overheerlijk!

Ik wist al langer dat de popcorn van Jimmy's TOP was! helaas is deze magnetron popcorn niet meer te verkrijgen in de super, alleen de kantenklare versie, maar daar zitten allemaal toevoegingen in verwekt.

Quick and good

Very easy to buy and fast to deliver!!

Gewoon goed

Mais, olie & zout gekocht. De popcorn die ik nu thuis kan maken is veel lekkerder en is van betere kwaliteit. Zeker een aanrader.

Slechte service

Diverse producten besteld. Snelle levering. In doos was verpakking van product kapot, waardoor alles in doos onder zat. Contact opgenomen via website en niets vernomen. Waarschijnlijk productiefout. Voor het overige prima producten alleen slechte service. Vandaar minder sterren.

Mushroom mais!

Mushroom mais maakt voor ons veel lekkerdere popcorn. Heerlijk!

Makkelijk en topkwaliteit zoals altijd.

Ik hou van jimmy's bioscoop popcorn bij pathe. Daarom ben ik al lang op zoek om goedkoop online in grote mate popcorn voor thuis te bestellen. Dit is waar ik het kon vinden en waar het op voorraad is.

Toppie als altijd

Ik heb in t verleden ook al popcorn besteld. Dit keer ook toppie. Snelle levering

Traktatie bestelling

Traktatie voor mijn zoon op achool besteld. Snelle levering en alles afgehandeld.

Pop tastisch

Snel, en lekker.

Keurige service en er wordt meegedacht bij problemen

Zeer vriendelijk en flexibele instelling van het personeel en erg behulpzaam.

Pakket niet ontvangen

Contact opgenomen met Jimmy’s dat mijn pakket niet is aangekomen. Niks meer van gehoord.

Zeer klantvriendelijk en snelle levering. Aanrader voor iedereen.

Alles naar verwachting

Nog steeds niets gezien!

Ik heb mijn bestelling van 10 april nog niet in huis.

Smaak is goed

Lekker smaak maar ze waren een beetje "oude"/stale.

Top kwaliteit

Snelle levering, heel goed verpakt alleen wat minder plastic gebruiken voor de doos op te vullen. Top kwaliteit van het product. Lekkere smaak.

Goede service!

Goede service!

Snelle en goede levering

Top van smaak

Heel goede kwaliteit. Alleen bezorging was slecht door dhl.

Snel gereageerd, snel geleverd

Snelle reactie op vragen.

Heerlijke verse popcorn in een 6kg zak.

Product goed alleen geen reactie op schade melding levering.

De bestelling is goed verlopen. Maar helaas was een deel van de bestelling beschadigd en kon weg gegooid worden. Dit heb ik gemeld via het contact formulier op de website. Hier helemaal geen reactie op gehad.

Perfecte producten, perfecte service!

Ik heb al vaker besteld bij Jimmy's en het is eigenlijk altijd goed, snel geleverd en heerlijke producten!

Gewoon héél lekker

Geen/weinig harde stukken. Groot gepofte popcorn. Niet te zoet, niet te zout. Smaakt altijd naar meer!

Gekocht als kado voor iemand die op zoek was naar jimmy's popcorn. Het was heel snel geleverd.

11 Alexander Bellstraat

Oud-beijerland 3261LX