Uitstekend!

Snelle levering, smakelijke popcorn, goede prijs. Niets te klagen!

SUPER

Super snel, super vers. Unieke leverancier blauwe mais chips. Amazing

W8 nog steeds op mijn bestelling

Waar blijft het

Ik heb nu drie keer besteld voor de traktaties van mijn kinderen. Ben heel tevreden!

Goed overzicht, vlugge levering top!

Op tijd geleverd, heerlijke popcorn

Voor de 2de keer nu besteld voor het uitdelen van mijn zoon Makkelijk snel geleverd heerlijke popcorn Hoop stiekem dat er wat zakjes over blijven :-)

Correct

Goed en snel geleverd.

Product is uitstekend, levering ging iets minder goed.

Levering: Ik had per ongeluk een oud adres opgegeven waarna ik direct heb gebeld met het juiste adres. Ik heb meerdere dozen besteld en een deel van de dozen is op het juiste adres bezorgd, maar een ander deel is toch nog op mijn oude adres bezorgd. Omdat zij niet thuis waren ging dit weer naar diens buren. Ook miste ik nog een doos. Uiteindelijk is alles gelukkig in overleg met Jimmy's goed terecht gekomen en zijn wij zelfs gecompenseerd voor het misverstand. Helemaal prima dus. Product: De popcorn is zoals wij gewend zijn toch wel weer fantastisch en goed verpakt aangekomen. Houdbaarheidsdatum ligt ver in de toekomst en hierdoor hebben wij onze voorraad weer goed kunnen aanvullen. Communicatie: Er wordt snel gereageerd, vooral als je belt. Let alleen op dat je geen reply stuurt naar [email protected]. Die komen niet goed aan.

Goede service, maar goedkoper in de supermarkt

Service en levering was goed, maar als je het omrekent zijn bijv. de popcorn zout 80gram zakken goedkoper in de winkel per stuk dan op deze website per 12. Supermarkt 1.39 VS Popcorn.nl 1.515.

Bestelling incompleet

Mijn bestelling was in eerste instantie incompleet maar super netjes opgelost door Jimmy's!

Zeer goed.

Snelle service, lekker product en ook heel mooie verpakking.

Lekkere sauzen

Geweldig snelle service

2 dagen erna al geleverd. Supergoede producten!

Leuk pakket alleen 1 dingetje

Het is een leuk zomer pakket ik heb nog 2 popcorn zakken tegaan Alleen 1 ding was jammer de karamel popcorn die ik wel lekker vind was de zak van open gescheurt en was erg taai geworden dus die moest weggegooit worden voor de rest een leuk pakket

Bezorgen beetje traag, verder prima.

heel fijn, verkeerde vouwbekers opgestuurd maar kostenloos de goede toegestuurd!

Verschil maak je als er iets niet goed gaat, en dat hebben ze snel en kostenloos opgelost.

Hele late bezorging en veel valse beloftes.

Ik heb twee verzendbevestigingen gehad maar telkens bleek het toch niet verstuurd te zijn. De klantenservice is dramatisch. Of ze reageren met valse beloftes, of helemaal niet. Mijn klacht is nog steeds niet in behandeling genomen. Als er staat vandaag besteld, morgen bezorgd. Geloof het bij deze leverancier dan maar niet.

Bestelling nog niet volledig ontvangen

Waar blijft de rest van de bestelling ?

Gewoon goed en snel.

Na een lange tijd kan ik eindelijk weer mijn favo popcorn merk voor de magnetron benutten, zeer blij hier mee.

TOP

Zeer goede klantenservice.

precies zoals het hoort!

Goede en snelle levering. Alles goed verpakt en de inhoud was voortreffelijk :)

Snel geleverd en lekker product !

Reeds enkele malen een bestelling geplaatst en steeds snelle en correcte levering ! Producten zijn gewoon goed !!

Heerlijke blauwe mais chips. Vers en top. Altijd binnen een dag bezorgd. AMAZING

Lekker product

11 Alexander Bellstraat