Snelle afhandeling met perfect vlees

Zoals vermeld, makkelijk te bestellen met een snelle afha deling. Perfecte levering op gestelde tijd. Prima vlees

Bestellen, netjes afleveren en genieten

Wil graag kippensoep maken en ander wit vlees bestellen. Dit wordt de volgende dag netjes afgeleverd en een paar uur later eet je heerlijke soep. Top!

uitstekend

Zeer malse schone hazenruggen diepvries uit Argentinie, correct verpakt, stipt en goed geconditioneerd geleverd.

Heerlijk vlees en goede service

Dit was de tweede keer dat ik een staartstuk had besteld. Het vlees werd net als de eerste keer, netjes op tijd en in een keurige doos bezorgd. Het vlees was heel mals en iedereen heeft heerlijk gegeten. Er komt zeker een derde bestelling.

Top vlees. Goede service

Op vrijdagavond laat nog iberico spareribs besteld online met zelf ophalen als keuze. Zaterdagochtend gebeld of dit nig ging lukken. Ik had wel laat besteld dus normaal gesproken zou t niet gaan. Maar ze hadden het toch nog even voor me geregeld. Het vlees was top fe orijs ook en de service idem. Hier ga ik vaker bestellen

De buurt BBQ was n groot succes!

Voor 41 volwassen en 27 kids vlees besteld bij Le Jean! Complimenten voor het meedenken en de flexibiliteit bij leveren! Volgend jaar zéker weer!

Secreto waren speklappen

Er zat niet bijzonder veel vlees aan de iberico buikribben... Minder dan ik gewend ben. De secreto was niet het stuk vlees dat ik ken onder de naam secreto... ik ken de secreto als het meest smakelijk stukje, waanzinnig mooi gelardeerde stukje varkensvlees. Dit was niets meer of minder dan een dunne (bijzonder smakelijke overigens) speklap. Ondoenlijk door het gebrek aan dikte om lekker te grillen en veel te veel vet. Hiernaast compleet verkeerd verpakt, waardoor je niet weet wat je krijgt (het lijkt nu een bal vlees, terwijl het meerdere lapjes zijn). De varkenswangen waren daarentegen fantastisch!

Goed en snel

Goede en snelle service

Fijne website, bestelling werd op tijd geleverd en nog goed bevroren . Ik had de iberico spareribs. Inmiddels ook al bereid en fantastische smaak, super mals. Echt een aanrader.

Uitgebreide sortering, gunstige prijsstelling en vlotte levering

Gemakkelijk wild bestellen via de website. Het betalen gaat vlug en eenvoudig via onder meer Master Card. Zelf bepalen wanneer de aflevering plaats heeft. Kortom, ook voor een volgende keer zal ik aan LeJean denken.

Heerlijk vlees en netjes bezorgd

Naast dr bestelde items kregen we ook een gratis steak, wat natuurlijk erg attent is. Het vlees smaakte heerlijk na het bereid te hebben volgens een gerecht op de website

Goed , snel en heerlijk ,

Goede service!

Door toedoen van PostNL mijn bestelling helaas nooit ontvangen. Dit was nogal een probleem voor ons feestje. LeJean heeft dit top opgelost. Het probleem werd begrepen en er werd adequaat een uitstekende oplossing geboden. Keurig en mijn complimenten!

Topkwaliteit en snelle correcte levering!

Zeer goed bevallen, gaan zeker weer bestelling plaatsen!

Geweldig vlees

Snel geleverd, perfect per stuk verpakt en overheerlijk vlees, bedankt lejean!

Eerste bestelling via LeJean. Ziet er prima uit, wel suggestie voor levering

Bestelling kon door PostNL niet op de afgesproken dag bezorgd worden. Geen ramp in dit geval omdat wij het vlees nog niet nodig hadden. Echter, gezien de bevroren conditie van het vlees, is het wel wenselijk dat er iemand voor ontvangst bij de bezorging thuis is. Er lijkt geen mogelijkheid om hierin in te grijpen als dit niet zo is. PostNL bericht nl dat zij het pakket de volgende dag opnieuw komen aanbieden. De buurman bracht nu uitkomst, maar toch ... het zou mooi zijn als je in zo’n geval in overleg een nieuwe bezorgdatum kon plannen.

Toppie en op tijd

Alles klopte nu nog kijken hoe het vlees is haha

Goede service en geweldig vlees

Ruime vleeskeuze, behulpzame service en het vlees zelf is geweldig

Ik heb 5 kg iberico spareribs besteld. Super snel geleverd en nog steeds goed bevroren. Smaak en vlees structuur geweldig

Heel goed en uitgebreid advies via de chat. Levering netjes en volgens afspraak. Vlees is top.

Voor het eerst vlees besteld, 3 pakketen BBQ vlees. Levering binnen de afgesproken tijd. Vlees was keurig verpakt en geportioneerd. Tijdens de BBQ kritisch het vlees beoordeeld. Uitkomst, lekker vlees voor een prima prijs. Chapeau. PS met de bestelling ook nog gratis 20 stokjes sate gekregen

Fantastische service - Fantastisch Vlees

Eerste keer een stuk varkensschouder gekocht, goeie info gekregen via de chat vooraf, goed verpakt, prachtig stuk vlees... Ligt ondertussen rustig al 11u te garen op de kamado :)

perfect

Was mijn eerste bestelling. Alles prima en goed geleverd. Het vlees ziet er heerlijk uit. Gaan vast nog meer bestellingen doen.

Ons bestelde pakket was keurig verpakt. Maar bovenal is de kwaliteit van het vlees geweldig. We hebben er enorm van genoten. Dank jullie wel!!

Zeer goede service

Goede prijs kwaliteit