uitmuntende kwaliteit

gewoon perfect,.. niks op aan te merken. Goed vlees, goed verpakt. Goed bevroren. Goede communicatie. Ga zo door!

Vlees werd netjes op tijd geleverd. Biefstuk was geweldig mals. Hamburgers om je vingers bij op te eten. Saté top van smaak!

Makkelijke website en goeie afhandeling

Het vlees wordt knap afgeleverd op een goed tijdstip en het vlees ziet er mooi uit en smaakt top.

super

bijzonder goede en dikbevleesde ribben. precies volgens afspraak

goed vlees en op tijd geleverd

super vlees

Prima service en goed vlees

Hertenwangen en een rack besteld perfect vers vlees en op tijd geleverd 👍🏽

Snel en goede kwaliteit

Heerlijk ibérico vlees gekocht, snelle levering en prima kwaliteit

Hele goede service

Lamshaas besteld en perfect op tijd geleverd. Kwaliteit vlees is super!!

Dat is bbq-en

In het kader van een ‘kraam’- bbq hebben wij vlees besteld bij Le Jean. Los van de perfecte levering was het supergoed vlees. Iedereen (waaronder familie uit de horeca) was laaiend enthousiast. Op zeker dat wij daar vaker vlees gaan bestellen!!

Bestelling ging snel en zeer professioneel. Zeer goede communicatie. Vlees nog niet bereid : meteen in de diepvries omdat het ook bevroren was.

Kwaliteit uitstekend en levering op tijd

Alles is goed aan deze winkel. Communicatie, updates, afspraken en het aller belangrijkst, kwaliteit van het vlees. Ik had lamsvlees, entrecotes en fazant besteld. De entrecote vandaag op de barbecue bereid en zoooooo lekker. Dit wordt mijn vast adresje voor mijn vlees. Zeker weten!

Goed vlees snel geleverd

Ik kwam naar de site voor het grote assortiment. De bestelling was makkelijk gedaan en snel geleverd. Het vlees was van hoge kwaliteit. Dit alles heeft uiteraard een prijskaartje, dus kan ik als student me dit niet te vaak veroorloven. Maar het was erg goed

Geweldige service en dito vlees!

Wij kozen voor het ribeye fan pakket, bestaande uit 6 overheerlijk malse ribeyes en 1 mega tomahawk steak! Op vrijdagochtend besteld, op zaterdagochtend om 09:00 uur werd het gekoeld bezorgd door een vriendelijke jongeman. Zondag de BBQ aangeslingerd en het vlees smaakte echt fantastisch, een absolute aanrader en ik ga zeker vaker bestellen!

top

na goede berichten nu ook zelf ervaren. Snelle service. Goede berichtgeving mbt te leveren tijdstip. Topvlees.

Snelle levering top

Ik heb het vlees nog niet gegeten maar snelle levering top service

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Het bestelde vlees was van zeer goede kwaliteit .Er stond bij dikbevleesde spareribs nou dat waren ze ook echt. Wij zijn dik te reden en zullen zeker nog een keer bestellen

Snelle service en heerlijk vlees

De kipsate was heerlijk mals en goed gekruid. Prijs kwaliteit verhouding echt geweldig!

Alles netjes op tijd geleverd

Super kwaliteit vlees

Ribeye was super mals en smakelijk! Iberico wangetjes sous vide gegaard, super zacht en vol van smaak.

Goed vlees

Goed vlees ziet er goed uit smaakt heerlijk

Eerste ervaring goed!

Op tijd geleverd, prima hamburgers en kipdijfilet. Heerlijk vers!

Professioneel en kwaliteit van geleverde waar

Voor de eerste keer besteld en wat sceptisch over de versheid van de producten. Dit was snel weg toen ik de producten uitpakte en al helemaal toen alles werd gegeten.

Graangevoerde Angus entrecote heel. Super mals en heerlijk van smaak.

Top product

Mooie iberico mooi verpakt en op tijd geleverd top product

Zeer fris goed verpakt vlees en volgens afspraak op tijd bezorgd!

!

Veenpoldersweg 22