snackbars en fastfood ketens. Je proeft het verschil!! Vol van smaak en boter mals. De parelhoen smaakte, zoals de verwachtingen die waren gewekt. Kan daarom niet wachten om de rest van mijn bestelling uit te proberen; spareribs, biefstuk en (gratis welkoms) steak. Vanwege hoge verwachtingen, heb ik speciaal hiervoor een keramische bbq van Patton aangeschaft. Premium vlees van Le Jean op een Kamado is ultieme beleving . Kortom, alles klopt en is zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi stuk vlees ( Pichanja) en super vriendelijk ontvangen, keurig nette service. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Een ondernemer zie zijn zaakjes heel goed voor elkaar heeft, wat een prachtig bedrijf!

Excellent meat, excellent service!

I'm very happy with service and the quality of the meat from LeJean. All meats are frozen correctly, they defrost perfectly in the fridge within 24 hours and you wouldn't be able to tell they were previously frozen when you eat them! I ordered some Bison rib eyes (a first for me) and they were so juicy and had a great beefy flavour. I also ordered some beef chuck eyes as I wanted to try a cheaper cut of steak that still had plenty of fat and I was not disappointed. They were unbelievably delicious and I would definitely order them (and other products) again! I now have a reliable source for all the amazing things I want to make for Christmas. Thank you, LeJean!

Uitstekende levering van mooi vlees

Werkelijk niets op aan te merken, uitstekende communicatie, op het zicht mooi vlees, keurige aftersales. Hier ga ik later deze maand kalkoen bestellen

goede service en producten.

mooi vlees..... snelle service...…..goed gekoeld afgeleverd door post nl......chapeau

Top service en kwaliteit

Super service en kwaliteit, medewerkers behulpzaam en uitermate attent!

Super goed verzorgd

Netjes op aangegeven tijd diepgevroren bezorgd,zelfs nog wat vlees extra gekregen om te proeven. super goed geregeld ga zo door.

Alles wederom zeer goed

We hadden de carpaccio vooraf en die viel ons voor de 2e keer tegen. Te waterig na het ontdooien. Misschien dat wij iets verkeerd doen? De ribbeye was heerlijk mals en de spareribs waren ook heerlijk met een whiskey marinade. Doorgaan zo Le Jean!

Top kwaliteit/service

Voor het eerst besteld en in 1 woord "TOP". Goeie kwaliteit vlees, netjes en in luxe verpakking verpakt alsof je een kado uitpakt. De levering is ook stipt volgens afspraak.

Top alleen andere bezorger nemen.

PostNL kwam het pakket bezorgen maar leverde 1 pakket af waar het er 2 hadden moeten zijn. Gelijk gebeld maar de bezorger is niet meer terug gekomen. Dag later is LeJean zelf het ontbrekende pakket komen brengen wat natuurlijk top is.

Uitmuntende service en kwaliteit

Goede klant gerichte service Bij uitzondering supersnelle levering Uitsteken kwaliteit Ossenhaas

Top kwaliteit

Prima kwaliteit prima service...

Goed vlees en snelle levering

Goed vlees en snel en netjes geleverd

Prima verzorgd

Volgens afspraak geleverd en in goede conditie ontvangen.

Heerlijke ossenhaas en soepel verlopend bestel en afleverproces

Heerlijk vlees. Fijne website Zeker voor herhaling vatbaar. Klein puntje is dat vorm verschillend was. Ik had een mooi rond stuk, maar ook een eindstuk. Kwalitatief maakt dat niets uit alleen het presenteerd anders op tafel

Super kwaliteit vlees.

Super vlees. Erg goee van smaak. Zeer mooie marmering.

Volgende dag geleverd; fantastische spareribs!

Perfect geholpen door chat-module Heerlijke spareribs en snelle levering

fantastisch

gemakkelijk, snel, lekker en betrouwbaar!!!

Denkt mee voor een leuke avond met goed vlees! Echt een aanrader

Denkt mee voor een leuke avond met goed vlees! Echt een aanrader

goed vlees

goed vlees

Goed mals en rijp vlees van hoge kwaliteit, perfecte levering door PostNL Food.

Goed vlees, snel contact

Goed vlees, persoonlijk contact, avondlevering

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit vlees en de levering is ook spot on

Supervlotte service, zeer lekker vlees!

De service was super vlot, ook naar België. Dinsdag besteld, woensdagavond geleverd! De Picanha al opgegeten, iedereen was laaiend enthousiast. De Tri-Tip volgt binnenkort! :-) Merci voor de leuke extra, die was ook superlekker!

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam