Pluspunten

Goede service Goede kwaliteit vlees

Geen

Pluspunten

Makkelijke bestelling op internet. Vlees binnen 24 uur afgeleverd. Vlees van top kwaliteit. Het vlees kwam niet bevroren aan wel koud. In mijn geval tomahawks...smaakte echt geweldig

Pluspunten

Juiste levering van een smakelijk stuk vlees. Wij gaan zeker weer bestellen.

Pluspunten

Was erg te spreken over de service en de kwaliteit van het vlees. Had één stuk van 2,5 kg besteld, maar werd gebeld dat dat helaas niet meer op voorraad was. Heb als vervanging zonder extra kosten 2 kleinere stukken gekregen, waarbij het totale gewicht hoger was. Ook de kwaliteit van de lamsbout was super. Heerlijk mals.

Pluspunten

5 sterren voor zowel de bezorging als het produkt.

Pluspunten

Snel geleverd en coulant opgelost

Veroakking is slecht, het komt kapot aan in de koelbox. Staartstuk niet geleverd conform bestelling, staartstuk in twee delen. Terwijl 1 stuk besteld van 1200/gram. Geleverde gewichten kloppen niet met de bestelling. Het staartstuk is te dun uitgebeend.

Pluspunten

Top levering. Klantcontact is uitstekend!

Alleen de spareribs mogen iets dikker bevleesd zijn, smaak is prima! Sommige artikelen worden maar in een enkele hoeveelheid aangeboden, per 250gr bijvoorbeeld. Tussen gewichten zou erg prettig zijn. Puntjes op de i wat mij betreft, ik bestel mijn vlees nergens anders meer. Overigens mis ik ook kippenvleugels. Maar ja kan natuuflijk niet alles aanbieden.

Pluspunten

Je kan goed aangeven hoelaat het vlees geleverd moet worden. Dat is wel fijn bij vlees. Vlees kwam goed op temp aan

Doos iets te klein voor 5.5 kg brisket

Pluspunten

snelle levering goede kwaliteit vlees

Pluspunten

Iedere keer weet een cadeautje om te ontvangen! Super kwaliteit vlees en heel goed verpakt. Info over leveringstijden is zeer accuraat.

Pluspunten

Een dag later in huis, prima stuk vlees.

Op mijn picanha zaten twee labels, met elkaar tegensprekende houdbaarheidsdata: - de originele voor vers vlees, met een houdbaarheidsdatum to medio 2017 - een door jullie aangebracht label voor het ingevroren stuk vlees, met houdbaarheid to medio 2019. Dit was verwarrend, al kon ik wel achterhalen hoe het zat.

Pluspunten

Mooie producten, goed verpakt en het alles belangrijkste GOED van SMAAK. Verzending ook top, je kunt zelf aangeven wanneer je het pakket bezorgd wil hebben. Zorg wel dat je thuis bent.

Nee nog niet.

Pluspunten

Mooie producten en netjes en mooi verpakt geleverd, voelt als het krijgen van een cadeautje!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Keurige verpakking en mooi ingevroren vlees. Nog niet gegeten dus verder nog even afwachten.

nog niet ontdekt

Pluspunten

Heerlijk vlees en perfect geleverd.

Pluspunten

Erg fijn om bij te bestellen

Pluspunten

Levert wat geadverteerd wordt. Altijd punctueel. .

Weinig recepten van geadverteerde producten.

Pluspunten

Uitstekend vlees. Goed en netjes thuisbezorgd

Pluspunten

Na wat aanbevelingen vanuit de vrienden/familie kring recent een bestelling geplaatst. Dit is prima verlopen en de vleesbestelling is precies tijdens het doorgegeven tijdsvak door PostNL geleverd. Klein foutje in de bestelling wat achteraf prima opgelost is. Zeker een adres waar ik vaker zal gaan bestellen

Doos waarin producten geleverd is was niet gesealed. Voor het gevoel prettig als dit in het vervolg wel gedaan wordt (kleinere verpakking die vandaag opgehaald is zat wel netjes dicht). Misschien een "incident"

Pluspunten

Gratis bezorging boven €25. Bij anderen zelfs boven de 100! Nette, professionele verpakking. Geen plastic zak of piepschuim doos zoals bij anderen, waar je al extra betaalt voor bezorgen! Ik kreeg meer geleverd dan besteld, heel netjes.

Vooral doorgaan

Pluspunten

Professioneel, en tevens goede communicatie

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam