Top!Top!Top!

2 woorden maaar Heerlijk! En Top service

Nog steeds niet binnen

6 dagen geleden besteld en nog steeds niet ontvangen.

Ik ben Heel blij met de aankoop

Ik ben tevreden met mijn bestelling Bedankt

top

vlot en correct

Bestelling prima, e-mailcontact punt van verbetering.

De bestelling en levering zijn prima verlopen. Alleen jammer dat er geen reactie op mijn e-mail is gekomen. Dat is zeker een verbeterpunt.

Snel bezorgd, niks om aan te merken.

Levering nam 8 dagen

Levering was veel langer dan verwacht. Geen levertermijnen op de website maar toch... je zou nooit denken dat het zo lang zou nemen.

Topbedrijf wat een hele goede professioneleservice biedt

Snelle dergelijke service en heel vriendelijke mensen

Ruim assortiment en snelle levering

Goede producten en snelle levering, beste Mushroom popcorn maïs (groot aandeel) die ik tot hiertoe gekocht heb.

Product volgens omschrijving, ik ben zeer tevreden

Zeer tevreden product volgens omschrijving. Snelle levering.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Kocht deze altijd in de supermarkt maar daar zijn ze uit het assortiment. Gelukkig is het ook online te bestellen bij popcorn.nl. Veel merken geprobeerd, maar dit is toch de lekkerste.

Niet de juiste bestelling ontvangen

Heb helaas niet de juiste bestelling ontvangen. Ook nog gemaild maar geen antwoord en telefonisch waren ze ook niet bereikbaar helaas. Dit is de 2e keer dat ik hier bestel en de 1e keer ging het perfect!

Foute levering !

1ste keer dat ik bestel. Ik bestel popcorn zoet en krijg popcorn zout ! Ik stuur hiervoor een mail na 3 dagen heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen.

Goeie service en optijd alles duidelijk aangegeven

Pas encore reçu l’article

Ça fait depuis 10 jours que l’article est chez DHL, j’ai commandé le 8 mai et on est le 19 et toujours rien.

Snelle levering..

Kwaliteit en levering top in orde

Lekker en snel

De popcorn was erg lekker en bezorging was snel. We waren wel wat verbaasd dat er een leeg (en dicht) zakje tussen zat. Maar gelukkig hadden we er genoeg en het zorgde voor hilariteit.

Snel en superlekker!!

X

Lange wachttijd

14 dagen wachten op de levering vind ik iets te lang! Kwaliteit van het product is zeer goed. Vorige bestellingen/leveringen liepen beter.

Snelle levering en perfecte kwaliteit !

Alles super geklappt.

Super einfache Bestellung und schnelle Lieferung.

Snel en correct

Makkelijk en snel

Sympathieke bedrijfswebsite waar de prijzen lager zijn dan elders. Snelle verzending.

11 Alexander Bellstraat

Oud-beijerland 3261LX