Heerlijke goede producten en makkelijk te bestellen

Het is erg makkelijk om te bestellen via de website. De producten zijn goed en lekker. Het enige wat wel makkelijk zou zijn is om ook verpakkingen van 4 per doos o.i.d. te hebben. Dan kan je meer variëren bij de bestelling. Ook afhalen op locatie bij Jimmie's zou handig zijn, en wellicht meer verkoop stimuleren. Maar kan me voorstellen dat dit niet rendabel is.

Lekker,maar te weinig keuze.

Een mogelijkheid om alles te proeven zou niet slecht zijn..Geen tabasco voorradig.

Super snelle levering

Wat een super snelle levering van de popcorn, deze vonden de kinderen ook erg lekker! 140 kids hebben er van genoten!

Lekkere popcorn

Op advies van mijn zusje hier de popcorn mais besteld. Idd lekkere popcornmais. Echt een aanrader

Très bon

Envoi rapide et produits de très bonne qualité.

De smaken waren prima Bezorging optijd

Super snelle service en levering Echt top!

The besr

The best nachos sauce Îve tried so far

Snel bezorgd

Geen opmerking, snel in goeie staat geleverd!

Great service even better products!

Vlotte verwerking van mijn bestellingen, heel klantvriendelijk en top notch producten.

Drama

Te laat geleverd Verpakkingen open Mail gestuurd en niks op gehoord Alles weer terug gestuurd

veel te laat en zelf moeten bellen

Ik had een bestelling geplaatst en na 4 dagen was dit nog steeds niet toegekomen, ook al zegt de website dat dit de volgende geleverd wordt. Ik heb dan maar zelf naar de klantendienst gebeld om te luisteren wanneer dit zou toekomen. Bleek dat ze de betaling ontvangen hadden maar de bestelling toch niet doorkwam. Dus ze ontvangen geld maar linken daar niks aan. De dame aan de lijn vroeg of ik de bestelling alsnog wou. Levering vond dan 2 dagen later plaats.

Prima prijs kwaliteit en snelle levering

Ideaal voor feestjes en traktatie :)

Snel geleverd en keurig verpakt.

Besteld en heel snel geleverd. Top

Snelle bezorging en heerlijke producten.

Top product!

Prima popcorn en snelle levering!

Stoere popcorn om als traktatie uit te delen.

Snelle levering, lekkere popcorn

Snelle levering, lekkere popcorn

Bestelling niet ontvangen

ik heb mijn bestelling niet ontvangen Vandaag is mijn dochter jarig en ze heeft vandaag de popcorn op school nodig als traktatie maar die is helaas niet aangekomen ze is erg teleurgesteld

Magnifique

Dommage que je ne retrouve plus les popcorn Tabasco en magasin physique mais je suis contente de pouvoir les commander chez vous.

Gewoon goed.!!

Heb al eerder bij Jimmy's besteld altijd zonder issue. Wordt na bestelling altijd prompt verstuurd via DHL. Nu 1x dat DHL verzaakt. Jimmy pakt goed en doortastend op, meedenkend met mij als klant. Ze hebben gewoon lekkere popcorn en goede service. Kan iedereen aanbevelen hier popcorn te bestellen.

Super lekker en vers snel geleverd smaakt naar meer.

Knapperig Vers Goed verpakt

goed op de hoogte van levering, slechte popcorn

Ik werd goed op de hoogte gehouden betreft de levering. Gister heb ik de popcorn voor het eerst gemaakt zoals ik altijd popcorn maak in de pan. De popcorn had erg veel velletjes (dat herken ik niet van Jimmy) maar het ergste vond ik dat het oudbakken smaakte, de popcorn was taai i.p.v knapperig, ondanks dat het net uit de pan kwam. Erg jammer, maar ik zal deze popcorn niet meer kopen

Snelle levering, goes verpakt. Misschien beetje duur maar wel heel lekker.

Jammer dat de sweet Chili tabasco nergens meer te koop is

Zo lekker deze popcorn. Maar betreur nog steeds dat deze niet meer te koop is bij jumbo Veldhoven Hele lekkere smaak waar zoet en beetje pittig een heerlijke combinatie is.

11 Alexander Bellstraat

Oud-beijerland 3261LX