Mooi vlees voor een goede prijs en nette service!

Helemaal top!

Een hele goede snelle service. Het vlees wordt goed bevroren geleverd. Geweldig

Snelle levering en een mooie prijs kwaliteit verhouding echt super! Hierdoor heb ik een verbluffend mooi gerecht kunnen bereiden😀

Directe correcte aflevering van orders door gespecialiseerde bekwame verkoper

Het vlees van de aller beste kwaliteit word op een zeer prettige mannier aan de man gebracht ,zelfs thuis afgeleverd ,hoe persoonlijk kan het !

Heel mooi vlees

Goede website, snelle levering, prima prijs en het allerbelangrijkste heel mooi vlees.

Top, snelle levering en goede kwaliteit vlees

In een woord perfect

Geweldig aanbod en perfect geleverd.

Smullen!

De Pichana gekocht van 1.3 kg. Eerste keer alleen op de BBQ bereid. Was gewoon een beetje trots, zo lekker!! Goed vlees! Geven jullie ook BBQ workshops?

Dit gaan we zeker herhalen!

Het luxe bbq pakket voor 10 personen en was echt super. Smaakvolle hamburgers en biefstuk!

Beter kan niet...

Super BBQ pakket- was alleen nog behoorlijk bevroren misschien handig om dit even te melden ... Verder zalig gegeten komen zeker heel snel terug!

Super stuk vlees

Super stuk vlees heerlijk gegeten. Ook de bezorging was super. Echt een aanrader

Op tijd en prachtig vlees ondanks 38gr stijf bevroren!

Mooie Iberico varkenrack van bijna 3 kg. Langzaam gegaard in oven, fabuleus! Kijk uit naar het lamsrack en de parelhoen. Wat een feest!

Goed. Keurig op tijd bezorgd en vlees ziet er prima uit

Piditief

Top BBQ mede door heerlijk vlees.

Vlees was keurig verpakt. Op tijd bezorgd. Maar veel belangrijker heerlijk mals.

Een mooi stuk vlees (Picanha)

Voor het eerst via het internet vlees besteld. Wist niet geheel hoe het werkte en toen via de chat informatie opgevraagd. Dit gebeurde op vrijdagmiddag. Wilde eigenlijk op maandag de Picanha ontvangen zodat ik deze op dinsdag op de BBQ kon leggen. De persoon aan de chat bij LeJean liet mij weten dat zei op maandag niet leverde, maar als ik bestelde zou hij/zij er voor zorgen dat de Picanha nog met de bestelling van zaterdag mee zou gaan. Picanha besteld en netjes op zaterdag binnen gekregen. Werdt afgeleverd via post NL in een koelbox. Koelbox wordt door de postbode weer direct mee terug genomen. Vlees zat in een dicht gesealde zak, verpakt in een mooie doos. Wat me opviel was dat de Picanha ondanks de koelbox niet erg koel/koud aanvoelde. (Volgens mij is dit niet LeJean aan te rekenen.) Maandag de Picanha voorbereid. Dinsdag rond 16.00 uur de Picanha op de BBQ gelegd en hem langzaam naar 48 graden gegaard. De Picanha een 20min laten rusten en daarna 2min direct op 250 graden en 2min indirect met de deksel er op het laatste zetje gegeven. Het eindresultaat, een heerlijk medium raw ge-BBQ-ed Picanha. Prima service en een mooi stuk vlees.

Geweldige kwaliteit vlees! Helemaal top!

Keurig op tijd bezorgd. Goed verpakt en geweldig goed vlees voor een mooie prijs.

Meer dan perfect.

Heerlijk vlees, lekker mals en vol van smaak..... Levering keurig op tijd en alles prima verpakt....

Goedstuk vlees voor een eerlijke prijs

De ossenhaas was ontzettend mals en na bereiding op de BBQ zacht en smaakvol. Mooi stuk vlees, goed verpakt en op tijd geleverd.

Heerlijk vlees!

Het luxe bbq pakket besteld voor 15 personen en was echt grandioos. Super kwaliteit waar ik echt wel waarde aan hecht ook al bbq je met zoveel personen.

Aangenaam verrast

Mooie kwaliteit vlees en keurig verpakt en bezorgd. Prijs is prima, zeker voor herhaling vatbaar.

kan beter

goede service vlees zo zo deels goed deels matig

Heerlijk vlees

Ik heb zelf de bestelling opgehaald, heb dus geen ervaring met bezorging.

Prima en snel!

Snelle levering en prima vlees

Mals vlees en met een beetje rook erbij zeer smakelijk

Snelle levering en goed vlees

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam