3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na een fout van PostNL heeft dit bedrijf alles netjes opgelost.

Contactgegevens aanpassen op de website. Bij tabblad 'contact' ook alle gegevens neerzetten. Nu staan alle contactgegevens alleen onder aan de website.

Pluspunten

Goede en snelle levering. Het crediteren van een gedeelte van de bestelling was geen probleem. Het belangrijkste: het vlees was goed en lekker

Op de internetsite aangegeven van welk dier het vlees afkomstig is

Pluspunten

Kwaliteit van vlees die je nergens meer kunt halen. Keurig verpakt komt als cadeautje binnen

Geen, wellicht zondag levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het vlees ziet er prima uit. Maar ik heb wel een min puntje waarom alles bij elkaar bevroren is Nu eet ik 4 dagen biefstuk. En dat is niet de bedoeling.

Alles apart in pakken voor mensen zoals ik alleen zijn.

Pluspunten

Goede kwaliteit vlees, keurig bezorgd.

Kreeg geen track en Trace, na een mailtje werd dit rechtgetrokken.

Pluspunten

Mooie keus, niet de goedkoopste, maar goed verzorgd en zo vers mogelijke versturing.

Pluspunten

snelle levering, heerlijk mals en sappig vlees! 1 product zat er niet bij maar dat is heel netjes geregeld met een tegoedbon.

Pluspunten

Goede kwaliteit voor een mooie prijs en nog gratis geleverd ook. 1 artikel was verkeerd geleverd maar kreeg zonder moeite alsnog het juiste artikel.

Bij niet alle producten stond dat het bevroren is terwijl dat wel zo is.

Pluspunten

Snelle levering (volgens afspraak). Vlees was prima in orde.

Zou wellicht mooi wanneer, op verzoek van de koper, recepten kan worden toegevoegd aan de bestelling.

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd, netjes verpakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Topkwaliteit vlees, hier kan menig keurslager nog wat van leren.

De levering was een dag telaat. Gelukkig werd na een telefoontje alles meteen geregeld.

Pluspunten

goede service snelle levering

meer vers geleverde produkten ipv diepvries

Pluspunten

Het vlees was van hoge kwaliteit, heerlijk mals! De bezorging was ook vlekkeloos, zelfs met het extreem warme weer goed gekoeld!

Dit was mijn eerste bestelling bij Lejean, tot dusver zeer tevreden. Niets aan op te merken.

Pluspunten

Bij de bestelling werd duidelijk vermeld wanneer het product geleverd zou worden. Ook tussentijds werd ik op de hoogte gehouden. Het werd precies op de tijd geleverd die vermeld was en het product was goed gekoeld. Heerlijk vlees!

Pluspunten

Snelle en perfecte levering, producten erg goed en mooi verpakt, zijn gewoon cadeautjes! Producten zijn van super kwaliteit

Pluspunten

Wat kan ik zeggen, behalve dat alles weer tip top in orde was.

Geen. Keep it up!

Pluspunten

goede kwaliteit

bezorging door post.nl is hopeloos.ik heb dit meerdere keren gehad ,uw vlees werd 's avonds 21.30 bezorgd,dfit is bij meerdere berstellingen gebeurd o.a. konter paling

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Mooie stukken vlees te bestellen. De Iberico ribs waren zeer smaakvol! - Eerste keer dat ik online vlees bestel en vond de communicatie wat betreft levertijd zeer goed.

Ik heb telefonisch contact opgenomen om te vragen of de iberico belly ribs uit meerdere ribs bestaan verpakking was namelijk 1,5 kg. Dit zouden meerdere ribs zijn alleen bij aankomst was het toch 1 hele rib waardoor deze niet op de BBQ paste :( .Ik heb deze helaas bij moeten snijden en een deel moeten weggooien waar ik uiteraard als vlees liefhebber een hekel aan heb! TIP: Verkoop van Iberico ribs van de rug verkopen in kleinere hoeveelheid dan alleen per 10 kg.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit vlees en goed prijs kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

kreeg een duurder product

kreeg het verkeerde product

Pluspunten

Snelle service, duidelijke porties en goede aanbevelingen.

Ik wist niet dat alles bevroren aan zou komen, maar was optijd binnen dus geen probleem. Ene stuk vlees beter afgewerkt dan het andere maar zeker niet slecht

Veenpoldersweg 22

2266 GA Leidschendam