Fantastisch! We zullen alleen nog bij LeJean bestellen

Kwaliteit vlees voor een mooie prijs. Goed verzonden, goed ontvangen. Wij willen nooit meer anders.

Prachtig vlees en goede telefonische hulp bij vragen.

Vlugge levering, goed verzorgd. Op tijd geleverd.

Alle stukken vlees apart vacuüm verpakt. Ziet er zeer goed uit. Tevens een gratis pakket kippensate in de doos.

Goed en op tijd

Leuk gratis product er bij.

Heerlijk vlees

Goede en snelle levering. Alles zit netjes verpakt. het vlees is van goede kwaliteit en smaakt heerlijk

Mooie stukken vlees

Eens short rib geprobeerd op de BBQ en met succes. Ik had een pakket gekocht met daarbij ook varkensnek en lamsschouder, die ga ik nog proberen. In het pakket zat ook als extra 20x kip saté.

Snelle levering en goed vlees

Snelle levering en goed vlees

Levering zoals afgesproken en goed vlees

De bavette is een echte aanrader voor de BBQ

Ge-wel-di-ge picanha

Black Angus picanha besteld en mooi op tijd geleverd gekregen. Fijn ook dat ie niet diepgevroren was, maar meteen gebruiksklaar. Prachtig dooraderd vlees met een mooie gelijkmatige vetlaag. Vlees op lage temperatuur gegaard en daarna nog even hard afgegrild. Met zijn vijven legendarisch zitten smullen. Wij hebben allen redelijk wat barbecue-ervaring, maar zelden zo’n mooi stuk vlees gegeten. 100% top.

Goed advies en prachtig vlees.

Prachtige iberico ribs besteld. 3-2-1 op de Kamado en om je vingers bij op te eten. Het vlees was super zacht en viel zonder moeite van het bot.

Puik vlees, prima prijs, leuke recepten!

Eerste bestelling, gelijk prima! Goed en mooi vlees, prima prijzen, hele leuke collectie ook.

Perfecte entrecote

Voor het eerst bij LeJean besteld. Maar zeker niet de laatste keer. Perfecte service; van bestelling t/m levering.

Perfect brisket

I picked up at location and they where friendly. The 12hr smoked brisket was great. A brisket only works out if the quality is high and it was!

Zoals anders

Netjes op tijd in huis .kon zo de vriezer in.bkij mee vlees is altijd goed

Top alle afspraken nagekomen

Geleverd volgens bestelling en op de tijd die is doorgegeven

Mooi super mals vlees

Netjes verpakt. Bezorging ging hartstikke goed. En het vlees, niet te vergelijken met supermarkt vlees. Het is sappig, mals, goed te bereiden zonder dat het voor de helft slinkt. We hebben genoten van het Ezelstuk, heerlijk rundvlees. De vetlaag vond ik erg dik, maar in de oven smelt dit weg en maakt het vlees smaakvol. Dus vetlaag laten zitten. We hebben voor het eerst op deze manier vlees besteld en dit gaan we veel vaker doen.

Perfect!

Uitstekende eerste ervaring met LeJean! Ik was een beetje huiverig voor het online kopen van etenswaar, maar LeJean heeft al die twijfel weggenomen. Het pakket werd uitstekend verpakt, gekoeld en op de afgesproken tijd geleverd. Hier verdient ook PostNL een pluim. Het online kunnen volgen van de koelwagen en de tijdsindicatie tot levering is een grote plus. Zeer tevreden met hetgeen geleverd is. Wij gaan dus zeker vaker bestellen bij LeJean!

Snel en super smakelijk!

Het vlees werd snel en lekker koud geleverd wat ten goede komt van de houdbaarheid. Het vleed dat LeJean levert is stukken beter dan wat je bij de gemiddelde slager krijgt. Ik word zeker een vaste klant! Heerlijk! Ik hoop dat LeJean ook snel Wagyu vlees gaat leveren:)

Lekker, simpel en klantvriendelijk

Voor een feestje heb ik kipspiesjes besteld. Smaak; dikke voldoende. Verpakking; perfect! Bestelproces; heel simpel! Afleveren; keurig op tijd en op de hoogte gehouden. Voor herhaling vatbaar!

Goed voor elkaar!

Levering prima en prachtig stuk vlees!

Eerste keer iets besteld en keurig op rijd geleverd, inclusief een overheerlijje sample van een goed

Ik ga binnenkort weer bestellen maar ben tot nu toe erg positief. Ben heel benieuwd naar het vervolg.

Goed vlees, snelle goede levering. En niet duur. Ideaal!

Lekker mals vers vlees

Lekker mals en vers vlees, ongeveer 30 personen gehad op de bbq, geen negatieve dingen gehoord.

Vandaag entrecote op de bbq bereid wat een top vlees bedankt Lejean!

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit tegen zeer gunstige prijzen. Jullie hebben er een tevreden klant bij zolang ik leef haha!

Snelle levering, prima vlees en goed service

snelle levering, top kwaliteit en vriendelijke service. kleine probleem was goed opgelost.

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam