Blij dat ik deze leverancier gevonden heb.

Zeer goede producten. Perfect gekoeld verstuurd en verpakt. Prima op tijd.

Geweldige snelle service en goed advies!

Eerst een bestelling geplaatst via de webshop welke de volgende dag perfect werd bezorgd door postnl. Een dag later nog een extra bestelling gedaan die ik dezelfde dag nog kon ophalen. Ook telefonisch ben ik erg goed geholpen.

Goed en onwijs snel geleverd.

Prima kwaliteit vlees. Top!! Ook snel geleverd...

Erg lekker vlees voor goede prijs en service

Erg lekker vlees voor goede prijs en service

Nog beter dan ik dacht

Prima stuk vlees besteld, bezorging netjes op schema. Fantastische tomahawk op de bbq

Heerlijk vlees

Blij met mn bestelling, topkwaliteit vlees. Bezorging ging ook soepel. Zou wel graag meer keuze willen hebben in grasgevoerde steaks.

Zeer snelle en goede service

Goede service snelle correcte levering

Perfecte kwaliteit blees

Zeer net vlees en nagenoeg geen bloed in vacuum

Twee mooie 3/4 lbs runderhazen (Uruguay) gekocht. Communicatie via website ne telefoon verlipe vlot. Thuis bleken de hazen van mooie kwaliteit, geen ketting en geen bloed in de vacuumzak. Door goed te ontvliezen had ik weinig snijverlies en weegt dit zeker nog op tegen naar de slager om de hoek te gaan maar keuze voor grotere maat (4/5 lbs) zou wel prettig zijn Kwaliteit top, zou graag de 4/5 lbs voor volgende keren willen ipv 3/4. Prijs in orde maar moet niet heel veel duurder worden om het interessant te houden.

Goede service, ruim aanbod

Was op zoek naar een online slager die snel kwaliteits producten levert, Die is gevonden !.

Lekker vlees en de bestelling kwam op tijd aan.

bedankt voor de goede service, en het vlees waas heerlijk

super, heerlijk vlees.

Super goed geregeld!

Al een paar keer vlees besteld en meer dan tevreden. Top service, duidelijke site en goede kwaliteit 👍

Duidelijk, professioneel en kwalitatief hoogwaardig.

Makkelijk alles te bestellen en wat een perfecte bezorgservice met tijdsaanduiding dmv sms en mail door postnl foodservice.

Gisteren een fantastische entrecote van 3500 gram ontvangen. Nachtje laten rusten in de koelkast op 0 graden. Momenteel in het sous vide bad, 56 graden voor 4 uurtjes, (3,5 cm dik). Straks geforceerd koelen, in plakken snijden van zo'n 2 ons per stuk, dan de vriezer in. Gebruik: Een dag van tevoren uit de vriezer de koelkast in, die staat op 3 graden. Entrecote droogdeppen en in een gloeiende pan 2 x 1 minuut/1 minuut dertig seconden, wat het zicht ziet :-). Heb tot het opwarmen in de pan alles neutraal bereid, geen olie en kruiden. Ik maak meestal een gekruide rode wijn jus erbij mmmmmmmmmmmm smullen maar, en heel erg leuk om te doen. Groet, Bert.

Super kwalitatief product

Correct en snel geleverd ! Zalm op cedarhout was top

Goede service en kwaliteit

Alles is naar wens verlopen en bezorging was prima.

Pluspunten

goede levering, goed vlees, 0 problemen.

Pluspunten

Snelle levering, goed vlees, mooie prijs!

Pluspunten

Goede site, makkelijk bestellen, uitstekend verpakt en bevroren geleverd op aangekondigde moment. Van wat we hebben klaargemaakt werden we ook blij (goede kwaliteit vlees) dus ik kan er alleen maar positief over zijn.

Pluspunten

netjes afgeleverd en duidelijk verpakt

Pluspunten

Bezorging precies volgens tijdsframe en goede kwaliteit. Eerste stuk rundvlees heerlijk van gegeten.

Pluspunten

Top product

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam